Bloemig das schrikken meid! Hopelijk is t niks...helaas kunnen ze idd weinig. Maare wie weet heb je een goeie plakkert en was t idd van de innesteling
Herkenbaar, ik heb ook de hele dag honger! Kan toch nog niet van het zwanger zijn komen zou je zeggen, dus zal wel psychisch zijn Verder heb ik 2 poezen en die zijn ineens heel aanhankelijk. Eentje zit al binnen 1 minuut boven op me als ik op de bank zit... Voordat ik zwanger was, deed ze dat ook af en toe, maar niet elke avond en gelijk als ze de kans krijgt. Wel grappige bijwerking
Ik zal het topic even gebruiken waar het voor bedoelt is...buikfoto Hihi. Hier mijn na het avondeten buik met 7 weken... ben benieuwd naar de andere buikjes! Hier trouwens een echo gehad op 6.3 weken, en een mooi kloppend hartje gezien Dus @bloemig vind het vreemd dat niet eerder voor een echo mag...wrs is het niks ernstig,maar ik zou me ook veel zorgen maken, en een eerdere echo verzoeken!
Ik heb 24 dec intake en naar het hartje luisteren...dat staat in die brief. Maar aan de telefoon zeiden ze 2 weken na de intake eerste echo...dus bij 12weken pas! Maar je hebt wel gelijk vind ik...mannen staan er verder van af. Ik wil ook gewoon even die geruststelling, heb dat nodig Het is m'n eerste en allemaal zo spannend en toch ook onzeker. Ik ga 'm toch vertellen dat ik het wel wil
Hallo dames, wil me ook nog aanmelden hier! 18 juli uitgerekend van de tweede spruit iedereen gefeliciteerd! Ik heb pas 27 dec een echo en 3 januari intake bij de vk.. Ik voel helemaal niets van zwangerschapskwaaltjes (hopelijk blijft dat zo!) en nog niets te zien, ben benieuwd wanneer de buikjes echt beginnen te groeien!
Ik heb 20 december intake plus echo! Ik kan niet wachten! Ben aan het aftellen! Ik heb ook aldoor vreselijk honger! Dit is niet psychisch maar ik geef er niet aan toe! Blijf lekker gezond eten! Wil niet monsterlijk dik zijn aan het eind van mn zwangerschap!
Ik heb ook enorme honger! Heb me laatste week dus wel ff laten gaan maar dat moet nu weer even klaar zijn. Als ik nog mn hele zwangerschap zo door eten...haha! Moeilijk hoor..naar je lichaam luisteren en nadenken
Jori en baby1984: ik had bij mijn eerste ook continue honger, ben dan ook 25 kg aangekomen !! Dus pas op haha! Moest ook van ver komen, woog nog geen 50kg voor ik zwanger was dus m'n lichaam had het nodig maar leuk is het niet.. Succes iig!
Ik heb di intake gehad en heb meteen gebeld voor een echo en vandaag al gehad!! Mooi kloppend hartje, zag er verder ook goed uit!! Zo leuk!!
Ik sluit me aan!! wat gezellig! Ik zit nu in mijn 8e week en ben 6 juli uitgerekend A.s. maandag heb ik mn eerste echo, dus kben erg zenuwachtig hihi dan zit ik op 8,2 wkn. Ps: krijg mn buikfotootje niet geupload hier, maar hij staat wel in mn fotoalbum! Is zon buikje normaal in de 8e week? Had m gemaakt bij een client thuis hahaha
Hey meis gezellig!! Gefeliciteerd! Zo'n buik is normaal hoor... Heb ik ook. Vandaag een echo dus eindelijk mag ik me tweede wondertje bewonderen. Heb bijna niet geslapen... Zenuwen en verkoudheid gaan niet samen.
Yesss, over 30 min hebben we onze eerste echo!! Ohh ik ben zooo benieuwd en hopelijk is alles goed moet onze wondertje!!! Voor de dames die vandaag ook hun eerste echo hebben heeeel veel succes en plezier!!
Spannend! Ik schiet ook gelijk in paniek bij ieder raar pijntje haha, denk dat dat heel normaal is. Inwendige echo doet absoluut geen pijn, zorg gewoon dat je goed onderuit gezakt ligt en probeer te ontspannen ookal is het ongemakkelijk, dan voel je er het minste van maar dat zal de arts ook zeggen!
Heel veel succes! Wat leuk zeg, laat je ons weten hoe het is gegaan? Hoop dat jullie een prachtig hartje mogen bewonderen!!!!
Wat leuk om te horen dat een aantal van jullie al een goede echo hebben gehad..!! Meiden die vandaag 1e echo hebben.... Geniet ervan en hopelijk is alles goed!!!
Hallo allemaal, als alles goed gaat word ik weer een juli mama.... En waarschijnlijk zit ik heel dicht op de 2e verjaardag van ons meisje! 2 jaar geleden testte ik positief op 26 november en dit jaar op 21 november... Ik denk dat ik nu iets eerder uitgerekend zal zijn want ik had mijn eisprong nu denk ik een dag of 4 eerder dan 2 jaar geleden. Zo gek dat de geschiedenis zich weer herhaalt alleen loopt er nu al eentje rond. Ook wel handig dat ik al mijn positiekleding waarschijnlijk wel weer aan zal kunnen Wel een gek idee dat ik straks weer tonnetje rond zal zijn terwijl ik de afgelopen maanden behoorlijk ben afgevallen. In totaal zijn alle zwangerschapskilo's + 5 extra eraf. Maar ja dat komt daarna ook wel weer goed denk ik.