Juli 2013 mama's! (15-31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door gelukkig85, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emeli

Emeli Actief lid

24 okt 2012
    104
    0
    16
    Fijn dat je echo goed is Sprits!
    Kleinwonderr, ik hoop dat deze periode snel achter de rug is, maar misschien slim om toch met vk of ha te overleggen.

Ik ben ook een wrak..sinds vrijdagavond heb ik zware griep te pakken.
    Keelpijn, hoofdpijn, koorts ppfff kan echt niet meer.
    Voel me gelukkig iets beter dan gisteren maar alsnog geen energie om ook maar iets te doen. Gelukkig speelt m'n vriend een hele goede verpleger, want zelf kan ik nix!

2. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

5 feb 2011
    824
    0
    16
    Hoi dames,
    Hier ook weer even een update.. Afgelopen donderdag weer een 3D echo gehad omdat we mee doen aan een studie! Alles zag er goed uit! Kleintje lag eerst heerlijk te slapen en aan het eind van de echo werd het wakker en ging het lekker bewegen! Zo leuk om dat te zien! Ook bleek de kleine flink gegroeid en ben ik vooruitgezet! Ik ben nu momenteel 12 weken en 2 dagen zwanger... Het eerste spannende termein is nu voorbij! Mijn uitgerekende datum is nu op 12 juli gezet maar hopelijk mag ik in dit topic blijven ;)
    Verder weinig kwaaltjes behalve erg moe en s avonds slecht slapen en veel plassen.
    Ik vind het nog steeds onwerkelijk dat er een kleintje in me buik zit, heb ook nog steeds niet het besef.

Verder wens ik iedereen alvast een goed uiteinde en een fantastisch nieuwjaar waar bij ons allemaal een wonder staat te gebeuren!

Liefs

3. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van mij mag je blijven hoor Kirsten! Gezellig toch.. Tis alleen zo rustig hier (mahja ik heb natuurlijk veel te veel tijd). Gaaf van de echo, super om je kindje vaak te zien! Ik ben alweer aan t aftellen naar volgende week, dan heb ik controle bij vk en gaan we proberen t hartje te horen!
    Vervelend emeli, hopen dat je snel opknapt!!

Hier nog steeds prut, net de huisartsenpost gebeld, want hou bijna niks binnen. Ik moet de dosis emesafene ophogen en aan de ors. Ik baal zo, had zo gehoopt dat t nu ongeveer minder zou worden!

Het stomme is dat ik niet eens zo misselijk ben, maar moet overgeven van alle lucht in m'n maag dat de hele dag omhoog komt. Ook tijdens t eten en dan moet ik kokhalsen en komt uiteindelijk m'n eten er weer uit. Heel irritant, want heb nu wel constant trek.... En alles wat ik probeer helpt niet :(

Heb geeeeen zin in morgen, t liefste duik ik vroeg m'n bed in, maar dat vind ik lullig voor mijn man. Hij houdt nl heel erg van oud en nieuw... Weet niet zo goed wat ik er mee moet...

We hebben echt een geweldig 2012 gehad, getrouwd, een super huwelijksreis en ook nog zwanger! 2013 ons mooie wondertje verwelkomen...

4. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Tis inderdaad erg rustig hier..
    Leef helemaal naar olgende week maandag...
    Vorige week 10 weken echo gehad en toch last minute besloten de nekplooimeting te doen..
    Dus volgende week maandag de echo en de uitslag..eerst half uur naar ons wondertje kijken...maar daarna toch die kansberekening...
    Hoop zo dat er niks geks uitkomt en ik een paar mooie plaatjes mee naar huis krijg...
    Het voelt goed, dus op zich maak ik me niet zo een zorgen..maar toch spannend...

Ik moet de feestdagen werken...dus waarschijnlijk lig ik er morgen gewoon weer vroeg in...geef ook niet zoveel om oud en nieuw...
    Heel leuk hoor dat vuurwerk...maar ik vind het doodeng...
    Mis wel de gezelligheid van lekkere hapjes...familie en het aftellen...maar krijg nu toch geen hap door mijn keel dus ach...
    Van mij mag 2013 lekker beginnen...op naar een mooie lente..en dan de geboorte van ons heerlijke kleintje....kan niet wachten...

