eindelijk kan ik ook fotos plaatsen. weet nu pas hoe dat moet vanaf de phone. mijn bijzettafeltje met 14w2d
He dames, Hier mijn 14 weken en 15 weken buikie. Is nu wel verschil te zien hé!? Maarja, dat moet ook wel met een sinaasappelsap in je buik
Mooi dames! Hihi @Wanna Be Mama, ja goed te zien nu, mooi verschil. @Taliaa haha leuk! Onze kleinste hond ligt nu ook alleen maar op mijn buik. @Kiraa Wow! Mooi jurkje ook! Ik zal eens kijken of ik vandaag zin heb om een foto te maken. Zit al paar dagen niet lekker in mn vel.
Deze foto hebben wij afgelopen week gemaakt. Ik wilde hem eigenlijk niet plaatsen omdat we er volledig op staan, maar ik vind de foto zo leuk geworden dat ik hem toch kom delen Wat mij zelf opvalt is idd dat ik aan het stralen ben. Bijzonder dat het op foto te zien valt Bekijk bijlage 300665
Het klinkt gek idd, maar ik kan niet stoppen met kijken. Mijn vriend heeft wel eens leuker op foto's gestaan, maar gewoon om te zien dat ik daar zo straal, ik vind het zo mooi. En zelfs mijn haartjes, heb ze pas afgeknipt. Kwamen bijna tot op mn kont. Ja, ik blijf kijken...
Helemaal niet gek meid! Ach, iedereen staat wel eens raar op de foto. Je mag echt trots zijn op de foto meis, helemaal mooi. *Hoopt dat ze manlief ook zover kan krijgen om tegen de mooie-buikjes-tijd voor een fotoshoot te gaan...*
@ Kruidnootje, wat een prachtige foto meis! @ Mira, hoop dat Mira-man ook overstag gaat over een tijdje!
Supermooi kruidnootje! Je ziet er gelukkig uit.. Helaas heb ik nog geen "straal"foto's maar hopelijk komt dat nog
Wow Noorus, dat gaat hard! Volgens mij gaa het hier nu ook echt beginnen, liep vandaag op het werk langs de spiegel en toen dacht ik: wow. Dus heb even een fotootje gemaakt met mijn telefoon. Sorry voor de scheve nekken, hij draait automatisch...
Ik heb even gespiekt hier maar wat een mooie buikjes Durf die van mij er niet op te zetten vind hem te dik en niet mooi
mooie buikjes dames! @Kruidnootje; hele mooie foto, zeker trots op zijn! @Noorus wow wat groeit je buikje al mooi @Mamsie2010 jammer dat je je foto er nog niet op durft te zetten, ben benieuwd hoor, en ik vind álle zwangere buiken mooi!