Juli 2013 mama's! (15-31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door gelukkig85, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja zeker spannend! Het zal vast allemaal goed zijn....
    Ik kijk nu al uit naar de bevalling! Alles beter dan hoe ik me nu voel!! Ik hoop dat t snel beter wordt..... Heb echt weer een rotdag, voel me echt ziek... En dan heb je van die lolbroeken 'zwanger zijn is een gezonde ziekte' bleeeeehhhh....

Ik moet weer een beetje positief worden.. Ik weet waar ik t voor doe en ik wil t ook zo graag... Zo'n lief mooi klein wondertje.... Tis allemaal niet zo vanzelf sprekend...

Fijne avond nog allemaal, mijn lampje gaat weer uit....

2. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goeie morgen dames! Rustig op t forum! Hoe gaat het met jullie?

Gebruikt er een van jullie al emesafene? Kan de vk dit voorschrijven of moet persee de ha dat doen?

Ik lijk wel zeeziek.........

3. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Goeiemorgen.

Geen idee Kleinewonder ik gebruik het niet.
    Heb bijna geen last van misselijkheid. Heel af en toe een vlaag.
    Denk zelf dat het via de huisarts gaat.

4. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Ik heb emesafene van de huisarts gekregen..
    Er zijn 2 varianten, pil of zetpil...let er op dat als je de hele dag echt spuugt je de zetpil vraagt..
    Helaas deed de emesafene bij mij niet veel...bleef misselijk en kon gewoon braken..emesafene onderdrukt de braakprikkel...
    Ik probeer u weer gewoon de huis tuin en keuken foefjes en ach...blijf misselijk...maar af en toe een frisse neus...en vooral afleiding doet wonderen..
    Op me werk gaat het een stuk beter....owww en bij mij helpt tandenpoetsen ook....die vieze muffe slaapsmaak is echt misselijkmakend...hahahaha

Hier vandaag 9 weekjes...volgende week maandag eerste echo...ik ben zo nieuwsgierig naar het kleine boefje dat mij zo veranderd heeft al...

5. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Hallo meiden,

Hoe gaat met iedereen? Hier nog steeds hetzelfde.
    Hormonen razen door mijn lijf.
    Zou het liefst vriendlief de hele dag meesleuren naar de slaapkamer. :D Pfffff echt erg.
    Maar ja, vrijen mag niet ivm de bloedstolsels. Dan maar ff in de diepvries zitten. Als alles maar goed blijft gaan!
    Jullie geen last van?:)

6. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh nee moet er nog niet aan denken!! Baal er wel van, want is echt alweer te lang geleden... Maar ja jij kan er dus ook niets mee irritant!! Hoelang niet? Wanneer gaan die stolsels weg? Heb je nu extra echo's?

Verder echt zo wisselend, vandaag weer wat beter, vrolijker en optimistisch, maar t hele weekend was hel... Nog 7 dagen en dan de echo wiehoooeee!

Hoe gaat het met de rest?

7. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Heb het ook pas sinds 2 dagen hoor. Echt een hormoonkwestie kan niet anders;).
    Ik heb geen idee hoe lang het nog gaat duren..kon nog wel weken aanhouden. Vrijdag 28 december heb ik weer een echo, indien nodig eerder. Het liefst elke week maar dat is omdat ik wil weten of alles nog in orde is. Dat wil iedereen graag denk ik.

Verder wisselt mijn humeur ook steeds, vooral in de avond ben ik niet te pruimen of ben zonder reden zomaar ineens boos.:x

Dus... nog even volhouden tot de echo!

8. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Dag dames,

Ik ben veel in de slaapkamer, maar dan wel om te slapen haha! Ik ben veel te moe om andere dingen te ondernemen....
    Nog even een paar dagen doorzetten op mijn werk en dan vakantie, daar heb ik enorrrrrme zin in. Al gaat het met de misselijkheid eigenlijk beter als ik aan het werk ben dan bijvoorbeeld in het weekend, ik hoop dat ik me in mijn vakantie wat beter voel dan bijvoorbeeld zondag, pffffff. Zo misselijk, niet normaal. Maar goed, alles voor het goede doel!!!!

9. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Goedeavond allemaal, dit forum wordt wat stiller volgens mij hehe, waar blijft iedereen?
    Vandaag een hele lange dag gehad pffff. eerst heb ik 's ochtends gewerkt en dan mocht ik eerder naar huis om klaar te maken voor mijn intake en echo. Het plan was eerst de intake gesprek doen en daarna de echo maar het werd anders. Eerst de echo gehad en dan de intake gesprek. Bij de echo zagen we een hele mooie hummetje met een mooi kloppend hartje :D Ah wat was ik zo erg blij om die te zien.Armpjes en benetjes er al bij. Vk zeggen dat ik dus 8 weken en 1 tot 2 dagen ver ben, iets minder dan ik had gedacht maargoed. Kindje is 2 cm groot. Maar het was niet zo mooi en simpel voor lang, naast de mooie kindje in de baarmoeder zag de vk wat anders liggen. Wat zei gedacht een buitenbaarmoederszwangerschap te zijn. Dus meteen door naar de ziekenhuis gestuurd en daar moeten een half uur wachten na al het haasten gedoe van een plaats na de andere. werd als laatste gezien in het spreekuur en gyn bijgeroepen om het na te kijken. Hij zag gelukkig niks in het buitenbaarmoedervruchtzakje, de vk hier wel maar hij niet dus zeide hij dat het nog een heel klein kans kan zijn dat ik een gewone gezonde zwangerschap heb samen met een buitenbaarmoederszwangerschap. Ik moet mijn zorgen niet maken want de kans is echt bijna 0.5 van 100 dat het er wel kan zijn maar als ik nou erg erg buikpijn krijg en pijn tot in mijn shouder dan moet ik meteen de ziekenhuis opbellen en word de alarm getrokken om mij te helpen. Gyn denkt zelf dat het maar een eiblaasje is en dus gaat het vanzelf weg maar kan het kans niet uitstrepen. Oh ja en ik heb echt gewoon 4 echos gehad vandaag hahaha, 3 inwendige en een gewoon van buiten :)

