Dank jullie wel voor de complimenten! de kleine meid is ook behoorlijk aanwezig hihi volgende week maandag 30 weken groei echo.. ik ben zo benieuwd! en vind het ook best wel weer spannend.. Jullie hebben ook mooie buikjes! :-D Liefs!
Wat een verschillen he? Echt leuk om te zien! Bij mij begint er ook nu eindelijk iets te zien. Maar pas nog steeds al mn gewone kleren!
- Mammievan5, mooie buikfoto, en ik vind hem wel groot, maar het is dan ook je 6e kindje, dus denk dat het dan allemaal veel sneller groeit of niet?!
Mijn buik met week 25. Ik moet hier echt vaker kijken. Zie een hoop mooie buiken voorbij komen. ene mamavan5 ik vind dat je al een aardige toeter hebt, maar het is ook de 5e dus is niet gek haha
het zal inderdaad wel zo zijn ja 6e kindje dus alles groeit door hier ben benieuwd naar het einde wat zal het dan zijn een lopende olifantje ? hahah
mooie buiken meiden! Hoop vanavond even een foto te kunnen maken en uploaden. Moet eerst om manlief wachten om thuis te komen haha, Hoe gaat het met iedereen hier? Hebben er veel meiden hier last van pijn in de bekken enzo? Ik heb een raar pijn sinds afgelopen weekend en vind het heel vervelend. Ik weet niet wat het is, het is ook best moeilijk om uit te leggen. Als ik loop, maakt niet uit hoelang of kort ik loop ik krijg het vaak genoeg. Heb het tot nu toe alleen in mijn linkezij, het is een pijn die lijkt iets hoger dan mijn bil te beginnen en schiet elke keer door naar mijn onderbeen spier. Kan heel moeilijk gewicht aan mijn been zetten als ik de pijn heb, heeft iemand enige idee wat dit kan zijn? Ik heb net een heel zwaar blaasonsteking gehad maar het is nu heerlijk voorbij, dokter heeft het nagekeken en het is zeker dat het helemaal weg is! HEeeerlijk! Duurt al 2 en half weken, veels te lang. Kindje heeft het ook nu wat fijner in mijn buik van wat ik kan voelen, ik dacht dat die al voor de blaasonsteking druk was maar nu is echt ongelovelijke druk haha, echt de heledag door alleen maar schopjes, draaien, hic en vuisten in mijn buik haha. Zelfs als ik aan het koken ben is die actief. WIj hebben er echt zin in om onze kleine druktemaakter te ontmoeten! Papa denkt dat het een meisje wordt terwijl mijn moeder en stiefvader denken een jongen. Wij zullen het maar zien
Supermooi bolletje Kruidnootje!!! @ Kleintje, beetje onduidelijke foto, misschien van iets verder nemen, dan zie je de bolling wat duidelijker
Zal morgen andere foto maken, zit nu lekker in mn pyjama, en ben echt zo moe..... Dus duik zo bedje in en tv aan..