Spannend meis, ik heb 28 december bloed af laten nemen, moet woensdag weer naar de gyn, maar geen idee of we dan al uitslag krijgen van het bloed. Weet wel dat ik 5 dagen later, dus 14 januari de nekplooimeting heb. vind het ook erg spannend en hoop dat we niet nog een keer zoveel pech hebben. ook ik vertrouw op ukkie. Ben benieuwd, ik duim voor je!!
Ff vraag dames, wat voelen jullie allemaal in je buik? Mijn buik voelt soms erg strak aan, alsof je je voelt groeien zeg maar, echt soort van rek op je huid. Ook heb ik een "aanwezig"" gevoel links onder in mijn buik....verbeelding?
We hebben net het hartje gehoord! Wat een mooi geluid! Kreeg tranen in m'n ogen! Ik hoop zo dat het goed blijft gaan! T voelt nog steeds zo kwetsbaar! Dat blije gevoel blijft maar zo kort hangen, ben zo ongeduldig! Nu weer 4 weken wachten op de 16 weken echo... Ik voel ook van alles in m'n buik! Vooral m'n darmen, maar soms is t ook nieuw en anders, diep en gek gevoel. T ene moment denk ik jeetje wat een dikke buik en andere moment vind ik mezelf heel plat. Heb net wel m'n baarmoeder kunnen voelen bij de vk. Een harde bal. Bandenpijn heb ik alleen als ik hoest of nies... Soms heb ik ook t idee dat ik op t randje van een blaasonsteking zit door die vreemde gevoelens, vind het nog steeds heel verwarrend allemaal. Pfff geduld is echt een schone zaak. Op dit moment is m'n ergste kwaal lucht op boeren en daardoor constant moeten kokhalsen, heel irritant. En m'n vervelende darmen dan, maar dat ben ik ergens ook wel gewend. Succes allemaal!
Gaaf Kleinewonderr, dat je het hartje hebt gehoord!! Wat kan het soms allemaal lang duren he, terwijl de tijd eigenlijk heel hard gaat.
Jeejj hier alles goed... Nekplooimeting en bloedafname uitslagen konden niet beter... Ik had op basis van leeftijd (30) een kans van 1 op 600... Maar met de uitslagen is dit nu naar 1 op 12000 gezet.... Uiteraard geen garantie...kan toch die ene zijn...maar toch gerust gesteld.. Nu lekker genieten.. Hier is de misselijheid zo goed als over...alleen dat braakreflex... Bij iedere kuch, nies enz ga ik kokhalzen... De moeheid blijft...maar gewoon an toe gven zodra het kan... Kindje was mooi gegroeid,...alles erop en eraan... Helemaal in love
Dag dames, @Sprits, lastig toch die onzekerheden, hopelijk komt er straks een tijd dat je wat meer kan genieten en geen bloedverlies meer hebt!! @ kleinewonder en Valley, gefeliciteerd met het goede nieuws! Wij hebben net een echo gehad en die was helemaal goed!! Ukje ligt perfect op schema en alles zat erop en eraan. We zagen het lekker bewegen en het hartje klopte goed. Poehee, toch weer een opluchting!! Verder is de misselijkheid een stuk beter hier, heb al twee dagen alles binnen gehouden, hoera!! Vandaag ook weer aan het werk, dat viel alles mee. Weer fijn aan de slag met de kids na de drukke decembermaand!
Hier alles lekker! Nu 12 weken en 3 dagen zwanger.... 10 weken echo was goed.. Combitest gedaan maandag....jumper is goedgekeurd. Nu eindelijk genieten van de beeb... Soms heb ik een gek gevoel in me baarmoeder...rommelig.. Ik kan het niet echt omschrijven maar als ik zag hoe die kleine tijdens de echo aan het afzetten was....vandaar jumper hihihi.. Dan kan ik me voorstellen dat er wel iets te voelen moet zijn.. Gisteren nog naar vk geweest...hartje gehoord....kleine stoomtrein hihi... Wauw...zo byzonder.. Verder hebben wij het kamertje al...beetje vroeg...maar het kamertje dat wij wilden was 1300 euro....op marktplaats zag ik hem toevallig staan voor 350 euro...super netjes...bij oma voor de kleinkids....meteen opgehaald.. Ook de maxi cosi is er en een badsetje... Zijn nu aan het kijken voor een mooie kinderwagen..en de box nog...hihi Kleertjes is lastig...zijn nu natuurlijk bijna alleen maar winterpakjes en wij krijgen hartje zomerbeebs hihi...heb wel de hele nijntje collectie van de v&d hihi...die is zo schattig.... Over 8 weken de 20 weken echo en dan gericht shoppen... Ik droom vaak over een meisje...dus ik ben benieuwd...
