Mooi, hoor, heb ook net pas een groeispurt met me buik gehad daarvoor was het ook nog niet bijzonder veel.
Bij mij ook niet draag nog steeds mijn normale kleding... Heel onwennig maar zeer fijn hihi had ik nl bij mijn andere totaal niet
Jij bent als het goed is op 789 getrouwd, ik zou ook op 789 trouwen maar dat is door het overlijden van mn moeder niet door gegaan.. ( als het goed is weet je hierdoor wie ik ben)
Jaaaaaaaaaaa ik weet wie je bent!!!!!! Ben je ook zwanger!!! Wat super super leuk!!!!! Van harte meid!!! Ben idd op die dag getrouwd
Wat super dat jij ook zwanger bent, zie dat we maar 2 weekje schelen.. en wat super dat jullie na 5 jongens een meid krijgen...
Geloof ik heel graag, ken het gevoel... Vind het ook nog steeds heel onwerkelijk dat ik na 2,5 jaar eindelijk zwanger ben geraakt! Maar dat komt idd wel goed als je je kleintje in je armen hebt...
Meiden.. ik ben al een tijdje niet bij deze topic wezen kijken.. maar als ik jullie buikjes zie... ik heb dan wel en grote buik... of lijkt dat maar zo? Hier mijn buik...
Als we allemaal dezelfde buik hadden dan werd het ook een saaie boel he?? Haha ik vind hem mooi! En zeker niet te groot! Ik vind mijne juist klein haha!
Ik ben het met Kiraa eens! Allemaal verschillende buiken en allemaal mooi, want het maakt niet uit hoe die eruit ziet: Het is namelijk veel belangrijker dat er een wonder in aan het groeien is!!!