Mooi hoor! Hadden/hebben jullie tijdens zo'n groeispurt ook zoveel last van bandenpijn? Ik word daar echt knettergek van! Nu alweer bijna 3 weken in de ziektewet omdat ik niet eens kan bukken van de pijn, of teveel kan lopen enz! Ellende.. Maar ik weet waar ik het voor doe maar het zwanger zijn zelf zou ik wel over willen slaan
@Kiraa balen dat je zoveel last hebt van de bandenpijn! Hier valt het tot nu toe erg mee, misschien omdat het al een keer opgerekt is geweest?
kira, ja heb ik ook. nouja ik denk (en hoop dat het bandenpijn is) kan niet goed recht op staan vaak en onverwachte bewegingen doen veel weer! harde buiken heb ik ook en in de nacht ook wanneer ik me om draai. dan voel ik mijn banden ook erg en mijn buik rekt zich een soort van uit (weet niet goed hoe ik dit gevoel moet omschrijven). en dat voelt ook pijnlijk. kent iemand dit?
Oeps, te snel gesproken.. Gister ineens flinke bandenpijn tja, het komt en gaat... Maar gemeen pijnlijk is het soms wel @Daisyfox wat een mooi, rond buikje!
Jaja de spullen zijn binnen, waren er om kwart voor 11. Commode en ledikant staan in elkaar, nu de rest nog. Alleen ik kan niet veel, kan bijna niet meer lopen van de pijn in mn bil/bekken.