Ik zou ook zeker een draai poging proberen en niet meteen voor een ks kiezen. En van een kindje in stuit kun je toch ook gewoon 'normaal' bevallen geloof ik?
Hier ligt het gelukkig wel nog steeds met haar koppie naar beneden. Maar nog niets gehoort of het al met indalen bezig is. Ik voel niets in elk geval.
@ Sasjuh: gewoon bevallen kan wel maar dan moet je wel een gyn vinden die dat doet en er genoeg ervaring mee heeft. In mijn zkh doen ze het iig niet. Er zitten een stuk meer risico's aan dan wanneer het niet in stuit ligt. Wij willen die risico's niet nemen dus dan is een keizersnee de veiligste manier. @ Meis1987: volgens mij merkt niet iedereen iets van het indalen. En je kindje heeft nog tijd genoeg.
Mijn beeb ligt ook in stuit, ben nu 33+2. Heb ook al aangegeven dat ik geen draaipoging wil.. En stuitbevalling ook niet. Ze zal het wel fijn vinden zo, want ze heeft altijd in stuit gelegen. Heb rond week 24 een trombosebeen gekregn door de zwangerschap, dus een ks kan er ook nog wel bij haha . Als alles maar goed gaat met de beeb vind ik het prima, dan zelf maar wat meer pijn. Ik kan af en toe ook niet meer bukken pfff hoofdje in mn ribben. Mijn buik is ook heel hoog, zal vanavond wel en foto maken.
Las toevallig dit bericht, bij mij is een van de baby's deze week nog gedraaid. Dus wie weet draait de baby nog!
tja stuitbevalling zou ik ook spannend vinden om te doen, gaat toch vaak iets minder gladjes dan een 'gewone' bevalling.. maar een keizersnede is ook heftig. Ik duim dat alle beebjes tóch nog braaf goed gaan liggen! hier van de week een controle gehad waarbij de vk weer even heeft gevoeld, beebje lag nog steeds mooi met hoofdje naar beneden.. houden zo de 17e hebben we de liggingsecho vind het trouwens opvallend dat er nog geen beebjes geboren zijn van dit topic! toen ik 2jr terug bij de augustusmama's en -buikjes meeschreef waren er toch wel al een paar vroege beebjes! gek idee hoor.. maar hopelijk komen alle kindjes met een mooie termijn
Mooi weer meiden! @ Ros84: ja dat de beepjes er nog inzitten is zeker bijzonder. In het topic 1-15juli mama's is de 1e beep geboren! Buikje van gister met 36+4 wkn
mooiii dames.. dit is wel een rustig topic geweest trouwens, echt alleen de buikjes showen 2jr terug bij de aug'11 buikjes werd er heeeel veel bij gekletst, haha. Maar vind het prima zo, blijft goed te volgen
Wat een mooie buikjes allemaal meiden. Ik kan helaas heel moeilijk een foto opplaatsen momenteel, hopelijk krijg ik deze week wat tijd en energie om met mijn computer te knutselen en een foto op te krijgen. VInden anderen het ook nu wel lastig worden, mijn buik houdt niet op met groeien, pas amper in wat kleding meer, zomer maakt mij dubbel dik vanwege de vochthouden enzo... pff ik tel nu al af tot die dag dat ik mijn kleintje mag vasthouden. Manlief is het ook zat aan het worden, vindt het sneu voor me dat ik niet eens makkelijke dingen kan doen zonder pijn of last van iets te krijgen haha. Geniet van de laatste loodjes allemaal en vooral rustig aan doen!
Alweer 35 weken en 3dsgen foto is van vrijdag precies 35 weken. Buik houdt inderdaad ook niet op met groeien en ben r moe van. van mij hoeft het allemaal.niet zolang meer te duren. dus ik weet wat je bedoelt vicki X
Tijd geleden dat ik hier een foto heb neergezet . Wel jullie mooie groeiende buikjes gezien! Nog maar even en dan is het zover! Kan niet wachten. Hier wordt ik dinsdag gestript..ben benieuwd of het iets doet . Hier mijn buik met 37 weken.