mooi xCynx hoe gaat het nu bij jullie w.b. kwaaltjes enzo, is het nog te doen? ik vind het nu toch wel weer zwaar worden; slechter slapen, meer last van mijn bekken, heel veel druk daar beneden.. gelukkig gaat de tijd snel (maar ook weer niet TE snel he)
32+5! <3 Mooie buikjes dames! Sommigen hebben nog zulke kleine bescheiden buikjes! En anderen weer enorme toeters, zo leuk om te zien! @Ros84; ik kan niet wachten tot het zo ver is, zwanger-zijn is niet echt mijn favoriete bezigheid.. Extreme bandenpijn, dus heb bijna constant pijn, kan/mag weinig, zit al vanaf 20 weken volledig in de ziektewet, ben sinds 2 weken ook weer enorm misselijk, veel last van maagzuur, kan bijna niet liggen en slapen is een drama.. Dus voor mij is het echt uitzitten en kijk enorm uit naar de bevalling! Eindelijk verlost van die kwaaltjes! Al geniet ik wel enorm van dat gewiebel in mijn buik wat gelukkig nog geen pijn doet hihi!
oei dat is pittig zo, ja! Zo heb ik mijn eerste zwangerschap ook beleefd.. gelukkig vielen de lichamelijke klachten deze keer tot voor kort mee en vliegt de tijd voor mijn gevoel veel sneller voorbij. Maar ook nu beginnen de bekkenklachten weer te komen, veel last van mijn benen, ontzettend moe etc. Sneller dan dit hoeft het voor mij ook niet te gaan maar het geeft wel een goed gevoel om al een béétje af te kunnen tellen naar de 40 weken
Kijk eens, mijn 35 weken toeter! Ze ligt nog steeds in stuit en is nog niet aan het indalen. Ze ligt echt helemaal bovenin, mn hele buik trekt daar. Toen we deze foto vanmiddag maakten, zag ik eindelijk zelf ook hoe hoog ze ligt hihi
@ Kruidnootje: mooi hoor! En idd hoog. Mijn beep ook nog steeds in stuit, kan soms gewoon niet eens bukken omdat hij/zij zo zit te porren met het hoofdje. Maar heb toch niet zo'n hoge buik als jij. Enne, nog niet ingedaald is maar goed ook toch want dan kan ze nog draaien
wow, mooie, flinke buiken! en dames waarvan het kindje in stuit ligt; is dat niet inmiddels een probleem, met deze termijn? kans dat je kindje na de 35 weken nog draait is niet zo heel groot, volgens mij..? mijn buikje gister. Morgen alweer 32 weken, al vind ik het bij dit topic steeds kort klinken omdat ik pas aan het eind van juli uitgerekend ben beebje lag bij de vorige echo alvast goed, hopelijk houdt ze dat zo over 2 weekjes heb ik de liggingsecho
Probleem... Tis maar waar je een probleem van maakt denk ik. Ik kan er weinig aan doen dat ze zo ligt, dus als het een keizersnede wordt, prima. Als ze maar geboren kan worden
@ Ros84: mooie buik zeg! Tja, probleem met de stuitligging...mijn gyn geeft weinig kans dat de beep idd nog zelf gaat draaien omdat het al maanden zo ligt. Volgende week gaan we een draaipoging doen om kans te hebben op toch een natuurlijke bevalling. Is veel minder ingrijpend dan een keizersnee en herstel gaat sneller. Maar mocht het niet lukken dan wel een ks, hij/zij moet er toch uit maar leuk is anders.
@Uk, die draaipoging wil ik niet eens proberen. Er is geen garantie dat ze dan netjes met dr hoofdje naar beneden blijft liggen en het kan aardig wat pijn doen. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik een rot zwangerschap heb met vele kwaaltjes en onze dochter die een afwijking heeft in haar handen, dus ik ben wel klaar met alle stress en pijntjes. Dus geen gedraai hier En ook hier ligt ze al maaaaaanden hetzelfde, ze zal het fijn vinden haha
@ Kruidnootje: kan me voorstellen hoor dat je haar lekker zo laat liggen. Garantie kunnen ze idd niet geven maar voor ons het proberen waard. Als het echt teveel pijn doet wil ik ook dat ze stoppen. Er zal dan wel een reden zijn waarom de beep niet wil draaien dus dan is het 'meant to be' denk ik maar zo.
@draaipoging tja ik hoor er verschillende dingen over, ken ook mensen die het erg meeviel en bij wie het wel heeft geholpen.. maar je moet gewoon doen wat jezelf het beste lijkt voor jou en je kindje, toch? het is inderdaad niet níks, en gelukkig bestaat er ook de keizersnede.. @Kruidnootje wat heeft je kindje met haar handjes?