Hoi meiden,las al een poosje een beetje mee maar nooit geschreven. Kom mezelf even voor stellen.. ben 23 jaar en bijna 9 jaar samen met mijn vriend, en zwanger van ons 1e kindje Wou ook graag mijn buikje showen ben 29 juli uitgerekend.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/42147-albums11364-picture72726.html buik14,4
@ Erzi, buikje wat Kruidnootje plaatste is mijn buikje van deze week, die mijn buikje van vorige week overlapt. Kruidnootje heeft ook een heel mooi buikje, die komt één dezer dagen hier te staan! @ Onewish, welkom en gefeliciteerd! Bolling begint te komen bij je, leuk!
Hahaha ja, mijn buik is alles behalve bescheiden! hihihi! Onewish welkom! Leuk zo te zien, je krijgt een puntje Mijn buikje met 19 weken komt morgen! Kan niet wachten!
Oooooo sorry .. Dan heb jij een mooi bescheiden buikje.. Maak je steeds een foto op dezelfde plek met de zelfde broek ??
Haha ja, dan kan ik het verschil beter zien En als de kleine er straks is en de eerste fotos gebundeld kunnen worden, wil ik ook een pagina maken met alleen maar buikjes
@kleintje1985 Om heel eerlijk te zijn vind ik je foto's niet heul duidelijk. Komt doordat hij best dichtbij is genomen en je shirt best druk is. Nu zie je wel steeds dat je een puntje krijgt hihi! Enne, niet schrikken, hier komt mijn mega godzilla buik. Vandaag gemaakt, 19 weken zwanger. Bekijk bijlage 304170 En hier een overzichtje van de laatste paar weken Bekijk bijlage 304172 Wat me opvalt is dat mn buik nu een beetje hangt. Voorgaande weken veel ronder hihi.
Blijf je buik mooi vinden kruidnootje! En inderdaad kleintje, je ziet al een puntje! Morgen weer even een foto maken, 17 w! Denk dat er echt wel opeens veel verschil in zit...aan mijn broek te voelen we zullen zien!
Ik ben voor mn zwangerschap altijd plat geweest, en mn boobs waren cuppie A, dus voor mijn man en ik is er al best wel verandering in de buik en boobs, vind ie leuk, vooral de boobs .
*Breekt even in* Noor, wat een super mooi buikje lieverd!! Voor iedereen een hele fijne zwangerschap gewenst!!! *breekt weer uit*
Hahaha mannen! Ik zie nu ook dat mijn boobs groeien, mijn buikje staat al een weekje of 3 'stil'. Vind ik ook niet erg
Kruidnootje.. Mooi buikje.. De mijne is ook zo.. En ben 19weken.. Hihi.. Leuke fluwelen band doe je om je buik!!!! Ik zie in je handtekening dat je ook naar de 9maansenbeurs gaat.. wij ook de 22ste Hihi Wat betreft de boobs.. -_-.. Ik ben cup omhoog en me ventje kan nergens anders meer naar kijken.. Heb hem al een x gezegd dat hij van de hele zwangerschap me tieten het leukst vind .. Hihi
Haaaahaha herkenbaar! Ik heb een kleine maat C van mezelf, zit nu op D, en ineens extra leuk! Hallo, ze zaten er al hoor Ik weet niet of je er al een kijkje had genomen, maar er is ook een Juli 2013 topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwangerschap-clubs/395017-1-15-juli-2013-mamas-306.html Kunnen we meer kletsen, dan blijft het buikjes topic wat overzichtelijker.
kruidnootje wat ben ik jaloers zeg op je buik! Ik heb al een buik van mezelf, dus is het moeilijk te zien.. Ik ben alleen wel erg trots, als ik in de avond plat op mn rug lig, mn benen helemaal naar beneden langs het bed heen (als je me nog snapt ) en dan heb ik echt een bolle buik, haha. Ooooh wat vind ik dat mooi! Met mn eerste zwangerschap eigenlijk nooit op gelet of iets dergelijks, merkte het wel. maar ja was er niet zo mee bezig. Maar met deze wel! Als ik sta of iets dan zie je het niet, en ben toch wel stiekem jaloers op de vrouwen die wel al een buik hebben!! maar je heb een mooie buik hoor meid!!