@kleintje1985 ook al een mooi puntje voelen jullie al beweging van de kleine beeb? ik voelde mijn eerste kindje rond 18 weken zwangerschap (dat ik zeker wist dat zij het was), hoopte het nu al wat eerder te kunnen voelen maar mijn placenta ligt aan de voorkant nu dus kan ook nog even duren.... voel soms wel 'iets' maar twijfel nog teveel of dat de beeb kan zijn of dat het gewoon mijn darmen zijn (die draaien ook overuren)
@kleintje1985 hihi, lief puntje! Hoe voel je je? @ros84 haha grappig, daar praten we toevallig met zn alle over in het Juli topic http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/395017-1-15-juli-2013-mamas-285.html Is mijn buikfoto te zien? Want mijn album staat op prive, maar heb geen idee hoe dat in een topic werkt. Dus hopelijk kunnen jullie mijn buik met week 18 zien [EDIT] Nee dus xD Oke, dan doen we hem uploaden: Bekijk bijlage 302457
Mooi hoor kruidnootje! Ik morgen 16weken dus zal ik weer even een foto maken en plaatsen. Ben benieuwd of jullie verschil zien! Xx
Nou kruidnootje, als jij zo doorgaat met groeien dan kun je met de 40 weken niet meer op of neer haha. Mooi hoor!
Ik voel me prima, soms last van mn banden, maar moet ook rustig aan doen, valt niet mee als je eigen tempo heb. Mijn man zei net, toen ie thuis kwam, zo dat gaat hard, mn buik en boobs, hij zei, zeker al maatje groter van je bh, maar dat heb ik ook. Hoe voelen jullie je?
@kruidnootje heel mooi buikje hoor, mag je trots op zijn Ik ben morgen 16 weken en voel me gelukkig prima. Ik zal ook snel weer een foto plaatsen van mijn buikje.
@ Kruidnootjes, prachtige buik zeg! Hier gister collega die tegen me zei terwijl ze naar m'n buik keek: ligt het nou aan mij of begin je nu echt goed te groeien?! Was apetrots!
Kruidnootje, heel mooi! wow al die flinke buiken... hier zien mensen het ook wel een béétje nu aan me, maar is nog lang niet wat ik me er van had voorgesteld, zou bij de 2e veel sneller moeten groeien.. is nog steeds errug bescheiden hier
Heb even heel goed mijn best gedaan zien jullie groei? Dacht vorige week dat het ging komen, vind hem nu minder...
@ Wanna be mama: Ik zie hem duidelijk puntig worden hoor Mooi! Vergeet niet, ik heb al een buikje van mezelf he, daarom zal die wat ronder zijn. Wacht maar tot die groeispeurt er aan komt! Week 17 en 18 is bij mij ongeveer hetzelfde qua buik, mn boobs zijn nu aan het groeien hihi.
@Wanna be mama ziet er goed uit hoor, in dit stadium hoéft het ook nog niet zo hard te groeien, zeker niet bij een eerste (mijn buikje is nu bij de 2e hooguit even groot als dat) en juist als je van jezelf slank bent lijkt het wat langer te duren voor het zichtbaar wordt
Ook ik heb weer eens een buik foto gemaakt, pff vind mezelf al behoorlijk dik worden hoor!! Hier mijn foto met 17 weken & 6 dagen!! =)
Mooie buik dames! *Heeft een ongeduldig momentje* Ik zit nog te wachten op een groeispurt of zoiets... Wil ook zo´n mooie buik, maar zal moeten wachten tot mijn baarmoeder groot genoeg is om van mijn 2 buikjes 1 te maken.