Goedemorgen allemaal, Hier zijn we dus met onze week begonnen Beide mijn man en ik hebben een drukke dag vandaag, Wat is mijn man toch een toppie! Eeerst is hij autorijles aan het doen dan gaat hij de boodschappen halen en dan gaat hij daarna naar werk tot 18uur vanavond. Ik moet zelf eerst tot 12:30 op mijn kleine oppas kindje oppassen en dan los zijn moeder mij om zelf naar werk te gaan. Ik vind het wel fijn dat ik vanochtend thuis ben maar toch bezig met de kindje blijf want ik ben zo erg misselijk vanochtend en heb echt geen eetlust momenteel. Net mijn ontbijt voor mijn neus gehad op tafel en kon alleen 5 hapjes op zonder te willen overgeven. Gelukkig kon ik wel goed drinken Ik had echt enorme eetlust de laatste paar dagen tot gisteravond en dan was het ineens gewoon weg ..kon mijn avondeten niet echt op en nu mijn ontbijt ook niet.. pff ja. Doe rustig aan allemaal, en het komt zeker helemaal goed voor ons allemaal Wat fijn is dit, even mijn gedachten weg voordat ik met een drukke dag begin FIjne maandag allemaal!
Hallo meisjes Hier alles z'n gangetje, nog steeds wat last van bruine afscheiding maar steeds minder. Hopen dat dat een goed teken is en dat het niet weer opnieuw begint. Verder heb ik van de week nog vakantie. Vind ik nu maar even helemaal niks, want ik heb ook al in de ziektewet gezeten door overstimulatie van de ivf. Moet het rustig aan doen van de gyn en dat doe ik ook braaf, maar wil toch wel weer graag aan het werk al was het maar een paar uurtjes. Thuis zitten is niet goed voor me. Ik kan heeeeeeeeel snel gaan piekeren over van alles en nog wat. Heel vervelend. Verder werkt het weer ook niet echt mee. Zijn jullie ook zo vroeg wakker 's morgens? Ik werd vanmaorgen al om 4 uur wakker om te plassen en na die tijd kan ik gewoon niet meer slapen. Heb ik echt al vanaf het begin. Verder nog steeds vlagen van misselijkheid en nergens zin in hebben. Fijne regenachtige maandag allemaal!
Pfff m'n ogen vallen gewoon dicht... Zo moe..Heb zware hoofdpijn, ik wil elke keer Ff een frisse neus halen, maar t regent steeds! En ik wil ook niet kou vatten... Dat piekeren en thuis zitten ken ik, vandaag heb ik t emotioneel weer wat meer op een rijtje, maar gister was t weer hel voor m'n man. Hij moet constant op me in praten... Slapen doe ik wel wat beter, ik neem dormiplant in, mocht van de vk. Wel moet ik er standaard 3x per nacht uit om t plassen, om 00.00, 03.00 en 6.00... Heel raar elke x t zelfde. Dan ben ik om 7.20 wakker en kan ik ook niet meer slapen.... Misselijkheid wordt minder, maar m'n eetlust is ver te zoeken, zit ook zo snel vol en heb heel veel lucht wat naar boven komt borrelen of ik krijg de hik.... Dat bevorderd de eetlust ook niet... Ik hoop voor je dat het bruin nog steeds oudbloed is of van t innestelen, schijnt wel veel vaker voor te komen.... Heb zooo zin in de echo, voor mij nog 14 dagen.. Laten jullie t weten als je geweest ben? Ik ga zo naar m'n werk, ben benieuwd! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen dames, maandag is alweer begonnen, toch besloten om niet te gaan werken. Ik moest daarom ook mijn werkgever inlichten over de situatie. Nou, ze was not amused. Hoorde het aan d'r stem, en haar reactie ook "was t gepland?" Ik dacht wat voor vraag is dat??! En toen was 't, "ja je kan niet constant thuis gaan zitten omdat je last heb van ochtendmisselijkheid, neem een pilletje in" M'n mond viel open van verbazing! WTF!? Ten eerste heb ik niet gezegd dat ik ochtend misselijkheid heb, en ten tweede, er bestaat geen magisch pilletje dat dit doet verdwijnen ggrrrr, kon d'r wel door de telefoon trekken, zo kwaad was ik! Vreselijk mens. Ze zei ook nog "toen ik zwanger was had ik nergens last van" Ja iedere vrouw is anders en gelukkig maar ppfff. Ik ga me er niet druk om maken, echt not my problem, ik heb andere dingen aan m'n hoofd. Jullie veel succes om deze maandag door te komen! Liefs..
Mijn hemel, wat een idiote reactie!! En dan helemaal vragen of het gepland is....NAH??? Knap van je dat je het naast je neer kan leggen. Wat voor werk deed je ook weer?
Ja echt, slaat helemaal nergens op! Ik werk er net, dus begrijp dat ze verbaasd is maar zo een reactie had ik niet verwacht. Ik werk als meeting, events & sales executive in een 4* hotel. Plannen organiseren van bruiloften, feesten en zakelijke bijeenkomsten. Zit voornamelijk op kantoor dus fysiek zwaar is het niet maar mentaal zwaar wordt het nu wel, omdat ik erg vergeetachtig ben
O ok, klinkt als een leuke job! Ja vind haar reactie ook echt niet kunnen, maar sommige leidinggevenden zien het echt als een last, vervanging regelen enz enz. Ik heb het echt onwijs getroffen met mijn collega's en leidinggevende.
