Goeiemorgen! Is er nog iemand deze ochtend? Hoe gaat t met jullie? Ik heb echt een helse nacht gehad. Ik heb er weer wat nieuws bij: opeens wakker worden en baden in t zweet, echt m'n rug was kletsnat! Ik blijf ook maar afvallen... Ik probeer echt steeds iets binnen te krijgen, maar t gaat zo moeizaam... Ik dacht dat t iets beter met me ging, maar na vannacht voel ik me weer een vaatdoek, alsof ik weer de griep heb ofzo.... Ik ben zo aan t aftellen naar de echo, nog 13 dagen!
Hoi meiden, Balen Kleinewonder dat je je zo voelt! Je doet er alleen zo weinig tegen he. Dat zweten heb ik ook 's nachts, ben dan ook echt een straalkachel. Heb nu last van menstruatiepijn en heb nog steeds, licht welliswaar, bruinverlies wordt daar niet blij van. Blijven duimen. Degen met goede echo's gefeliciteerd en gelukkig jij vandaag toch? Spannend!
Wat naar dat je helemaal niets meer kan eten en zo slecht slaapt Ik denk dat als je de echo hebt gehad dat je dan weer wat beter weet waarvoor je je ook alweer zo ziek voelt. Heel veel beterschap en veel sterkte vandaag!
Goedemorgen allemaal, oh die zweten ken ik ook, ik zweet ook nu ineens veel meer dan normaal s'nachts. ik ben vanochtend heel even wakker om 7 uur toen manlief naar werk ging dan werd ik om 8:30 weer wakker echt misselijk voelen en moest alweer plassen en dan weer om 9:30.. ik was dan niet meer moe maar moest alweer plassen en heel veel slijm in mijn keel... bah! Ik moet vanmiddag ook nog eens werken. hopelijk voel ik de rest van de week een stuk beter want ik moet de rest van de week 8:30 tot 18uur werken :S Ik weet zeker dat ik niet aan het afvallen ben, mijn buikje wordt maar groter haha. Heeft iemand al een idee dat buikje al aan het groeien is? of niks te zien? Hoera ik ben als goed als 8 weken zwanger nu, nog een paar dagen en dan mag ik mijn echo, ik hoop echt dat we die mooie hartje mogen zien kloppen Veel plezier aan die mensen die moeten vandaag naar de echo, laat ons weten hoe het was. Ook hopen dat het goed blijft gaan sprits, misschien is die bloed maar oudbloed nog .... ik duim voor je in ieder geval!
Hoi allemaal, Moest me even door een paar pagina's heen ploegen, haha! Sinds ik op de zeven weken zit heb ik ook ineens een soort misselijkheid, maar het is meer een onbestemd gevoel in mn buik. Als ik diep inadem zakt het wat, om dan in golven terug te komen. Ik kan er wel gewoon bij eten, gelukkig, en heb ook het idee dat zolang mijn maag vol blijft het minder is. Hier nog geen darmenbuikje, of hij zit lekker warm verstopt onder mijn vetjes. overmorgen heb ik mijn echo, gelukkig om negen uur al, en ik ben vreselijk zenuwachtig! Zelfs gedroomd dat de verloskundige zei dat ik nooit zwanger was geweest, pfff... Dat zweten herken ik niet, ik heb het alleen maar koud. Vaak plassen s nachts wel, met mn blote pootjes op de koude tegels, brr! Vervelend dat veel van ons niet begrepen worden op het werk, en belachelijk dat we bang zijn voor onze banen omdat we zwanger zijn. Ze moeten juist blij zijn dat we helpen de vergrijzing tegen te gaan!
Nee alleen oud bloed, soms een beetje bij het afvegen. En zondag een beetje in m'n onderbroek dus toen heb ik gebeld
Hey allemaal, Helaas een lege vruchtzak, dus nu hopen dat het zo snel mogelijk tot en miskraam komt. Volgende keer beter. Jullie allemaal heel veel succes en sterkte met de zwangerschap!!
