Mooie buik! Echt een verschil weer in een weekje tijd! @H&M shirt, hihi ja klopt shirt komt idd bij H&M weg! Zit echt heerlijk en rekt aan alle kanten mee!
He meiden, Al weer een tijdje geen foto geplaatst, zat toch niet veel verandering in... Nu 21 weken en je ziet het écht wel nu hoor! Deze foto is in de ochtend, dus in de avond wel een stukje dikker!
Mooie buiken, en zie echt verschil al zo in een week, wat cool! H&M shirt heb ik ook in bordeaux-rood
Ik haal deze foto straks weer weg Me man keek naar me navel en pakte een stift, begon te tekenen en liet me zien waar me navel op leek hahahaha
Weet niet of ik hier goed zit, maar ik dacht laat ik ook eens een foto plaatsen! 20 weekjes zwanger nu http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/320548_3938088390205_246051903_n.jpg
Haha gaaf! Mooie buikjes. Heb van de week ook weer een foto gemaakt, beloof het al weken maar schiet er steeds bij in!
ahh Zanita, volgens mij heb ik wat leuks gemist @InesTaina mooie foto! mijn buikje, morgen 20 weken over 3 daagjes ein-de-lijk de 20 weken echo, spannend!