mooi, mooi, mooiii dames en hoor er al een hoop die het al zat beginnen te worden beetje herkenbaar hoor, van mij hoeft het ook niet heel lang meer te duren, maar nog even een paar weekjes geduld, waarschijnlijk.. wil toch wel minstens de 38 weken vol maken, vroeger dan dat hebben de ukken soms toch nog wel wat opstartproblemen, in mijn omgeving gezien iig.. Ingie, waarom word je al gestript?
@ros84 er blijkt een vrij groot ventje in mn buik te zitten, daarom willen ze me sowieso niet over de 40 weken laten lopen. Vindt ik ook niet heel erg eerlijk gezegd, want begin het nu ook wel wat zat te worden..slaap slecht en veel last van mn rug. Dinsdag ben ik 38.3 weken dus dan gaan we es kijken of mijn lichaam er klaar voor is om gestript te worden. Dat is ook nog maar afwachten, en dan kijken of het iets wil doen. Wel spannend
en ik slaap ook zooo slecht, bleh, al een sinds week 30 ofzo (als het al niet eerder was).. soms maar 2 uurtjes per nacht ofzo. Lig nooit lang lekker, moet veel plassen, heb dorst/honger, te warm, etc. begint wel op te breken
Ja heel raar, geen dikke buik meer, geen schopjes meer.. maar we hebben dat moois wat in ons buik zat!
Hè wat jammer dat jullie als juli-mama's een aparte club zijn begonnen! Las altijd jullie topic mee hihi, dus ben nu wel enorm nieuwschierig naar jullie bevallingsverhalen! Kruidnootje, hoe is het met jouw dochter gegaan?
Hier is de bevalling heel snel en goed gegaan, maar daarna.... Wat er met ons meisje gebeurde, zo heftig.. zal proberen een kort verslagje te doen straks of morgen!
Fantoom schopjes hihihi..oke... Denk eigenlijk dat het je darmen waren....had ik ook na mijn eerste bevalling...hele buik bewoog en heb serieus aan de gyn gevraagd of ze zeker wist dat er niet nog een beebje in verstopt zat...hahaha maar schijnen al je darmen en organen te zijn die weer op hun eigen plekje gaan liggen...hihihi... Maar fantoomschopjes klinkt leuker...houden we erin
Nou dames het strippen heeft de bevalling in gang gezet dus we waren er klaar voor Onze zoon Jack is na een snelle maar heftige bevalling van 3 uur geboren op woensdag 26 juni om 05.23. We moesten even in het ziekenhuis blijven omdat hij een moeilijke start had. Nu zijn we thuis en hij doet het perfect. We zijn helemaal in love.. Ook grote zus vind hem erg leuk en ontpopt zich als een echt moedertje Hihi.