Thanks meiden! ben ook trots! @onewish we gaan precies gelijk op zie ik, grappig @mammievan5 mooie, flinke buik al!
@deetje mooi, en wat een lieve boodschap al van de beeb voor papa wie zit er nog meer te wachten om achter het geslacht van het kindje te komen? of wie houden het een verrassing? vorige keer was het een verrassing, deze keer willen we het graag te weten komen bij de 20 weken echo, zo spannend! nog 13 daagjes..
Spannend Ros! Hier weten we het al een maand inmiddels. Wilden het sowieso heel graag weten en hebben een pretecho laten doen met 16 weken. Wilde in het begin ook graag vaker naar ons kindje kijken ivm mijn miskramen... Beetje extra zekerheid voelde goed voor ons!
Dankje! ja he haha Wij weten het geslacht sinds 16 wkn. Spannend he! Wij hebben maandag de 20 weken echo
mooi Kiraa, en leuk, een zoontje! wilde net zeggen dat ik vooral een hoop meisjes zie staan in de banners bij 16 weken wilde de vk wel kijken maar beebje werkte absoluut niet mee, ze dácht uiteindelijk iets meer een meisje maar was nou niet echt overtuigend, dus toch nog wel spannend of ze gelijk had
Mooie buikjes meiden! @ Noorus: je ziet goed dat je buik steeds hoger groeit @ Ros84: wij krijgen een verrassingskindje.