Wat een mooie foto's komen er weer voorbij! Hier ook een nieuwe, alweer 28 weekjes (foto ergens met 27 weken) Bekijk bijlage 320827
Zie weer mooie buikjes voorbij komen. Kruitnootje wat heb jij al een flinke toeter zeg, en dat voor een eerste kindje!
Wat een mooie & vooral heel verschillende buiken allemaal meiden, lekker mee pronken Mijn buik met precies 30 weken: Bekijk bijlage 320968
Goeiemorgen! Vandaag 30 weken zwanger, en daar hoort een buikfoto bij! Heb even getwijfelt of ik deze wel wilde plaatsen maar doe het toch! Kleine meid ligt heel laag in mn bekken vandaar de laag hangende buik! En alle "zebra" streepjes zijn nog van de zwangerschap van Keano! Er is tot op de dag van vandaag geen nieuwe bij gekomen!
Mooie buiken! en die zebrastrepen zijn het bewijs en aandenken dat jij een zoon en zometeen ook dochter op de wereld gezet hebt! Niks om je voor te schamen Melief, lekker op slippers haha. Lekker weer gister he
wow wat zie ik weer een mooie buiken voorbijkomen! wat gaat het toch hard he xCynx hartstikke mooi meis, en fijn dat er geen nieuwe striemen bijgekomen zijn, maar je doet er inderdaad niks aan..
@Noorus heel mooi! @Mammievan5 boiiiing mooie, grooote buik, benieuwd hoeveel groter hij nog gaat worden @xCynx een lief, bescheiden buikje! hier ook hoor buikje gisteren met 27+1
heel mooi dames ik weet niet hoeveel ik nog ga groeien maar weet wel dat ik al aardig ruzie heb met mijn buik hahahaha
Laat ik mn toeter dan ook even showen, gisteren gemaakt met 31 weken... Nee, het zijn er geen twee :x