Hallo dames, Ik sluit me aan bij deze topic. Ik ben 15 juli 2013 uitgerekend. Ben nu eindelijke van alle misselijkheid en brakende dagen af, nu ga ik lekker genieten van me zwangerschap. Alhoewel ik hierbij afstudeer en nog een minor moet volgen. Maar ik zie het zo als ik mijn wondertje in mijn armen heb, heb ik een diploma op zak..Dat is een prima voornemen voor 2013. Hoe is het verder met jullie?
Hey meiden, maar ff zo gedaan, ff mijn plaatje spammen. Alles was oke, beebje druk aan het zwaaien en schoppen. Weet niet of ie te openen is zo... Zal zo ff terug gaan lezen hoor
Mooi sprits!! Welkom lati, gefeliciteerd!! @valley Haha jij bent er snel bij! Leuk hoor! Ik hoop echt dat ik snel opknap zodat ik ook lekker kan shoppen! Maar lati is net zover als ik dus er is hoop haha... Werd net gebeld door de vk, m'n glycose is te hoog. Moet ik weer bloedprikken en dan nu nuchter... Zucht...
O glucose te hoog? Ben je daar bekend mee of komt het nu door de zwangerschap? Ik hoop ook voor je dat je je snel beter gaat voelen hoor. Wordt nu wel tijd.
Hallo dames, Alle nieuw, welkom!! Fijn dat alle kleintjes het goed doen! Houden zo! Hier gaat het goed, af en toe een vlaag misselijkheid maar dat duurt nooit lang. Ik eet belachelijk veel, constant trek! Let wel op m'n voeding, dus ik doe lekker gezond met fruit en goed ontbijten enzo. Ben wel erg moe, wil het liefst heel de dag slapen en eten hihi Maandag weer controle en 23 januari de 12 weken echo...ik ben dan bijna 14 weken dus er is een kans dat we kunnen zien wat het is Ben nu op m'n werk en dat gaat ook prima. Nou, fijne dag allemaal!
Hoi ladies, Ook ik zal me hier weer even melden. Vorige week nekplooimeting gehad en de uitslag was goed. Kans van 1 op 19000 ongeveer dus helemaal happy! Van de week ook de babykamer gekocht en de kinderwagen! Althans we kregen het beide van mijn ouders en me schoonouders dus dat vonden we erg leuk! Vandaag voor het eerst zwangerschapskleding gekocht. Was echt al nodig want kreeg me broeken bijna niet meer dicht! Heb een spijkerbroek van mamalicious en zit echt stukken beter dan me 'oude' spijkerbroeken! Jullie ook al spulletjes gekocht? Liefs
Wat leuk Kirsten! En fijn dat alles goed is! Wij hebben nog niets gekocht. Alleen wel al veel gekregen. We wachten zoieso op de geslachtsbepaling en totdat ik eindelijk stop met overgeven. @sprits; nee ik ben er niet bekend mee, dus ik weet ook niet wat het is. Heb net nuchter geprikt, dus hopelijk is het nu wel goed! Ben t echt zat hoor meiden, het is zo moeilijk om ervan te genieten als je maar blijft spugen. Ik hoop echt dat het snel weggaat nu! Fijn dat de meeste van ons wel lekker zwanger zijn! T gaat vast bij mij ook komen binnenkort...
Hier ook nog steeds vreselijk misselijk...oefff Ik dacht vorige week dat het over was...maar nu alweer 3 dagen kotsmisselijk... Nee genieten is er nog niet echt... En die moeheid...oeffffff...zou de hele dag wel willen slapen... Maar helaas heb de hele week avonddienst. Van 15 uur tot 23.30 .... Vandaag 2 buikbanden besteld...zo benieuwd... Daar wil ik dan regelmatig buikfotos mee maken....kan zo mooi zien hoe snel het groeit...