Wat?! Ohh neee wat erg!!!! Niet ook al... Wat een klote pech!!!!! Ik denk aan je en wens je heel veel sterkte!!!!!!!!!
Jemig...weer slecht nieuws....sterkte meis! Het wordt echt tijd voor goed nieuws hoor meiden! Ik heb de 24e echo... Bidden voor een gezond beebje
Jeetje gelukkig, wat een vreselijk nieuws.... Heel veel sterkte de komende periode. Pffff ik krijg echt de zenuwen over mijn echo donderdag. Heb vanmiddag nog 'even' een testje gedaan die ik nog ergens had liggen, is die lichter dan een test van twee weken geleden. OMG waarom doe ik dat mezelf toch aan?? Nou lees op internet gelukkig een aantal verhalen dat een lichtere test rond acht weken nog niets hoeft te beteken en ik heb nog niet echt een duidelijke daling in symptomen, maar toch. Sjeeeeetje echt veel te spannend. Mag ik morgen en donderdag tot half vier even overslaan? Ik wil nu weleens weten of het deze keer goed zit!!
@ gelukkig: oh wat erg, sterkte ermee! Wij denken aan je, Vandaag heb ik echt veel symptomen van de zwangerschap gehad hahaha cht niet normaal. Eerst werd ik laat wakker en voelt ik me echt erg misselijk, watklein beetjes slijm uitgespugd en dan moest ik eten voordat ik naar werk ging. broodje en fruitknijpzakje binnen gewerkt en gelukkig viel het misselijkheid mee tot een uur of 2 op mijn werk en werd ik zo erg misselijk weer. Niks kon het wegkrijgen en ik werd oh zo erg moe, ik zat bijna te slapen recht in mijn stoel achter de kassa hahaha. Ik wil ook deze laatste paar dagen overslaan nu haha, ik moet maar hard werken en proberen er niet te veel overdenken. Echo aanstaande maandag en vanwege al deze verdrietige verhalen word ik maar meer zenuwachtig :S Hopelijk zien we een mooi kloppende hartje. Heb al gehoord dat mijn nichtje die ook een juli mama moest zijn is haar kindje al verloren toen ze 5 weken was. Die is nu wat afstand van mij aan het nemen want ze wou die kindje oh zo graag hebben en heeft zelfs een beetje jaloersheid bij haar verdriet gekregen. Fijne avond allemaal, ik ga lekker vroeg mijn bedje in duiken zo denk ik!
Hoi dames, Ik zou graag hier gezellig meekletsen. Ik ben momenteel 8w5d zwanger. Mijn vriend en ik zijn zwanger geworden dmv icsi uiteindelijk poging 1 tp 4. Nu af en toe erg onzeker. We hebben al een echo gehad en daar was een mooi kloppend hartje te zien, 134 slagen p/m! Wel wat klachtjes, zware borsten, extreme vermoeidheid, stik chagrijnig en enorm veel plassen haha Lijkt me leuk om elkaars ervaringen hier te lezen! Liefs
Hoi Kirsten welkom en gefeliciteerd! Wat heerlijk voor je om zwanger te zijn na zo'n traject! En je bent extra welkom omdat je een mooie echo hebt gehad, we kunnen bij deze club wel wat positieve echo verhalen gebruiken
Welkom kirsten!! Gefeliciteerd! Het huidige lijstje!! En nu geen mk meer aub! Kleintjes hou jullie goed vast!! Het is veel te spannend!! Kleinewonderr...22 Juli....Echo: 24 december Najatt..............23 Juli....Intake....Echo? Vicki1991.........23 juli....Echo:17 december Madura............24 Juli....Echo: 13 december Emeli..............26 Juli....Echo: 19 december (Intake:12 december) Catootje...........28 Juli....Echo:13 december Kirsten1988...................echo: al gehad Marie82...........28 Juli....Echo: 11 december Sprits..............29 Juli....Echo: al gehad Miek1981.........30 Juli....Echo: al gehad Anja136...........15 juli....Echo: 18 december Valley82..........21 juli....Echo: 24 december