Wat fijn voor je! Gefeliciteerd! Mijn echo datum staat gepland op woensdag 2 januari.. dan zijn we als het goed is 10 weken en 3 dagen.. intake gebeurd dan ook, dus een afspraak van 40 minuten ong.
Bedankt allemaal! Ja we zijn ontzettend blij en dankbaar. Was wel een ongemakkelijk momentje toen ik tijdens de inwendige echo in tranen uitbarste van blijdschap hahaha is niet echt prettig met zo'n apparaat tussen je benen maar ik was zo verschrikkelijk gerust gesteld. Nou denk ik dat je bij de eerste echo sowieso wel emotioneel wordt want iets mooiers bestaat geloof ik niet! Ik hoop dat jullie binnenkort ook jullie kleine mensje voor het eerst kunnen bewonderen !!!!
ik ben afgelopen dinsdag voor de eerste echo heen geweest.. (mocht eerder heen omdat ik al eens een bbz gehad heb) Gelukkig zat het op de goede plek en een goed kloppend hartje te zien op de echo
Wat leuk die echo! Indd mooi dat alles goed is. ik ben de hele dag al verschrikkelijk misselijk.. kan er gewoon niet door naar school.. was halverwege op de fiets richting school toen mijn ontbijt er weer uit kwam. Ben toen maar weer naar huis gefietst. Hier valt dus helaas nog niet zoveel te genieten.
Ik heb de echo in Papendrecht laten doen..ja ik kon mij niet inhouden en ben vandaag al geweest! Het kindje zat mooi in het midden van de baarmoeder, maar helaas nog geen hartje te zien. Was ook en uitwendige echo en ze kon er niet goed bij. Ws over 3 dgn wel een mooi hartje te zien. Van binnen zag het er iig wel mooi uit en ik ben echt zwanger!
Aahh superleuk!!! En vast een geruststelling Ondertussen heb ik een echo bureau gevonden bij mij in de buurt..alleen m'n vriend wil wachten tot we bij de vk zijn geweest... Hij zei: heb geduld en geniet van je zwangerschap. Dus ja..ik weet nu niet of we m gaan laten maken...we zien wel
Wanneer moet je naar de VK? Ik vind dat voor mannen makkelijk gezegd...ik wilde gewoon even weten of alles goed zat, dat gaf mij zoveel meer rust in mijn hoofd. Voor een man is dat toch anders, die staat er iets verder vanaf. Ik ben blij dat ik het heb gedaan, ondanks dat we het hartje nog niet zagen, heb ik wel even kunnen kijken en alles zat keurig op zijn plek. Het was voor mij een geruststelling en nu moet ik nog 2,5 week wachten voordat ik bij de vk een echo krijg dus vond dit een mooie overbrugging
Heb ook maar eens gebeld met de verloskundige, 13 december krijg ik een inwendige echo! Uhm, doet dat pijn of zit ik me bang te maken om niks? Ben heel blij dat ik een afspraak heb, bij ieder steekje en pijntje schiet ik in de paniekmodus.. Hebben meer van jullie dat? En ik heb trouwens ook de hele dag honger! Vraag me af hoe ik eruit zie over 8 maanden, haha!
ik heb ook op 13 dec mijn 1e echo, rete spannend he tot die tijd pfffff. hier ook paniek level 100, elk raar gevoel, en steekje ieeeeieieieie. maar elke keer als ik weer in misselijk ben, of mijn borsten voel, geeft het weer rust.
Ik ben nu 6 weken en 2 dagen zwanger. Vanmorgen bij de 2e keer plassen had ik bij het afvegen wat donker rood bloed. Mijn urine was normaal. Bij nogmaals afvegen niets meer. Ben er zo van geschrokken! Heb het ziekenhuis gebeld (daar ben ik onder controle) maar ze kunnen niets doen tot mijn 1e echo op 3 December. Ben dan 8 weken. Ze konden nu het hartje nog niet zien zei ze. Ben vandaag kei vaak naar de wc geweest maar geen bloed meer. Volgens het ziekenhuis kon het nog oud bloed zijn van de innesteling. Heb wel wat last van mijn buik, maar komt dat omdat mijn darmen zo van slag zijn en ik aan de diaree ben of zit het tussen mijn oren?! Pff.. wordt gek van die spanning! Laat het maar snel 3 December zijn.
Yeah morgen echo bij een particuliere en volgende week donderdag bij me VK!!! Bof ik ff Intake ging gewoon prima... Me bloeddruk was goed in ieder geval