Maar goed in ieder geval een gezonde kindje in mijn baarmoeder :D en ik heb mijn 2e echo 31 december om te controleren hoe het verder met ons hummeltje gaat! Nu maar rustig aan blijven doen want ik voel me echt snel moe haha.

iemand anders voor een echo geweest vandaag?

10. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog Ff volhouden madura! Maar misschien wordt je juist misselijk omdat je in t weekend rust neemt.. Misschien werk je nu iets te hard?

Poe dat is wel een pittige dag geweest Vicky! Blij te horen dat t met je kindje goed gaat! Nu nog Ff afwachten, maar zou me niet te druk maken, ze houden je goed in de gaten! Geniet ervan!

11. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Jeetje Vicky wat een verhaal joh!
    Bij juli bevallingsforum is ook iemand die dat had. Hoop voor jou dat het niks is want het is geen pretje. Weet ik alles van.
    Fijn dat hummeltje goed doet!!

12. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    nou ik voel me echt helemaal goed vannochtend, heb best veel energie en ga vrolijk naar werk toe. nog wel misselijk maar goed ik kan het nu wel even aan, als het maarzo min mogelijk blijft he haha.
    Ja ik voel me opgelukt dat ons hummeltje het doet maar ook maak ik nog heel heel klein beetje zorgen over die andere vruchtzakje/eiblaasje. Maar ik blijf maar aan want de gyno zei en het maakt mij weer rustig. Hij zei dat het een hele kleine kans is want ik heb al een hele gezonde in mijn baarmoeder en dat als het mee valt is die snel weer weg en is gewoon vanwege ons hummeltje toen die op weg naar de baarmoeder was hihih .

FIjne dag allemaal :D het komt allemaal wel goed met ons allemaal nu, ik heb er vertrouw in :D en dat zeg ik niet vaak ;)

13. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Sorry voor mijn late reactie! Druk, druk, druk... Maar ben weer helemaal op de hoogte!
    Iedereen gefeliciteerd met de mooie echo's! Ik heb donderdag een afspraak bij de vk.

@ Vicky; wat een dag heb jij gehad gisteren! Pff.. Dat was schrikken! Maar fijn dat het met het kleine hummeltje goed gaat!

@ Madura; heerlijk he?! Bijna vakantie!! Ik ben ook aan het aftellen... En de kids ook! Ze zijn echt kapot...

Ik heb vanochtend de huisarts even gebeld over mijn darmen. Ik heb er zoveel last van. Dus nu heb ik magnesiumtabletten gekregen om het allemaal weer een beetje op gang te krijgen. Ik hoop dat het gaat werken!
    Verder voel ik me best lekker! Ik moet wel blijven eten, anders gaat het mis. En ik heb (vooral als ik thuis ben) constant zin in lekkere dingen...

Xxx

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Magnesium? Wat heb je dan voor klachten?

15. Emeli

Emeli Actief lid

24 okt 2012
    104
    0
    16
    Hello hello ladies!

Was even druk met de verhuizing vandaar niet echt gereageerd...

Hier gaat alles wel goed. Ik eet de hele dag, echt alles door elkaar en dan niet eens misselijk worden. Snoep, chips, fruit, liga, brood, warm eten, cup a soup...het gaat er allemaal in. En dan nog om 22.30 uur in bed liggen met een knorrende maag. En dan ook nog 's ochtends vroeg honger hebben...haha ik moet er gewoon om lachen.

Morgen is eindelijk echo-dag! 8.40 uur moeten we er zijn, lekker vroeg dus. Zo spannend, ik hoop echt dat alles in orde is.
    Heb bijna geen kwaaltjes meer namelijk, moe en eetlust, af en toe lichte krampjes, maar dat is dan ook alles. Oja, ik zie m'n (.)(.) ook langzaam voller worden.

Ik hou jullie op de hoogte ;)

16. silly29

silly29 Actief lid

22 dec 2009
    272
    0
    0
    Hoi

Volgens mij heb ik me hier eerder aangemeld
    ben zwanger van ons 6e wondertje
    morgen echo om 10.55 uur en daarna weet ik ook ongeveer
    hoe ver ik ben.
    jullie horen morgen van me
    gr silly

17. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Spannend vandaag degene die echo hebben.
    * duim *

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    En echo dames??

19. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Oeps...verkeerd gepost...sorry

20. Emeli

Emeli Actief lid

24 okt 2012
    104
    0
    16
    Vanmorgen de echo gehad, alles is goed :)
    Oohhh wat zijn we blij en opgelucht. Zit er mooi uit en alles zit op z'n plek. Die kleine beweegt zelfs al! Echt superleuk om te zien!! :D

Ben nu al helemaal verliefd op die kleine!
    Het hartje niet gehoord..doen we bij de 12 weken echo want de vk zei dat als we dat nu al zouden doen dat je de kans op een miskraam vergroot.
    Wel het hartje zien kloppen, kleine lichtflits, echt leukkk!

So happy and in love :)

Deel Deze Pagina