Weer eens een bijdrage van mijn buik. Hij is nog in 2 delen, helaas, door mijn vetjes, maar ben super trots op deze foto... Eindelijk een buik die ik durf te laten zien aan iedereen Vandaag, met 26+1 genomen:
@mira hardstikke Mooi! En je hebt helemaal gelijk, gewoon lekker trots zijn op je buikie!! @daisyfox Ook al zo mooi! Ik vind je tattoo extra mooi uitkomen nu hihi
Geen hele duidelijke foto, is met mijn telefoon gemaakt van mn camera haha. Maar vandaag even geposeerd en zo hele gave fotos gekregen! Hoop dat ze op de computer net zo mooi zijn als op het schermpje van mn camera.
Mooie buijkjes dames. Ik zal morgen ook eff een foto plaatsen. Al vind ik ook dat ik geen mooie buik heb
@Mira hartstikke mooi meis, trots op zijn! andere buikjes ook weer supermooi, het begint echt ergens op te lijken nu he vandaag 24 weken! zal zo even een nieuwe foto maken We zijn er net uit over de naam, joepie en nu al een beetje naar geboortekaartjes aan het kijken, dat zijn echt leuke dingen om te doen <3
Hoe upload je een foto via mobiel? Probeer het steeds via dat paperclipje maar op één of andere manier lukt dat niet..
26wk&2dg! Mooie buikjes weer voorbij zien komen dames! We moeten allemaal nog rond de 12 tot 16 weekjes ongeveer? Word nu spannend hoor!