Overigens wel handig dat we in de zomer zijn uitgerekend...ik ga nu voor de winter wel 2 zwangerschaps spijkerbroeken halen...maar in de zoner zal het singletjes en korte broekjes worden die daarna gewoon weg kunnen...geen dure jassen, truien enz...

5. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijne jaarwisseling allemaal!!

6. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Fijne jaarwisseling meiden!

7. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Allemaal de beste wensen voor 2013!! Wat wordt dit voor ons allemaal een bijzonder jaar....! Ik had vannacht ook zo'n speciaal gevoel en heb het niet droog kunnen houden!

Hoe gaat het verder met jullie? Fijn dat alle echo's zo mooi zijn! Wij hebben morgen de termijn echo.... Weer spannend!!

Veel liefs

8. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal, Eindelijk tijd om even bijtelezen en een reactie plaatsen na al de drukke feestdagen.

Eerst wens ik iedereen een hele fijne en bijzondere 2013 toe. Kon iedereen het volhouden gisteravond om wakker te blijven tot 12 uur? ikke niet hihi. Wij waren bij mijn schoonouders en toen mijn schoozusje ( ze is 11 jaar oud) naar bed ging om een dutje te doen ging ik ook maar mee haha ik was echt dood moe. Ze was binnen een half uur weer naar beneden gegaan omdat ze echt geen zin om te slapen had maar ik was echt niet mijn bed uit te krijgen. Manlief kwam mij uit bed halen om 23:15 maar kon mij niet echt uit bed krijgen dus kwam die weer om kwart voor twaalf en ging ik dus even gezellig beneden de hele familie gelukkig nieuw jaar wensen wij waren best snel weer naar bed gegaan ...pff dit zwangershap gedoe maakt mij echt moe hoor hahaha.

Ook moest ik maandag ochtend om 8 uur werken, stond ik net namijn otbijt alles over te geven en dus wist ik dat het een lange dag zou zijn. Toch overleefd en voel me vandaag beter. Ook hebben we gister middag tussen werken en oud en nieuwe vieren even onze termijn echo gehad. Echt super was het, vk was echt erg tevreden met het hartje van ons wondertje en het is flink gegroeid. Al dubbel de maat van 2 weken geleden. Alle 2 handjes en 2 beentjes gezien dus alles gaat de goede kant op. Ook al meer dan een week geen bloedverlies meer dus super! Nu maar voor het super 2013 :) Nu weten onze hele familie onze leuke nieuws en alleen maar leuke reacties gehad :)
    Volgende 3 dagen lange werkdagen, hopelijk wordt het misselijkheid snel wat minder want het weg rennen van de kassa is echt niet leuk want dan kijken de mensen me echt aan van " wat doet ze daar en wat raar dat ze zo maar weg is" haha

Succes nog meiden met de laatste paar weken van de eerste trimester :)

9. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Hi meiden,

Gelukkig nieuwjaar. Dat 2013 ons allemaal iets heel bijzonders mag brengen, het wordt een jaar om nooit te vergeten!!
    Ik had een paar dagen terug een heel positief verhaal over ponsbandjes tegen misselijkheid, nou dat was van korte duur. De twee dagen daarna hield ik echt nog geen slokje water binnen. Was helemaal uitgedroogd en voelde me vreselijk. Emefasene gekregen en dat werkt gelukkig! Kan eindelijk weer gewoon eten, pffff. Het scheelde niet veel of we hadden naar het ziekenhuis gemoeten.
    Op naar het (hopelijk) verlossende tweede trimester!!!

10. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat herken ik! Heb je iets gevonden dat helpt, werkt het maar 2 dagen! Ik ben vandaag 12 weken, jeey 1e mijlpaal! Iedereen de allerbeste wensen voor t nieuwe jaar! Dat we maar gezonde en mooie baby's mogen verwelkomen... Ik ga t even afkloppen, maar na een hels weekend, lijkt het langzaamaan wat beter te worden. Ik hoop echt dat ik t ergste nu gehad heb, want ik moet nodig aansterken. Oud en nieuw kon ik ook maar amper volhouden, het was ook niet heel interessant. Eerlijk gezegd ben ik blij dat al die rare dagen voorbij zijn.
    Nou iedereen weer veel plezier met de echo's en succes met de kwaaltjes!

11. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    ik ben dit misselijkheid een beetje zat nu echt waar... moet om 13uur beginnen met werken tot 21:30 vanavond en ik weet zeker dat het word een lange dag. Zit nu maar een half uurtje op een stoel te computeren en alleen maar braken en constant willen overgeven. Ook zijn mijn darmen heel erg bezig en doen pijn dus ik zit echt helemaal niet lekker in mijn vel vandaag :( Ik voelde me echt een stuk beter met de feestdagen ...waarom moet ik nu als ik moet werken zo ziek voelen :(

Sterkte met de kwaaltjes meiden, ik kijk erg uit naar die dag die misselijkheid weg is hahaha!

12. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Waardeloos he als je je zo voelt...maarre KUN je wel werken?

Hier vandaag veel buikpijn. Een constante zeurende pijn.
    Ik ga er maar van uit dat ik groei...

13. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Al hoor ik hier niet meer bij, kom stiekem even kijken..!
    En wat fijn dat het nog goed gaat bij jullie!:D:D:D
    (niet alle pagina's gelezen sinds mn afwezigheid)

14. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè Nathalie! Hoe gaat het met jou??

15. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Tsja, ene dag beter als de andere he;) Soms heb ik er totaal geen last van, en soms wel, zoals nu.. ik zou om 6 uur vandaag mn 1e echo hebben.. Ach t zakt vanzelf weer af..

T lijkt erop dat mn eerste menstruatie zit te beginnen, vanmiddag even heel licht bloedverlies gehad, dus mn lichaam vind langzaamaan de weg weer terug. Het voelt allemaal heel anders, en gaat ook anders maar dat schijnt normaal te zijn..
    De laatste echo was alleen niet zo goed, weet niet of ik dat hier verteld had, maar op mn 1e echo, net voor de MK was een vreemd ding te zien, wat op een spiraal leek(heb ik niet), de controle echo leek het weg te zijn, maar de 2e controle echo zagen ze het toch weer.. Dus 30 Januari naar het ziekenhuis, gelijk voor preconceptioneel advies(bloedverdunning enz.) vanwege een bloedafwijking, en kijken of het rare ding er nog zit, en zoja, wat het is..

Wel fijn fijn fijn dat het hier nog goed gaat..!:DIk blijf lekker voor jullie duimen, voor heeeerlijke gezonde beebjes over een paar maandjes!;)
    Ik hoop dat t voor ons alsnog ergens in 2013 goed komt..;)

16. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat vreemd en raar? Ik hoop voor jullie dat alles weer snel 'normaal' is en jullie het weer kunnen proberen.. Idd 2013 is pas net begonnen, vol met mogelijkheden! Kun je er wel goed met anderen over praten? Heel veel succes weer met alles!

17. shini

shini Lid

30 dec 2012
    50
    0
    0
    medewerker bediening
    oost groningen
    Hoi allemaal : ) ik ben ook een juli mama in spe : )

ik zie dat iedereen er hier al vroeg bij het forum is, vind het wel een beetje jammer dat ik er nu pas bijkom : ) 1e echo was helemaal in orde, zat midden in de verhuizing met mn vriend toen we erachter kwamen dat we zwanger waren : ) niet gepland maar hardstikke welkom : )

ik heb niet alles terug gelezen maar leer jullie vast vanaf hier beter kennen, en in ieder geval iedereen gefeliciteerd met jullie kindjes op komst : )

18. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom shini! Gefeliciteerd! Welke datum ben je uitgerekend? Last van kwaaltjes?

19. shini

shini Lid

30 dec 2012
    50
    0
    0
    medewerker bediening
    oost groningen
    Dankje kleinewonderr : )
    28 juli ben ik nu uitgerekend : )
    Behalve moeheid en een beetje misselijkheid valt het verder hardstikke mee als ik lees waar sommige mee te kampen hebben.

Alleen op het werk last van buikpijn das een beetje balen : (
    maar ga mn best doen alles zolang mogelijk vol te houden : )

20. shini

shini Lid

30 dec 2012
    50
    0
    0
    medewerker bediening
    oost groningen
    Wat voor werk doen jullie eigenlijk allemaal? : ) en hoeveel uur?
    is het bij jullie allemaal een beetje te doen? : )

Ik werk zelf in de Horeca / bediening

Deel Deze Pagina