ooohhh, toch al een paar julibeebjes! (in juni ) ja dat werd natuurlijk in een ander topic besproken, had ook alles gemist gefeliciteerd mama's !! @ingie wat een schatje (enge) bevallingsverhalen kan ik wel even zonder, merk weer dat ik daar nu in de laatste weken echt slecht tegen kan.. en heb veel narigheid gehoord in mijn omgeving de laatste tijd mijn eerste bevalling is al met al goed verlopen en deze keer weet ik ook wat meer wat ik kan verwachten, dus ik hoop dat het mee zal vallen hier mijn buikje, morgen 36 weken
De bevalling is heel snel gegaan had binnen een uur 4 cm ontsluiting, maar het werd een spoedkeizersnede. Ze was er nog een uur later. Het gaat op dit moment niet goed met onze kleine, ze is nog maar net van de IC af en ligt aan de beademing. Er is een syndroom gevonden en haar afwijkingen zijn erger dan we dachten. Ze is nu 2 weken oud, en we hebben al 2 weken teveel aan ons hoofd, zitten er enorm doorheen. Elke dag krijgen we weer wat op ons bord. En dan moet ik zelf ook nog herstellen en rust nemen, terwijl we steeds op en neer ziekenhuis rijden.
He gatver! Wat een rotnieuws zeg, schrik ervan! Weten ze al precies wat ze heeft dan? Of alleen dat ze een syndroom heeft? En de voetjes en handjes waren ernstiger dan gedacht of heeft ze nog meer lichamelijke afwijkingen? Heel veel sterkte meid! En hopelijk komt jullie meisje er bovenop
Ohh Kruidnootje wat een spannende, emotionele en moeilijke tijd moet dat zijn voor jullie hoop dat er snel meer duidelijkheid is en dat de kleine meid het naar omstandigheden goed mag doen!! @Kiraa woei, spannend, is er inmiddels al babynieuws?
zo heej wat heb ik veel gemist hier zeg. een hele rare drukke week gehad afgelopen week en nu pas zin weer om even te komen kijken enschrijven. Gefeliciteerd aan alle mamas, ik hoop dat het niet te lang meer duurt voor onze ukkie om naar buiten te komen. We waren afgelopen woensdag voor controle bij de vk geweest en had ik een klacht over dat ik mijn beeb niet helemaal goed meer kon voelen, onze druke kindje was niet echt druk meer, toen keek de vk naar mijn bloeddruk en stuurde mij meteen naar de gyn in ede want mijn bloeddruk was 120/90.. veels te hoog voor wat ik normaal heb. Bij het ziekenhuis een hele lange wacht spelletje gespeeld, van een kamer naar de andere gestuurd. Uiteindelijk werden we verteld dat in eiwit in mijn urine had en bloeddruk was bijna alarmwekkend dus moest maar een nachtje blijven slapen. Volgende dag nogsteeds hoog bloeddruk en moest ik 24 uur urine opsparen. Kreeg ik een infuus in mijn arm gezet en medecijn voor de bloeddruk en nog een nachtje slapen tot de resultaten van de urine en bloedonderzoek terug kwam. VRijdag ochtend hebben we tot ons geruststelling gehoord dat ik gelukkig geen zwangerschap vergiftiging heb alleen een hele hoge bloeddruk en ik mocht naar huis, alleen moest ik zo veel mogelijk in bed blijven rusten en proberen niet te stressen en inspanning zitten. Zaterdag een hele fijne rust dag gehad, zondag niet zo leuk en vandaag helemaal een drama weer. morgen middag moeten we naar de ziekenhuis voor een controle en kijken of ik met de medecijnen kan stoppen, ik ben bang dat ik toch in moet blijven weer en kindje wordt dan dus met 37 weken uitgehaald. Gister en vandaag gewoon zo emotioneel en overstuur geweest vanwege bezoek van mijn moeder, ze doet zo irritant over de hele baby en bevalling ding dat manlief in stres en boosheid raakt en dan zit ik ook niet lekker in mijn vel. Heb vanmiddag de hele middag alleen maar gehuild, babytje is heel drukk weer dus maak daar geen zorgen om.... wat zal ik blij zijn als mannetje babytje en ik samen kunnen knuffelen als een grote familie. @kruidnootje: hoe is het nu? Ik hoop dat jullie meisje sterk genoeg is om er door heen te komen veel succes meid!
Mooie buiken hoor meiden! @ Cyn, leuk dat je een afterbuik komt plaatsen! Ziet er goed uit! Hier komt het weekend weer een buikfoto met 39 weken... Gaat echt snel!
oh dat was even schrikken dus, heftig! gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging... balen dat je emotioneel niet lekker in je vel zit.. het zijn ook zware dagen/weken zo en dan ook nog allemaal gezeur aan je hoofd.. sterkte nog even, en nog éventjes genieten van de activiteit in je buik hoop dat de kleine zich over niet al te lange tijd zal laten zien
nouja we zijn alweer in het ziekenhuis, hopen dat ik wat beter voel en snel. moet zowiezo tot zondag blijven en als het zondag niet goed gaat dan mag ik blijven en word kindje ingeleid want mijn lichaam is langzaam aan het opgeven, kindje doet het nog fantatisch maar mijn lichaam niet meer haha. dus eind van volgende week hoop ik mama te kunnen zeggen hoe is het met de rest van de meiden?
spannend Vicki! Hier ook alles rustig.. mijn lichaam heeft er ook niet zoveel zin meer in, het is nu weer een beetje mooi zomerweer maar het voelt als veeeeel te warm, heb opgeblazen handen en voeten (vocht), krijg snel pijn in mijn bekken, ik slaap (al weken) heel slecht.. bleh toch geniet ik ook nog even van de betrekkelijke rust met 'maar' 1 kindje ik weet hoe druk het straks ineens zal zijn. Maar van mij mag ze over een weekje of 2 wel komen bijv.
Inmiddels is hier op 1 juli onze prachtige zoon Levi geboren! Het was een heftige bevalling, om 4 uur zijn de weeopwekkers aangesloten en om 7 uur was hij geboren nadat de vk niet geloofde dat er echt iets uit me kwam en zij dacht dat ik "gewoon" moest poepen haha.. Het gaat heel goed met ons! Wel veel last gehad van de hechtingen waardoor ik de vk bijna op mijn knietjes heb gesmeekt of ze die er alsjeblieft uit wilde halen en dat wilde ze gelukkig Ben alweer lekker in de benen en geniet volop van ons mooie mannetje! Mijn nabuikje van vandaag, 8 dagen na de bevalling! Ben nu 69,8 en gewicht voor de zwangerschap was 67,8 dus nog 2 kilo te gaan, en heb er nog niet eens wat voor moeten doen!
gefeliciteerd Kiraa! wat een turbobevalling zeg! kan me voorstellen dat het heftig is geweest. Fijn dat de kleine vent er nu is en dat jij alweer zo lekker in je vel zit
geen nieuw babynieuws hier? ik heb wel de afgelopen dagen al wat voorweeën gehad, vooral in de avond en de nacht.. maar was al gewaarschuwd door de vk dat dat vooral bij een 2e kindje al langer van tevoren kan zijn, dus zegt niet zoveel.. (bij mijn eerste had ik dat 1 dagje voordat de bevalling echt doorzette)