Nou wat een verassing zou moeten zijn... is drama... t was met 5 a 6 weken al gestopt. Ben er stuk van.
Ow lieverd wat verschrikkelijk.. Ik weet dat niets wat ik zeg je zal troosten, maar veel sterkte aan julie beide..
Er valt zo weinig over te zeggen heh... T leek zo geweldig! Voor t eerst maak ik dit mee en ik vind t doodeng! Maar daar ga ik jullie niet mee lastig vallen. Ik wens jullie alle geluk en een mooie baby
@Jeniyah: aaaaahhh sterkte meid! Hoop voor jullie dat t snel weer raak is. Is echt oneerlijk zoiets..xxx
Heel veel sterkte Jeniyah! Het is de angst van elke zwangere vrouw en hoop dat je veel steun om je heen hebt en het snel een plekje kan geven.
Wat een vervelend bericht Jeniyah, heel veel sterkte gewenst komende tijd. Beetje krom, maar toch sluit ik me graag aan bij de groep! Ben tot nog toe uitgerekend op 23 juli, nog even de echo afwachten op 28 dec
Het meis, wat een nieuws, je was zo gelukkig en dat deelde je graag met ons. We leven met je mee. Sterkte de komende periode. knuff
Ik ben ook in juli uitgerekend.voorlopige data 17 juli 2013 De eerste afspraak voor ons staat gepland op 17 dec.nog even afwachten dus...zo spannend allemaal
Hey jeniyah, Heel veel sterkte meid..! Wat een dubbel gevoel zo op de vroege ochtend.. Lees je hier vervelend nieuws.. Krijg ik net van m'n schoonzusje een foto van haar kindje met een shirtje.... Ik word grote broer..! Ze is net drie weekjes verder dan mij...! Nu dus 9 weken Maar wat ze nog niet weten is... Dat wij ook zwanger zijn... En dat we het ook net dit weekend wouden gaan vertellen. Bah jongens wat staat verdriet en geluk toch zo dicht bij elkaar... Zo oneerlijk allemaal
Hallo allemaal! Hier nog een juli 2013 buikje... Ben inmiddels 8 weken en een paar dagen. De eerste echo was goed nu maar hopen dat het 10 december weer goed is, want dan is de intake en termijnecho... P.s. Veel sterkte Jeniyah, ik hoop dat je het een plekje kan geven.
Welkom Magz en proficiat!! Ik ben nu een week of zes, 11 december intake en eerste echo, pffff kan niet meer wachten!!!!