Ja het is zeker een leuk job! Denk dat m'n collega's gaan schrikken omdat ik er net werk... Blij voor jou dat ze zo fijn reageren
Nou bij mij werd er net gevraagd of ik nog extra wilde werken tussen de feestdagen... Ik zeg 'nou ik wil t eerst allemaal even aan kijken want voel me behoorlijk ziek' zit ze me aan te kijken met zo'n blik van 'aansteller' (ze heeft zelf nooit kinderen gekregen, dus ze weet er niks van) Ben blij dat ik weer thuis ben.... Net boodschappen gedaan en weer helemaal buiten adem....
Nou idd! Weinig tolerantie weer... Maar goed, ik maak me er ook niet druk over.. Ik heb steeds hoofdpijn van de vermoeidheid, nou zei de vk dat ik best paracetamol mocht nemen, maar dat wil ik eigenlijk niet... Wat doen jullie? Is iedereen z'n maandag heelhuids doorgekomen?
Als ik echt pijn heb neem ik wel paracetamol. Als je er niet teveel van neemt kan het geen kwaad. Wel vervelend, hoofdpijn.
Dag meiden, Tjee, wat is het toch lastig voor sommige mensen om normaal te reageren!! Vandaag ging het wel bij mij, heb er goed op gelet dat ik steeds tussendoor iets kleins at en daardoor niet de hele tijd misselijk. Maakte ik me wel meteen weer een beetje zorgen over, het wordt toch niet minder hè... Ik zal blij zijn als ik donderdag goed nieuws heb gehad en ik me niet zoveel zorgen meer hoef te maken. Ik hoop dat ik dat dan ook niet meer zo ga doen Ben nu alleen maar heel moe eigenlijk, lekker vroeg naar bed vanavond. Ik was vanmorgen ook vroeg wakker, uur of zes, maar kon na een kwartiertje wel weer slapen. Om vervolgens om zeven uur met heeeeeel veel moeite wakker te worden.
Ongelofelijk hoe bot sommige mensen kunnen zijn... Inderdaad...is het wel gepland? Het zal niet de eerste keer zijn...( benop me 18e moeder geworden van mijn dochter) pffff Kutdag op mijn werk...kon wel janken..maar groot gehouden... Gek..mijn eerste zwangerschap kreeg ik geen enkele echo... Toch had ik er alle vertrouwen n dat het goed zat.. Nu we bij 10 weken een echo krijgen ben ik ineens heel panisch tot ik een goeie echo heb gezien....weird.... Ik ga er gewoon vanuit dat het goed zit...klaar..haha
Zo wat ben ik blij dat deze dag over is. Pffff vanochtend op een kleine moe jongentje gepast van 1 jaar, was heel leuk maar ik voelde mij zo misselijk en hij wou alleen opgetild worden anders zat hij te huilen. Daarna moest ik snel klaarmaken voor werk en heb ik de hele middag gewerkt. echt heel weinig gegeten want mijn misselijk gevoel hiled mijn eetlust echt helemaal weg. HEb gelukkig wat aardig gegeten vanavond dus ik kan er weer tegen op Misselijk gevoel is e og maar wat minder dan vanmorgen. Bijna over de kassa gespugt vandaag maar gelukkig net niet. Vanavond heb ik echt dikke darmen, ik lijk echt dik in mijn buikje haha. Dit tijd volgende week hebben we ons klein wondertje al gezien Ah ik kan echt niet wachten, wat zal ik blij zijn om hem/haar te zien Willen jullie weten wat voor geslacht jullie kindjes worden of willen jullie het tot de geboorte helemaal een verrasing houden? Wij willen het als verassing houden Wat een lelijke reactie. Zulkes vragen stel je toch niet :S IK durf het nog niet aan mijn werk te vertellen, ik denk dat sommige zullen gefeliciteerd zeggen en sommige echt tegen op kijken ook omdat ik zo jong ben maar ja Het is onze kindje eind van de dag en niet die van hun dus wat maakt het uit wat hun denken van ons FIjne avond allemaal
Hey allemaal ik ben weer helemaal bijgelezen! Wat een stomme reactie op je ziekmelding zeg Emeli! Ik ben heel druk geweest afgelopen weekend en heb daarom niet echt kunnen reageren Hier zijn de kwaaltjes in volle hevigheid aanwezig. Ben zo misselijk dat ik amper nog kan functioneren en er is nog maar 1 bh die mij past. Verder is mijn bruinige afscheiding soms weer terug dus heb zondag naar de VK gebeld en we kunnen morgen heen voor een echo. Als de dag klopt van de eerste ongesteldheid ben ik 7w en 2 d dus zou het hartje goed te zien moeten zijn! Afwachten dus tot morgen en dan is er hopelijk wat meer zekerheid Hele fijne Avond allemaal en ik laat het jullie morgen na de afspraak weten hoe het ging.
Nou ja! Wat kunnen mensen toch bot zijn!! Goed dat je je er niets van aan trekt!!! @Madura, ik heb op maandag en dinsdag groep 3 en op woensdag groep 5. Veder werk ik in de zaak van mijn man als administratief medewerker... Vandaag onze eerste echo gehad!! Wat geweldig!! Het was een inwendige echo en het hartje klopte heel mooi!!!! Super blij!!!!!
@ Miek, gefeliciteerd!! Wat leuk!! Opluchting @ gelukkig, veel plezier morgen!! Zal zeker goed zijn! Wij willen t wel weten wat t is, maar t maakt me niet uit, als t maar gezond is. Maar ik vind t makkelijker met spullen kopen en naam bedenken. Hier weer bijna niks weggekregen vanaaf, misselijk, pijn in mn rug en ben super super moe.. Hubbie is in z'n eentje de kerstboom op aan t zetten, want ik heb geen energie...