Het misselijkheid en hoofdpijn houdt hier ook niet op helaas. iK was ongeveer een weekje lekker zonder geweest en dan kwam het weer woensdag avond... net in mijn bed en kwam alles weer eruit. DOnderdag alleen maar kokhalsen en dan vrijdag werd het weer wat minder, misselijk gevoel bleef maar voor de rest niet veel te zien tot vannacht poeh ik werd met zo een erge harde hoofdpijn wakker en manlief had ook zo een rare nacht gehad met slapen. werd ik om 8 uur wakker vanochtend en heb ik alleen sinds die tijd overgegeven. Echt niet leuk, ben nu een uurtje lekker niks aan het doen en komt gelukkig niks meer omhoog heb alleen nog zo een hoofdpijn weer en net wat gegeten dus hoop dat deze wel benenden blijft. wat zal ik blij zijn als ik binnenkort niet meer last van heb... hopen dat het niet de hele 9 maanden blijft want dit is echt niet leuk. Ben het nu al lang zat hahaha. WIj wouden naar de baby winkels vandaag en vanavond uiteten met mijn schoonouders om mijn schoonpas verjaardag te vieren, nu ik denk niet dat het een pretje word straks ... misschien moet ik maar thuis blijven :S Hoop dat het met jullie beter gaat. Fijn weekend iedereen!
Welkom blondje en gefeliciteerd! Ik weet hoe je je voelt Vicky! Ben het ook goed zat!!!! Sterkte! Fijn weekend allemaal!
Dag dames, Jeetje wat moet dat schrikken zijn, als je ineens bloed! gelukkig zitten de beebjes nog allemaal veilig in de buikjes. Bij mij gaat het gelukkig steeds beter met de misselijkheid. Nu al twee dagen niet overgegeven, echt een overwinning! Al kan ik nog niet overal tegen, het gaat steeds beter. Kom maar op met dat tweede trimester! Ik krijg helemaal een warm gevoel als ik de berichtjes lees over zomerjurkjes met dikke buiken. Ik heb daar bij de zwangerschap van mijn dochter zo enorm van genoten in de zomer. Zwanger zijn in de zomer is veel mooier dan in de winter! ) Vandaag wel een beetje zeurend gevoel in mijn onderbuik en -rug. Maar het is heel constant, dus zal het de groei wel zijn. Over groei gesproken, bij mij is er al wel een buikje te zien, hoe is dat bij jullie? Woensdag hartje horen kloppen bij de verloskundige, wat een geweldig geluid is dat toch! Ik wou dat ik elke week even langs mocht komen... We hebben wel overwogen om zo'n angelsound ding te kopen, maar door onze miskraam geschiedenis denk ik dat ik volledig in paniek zou raken als ik het hartje een keer niet zou kunnen horen. Beter van niet denk ik...
Wat is het hier stil... waar blijft iedereen hihi Ik hoop dat het met jullie allemaal nog goed gaat en de kwaaltjes wat minder worden. Ik heb nogsteeds de misselijk gevoel helaas maar niet zo erg als sommige dagen. Heb echt een luie dag gehad vandaag, had echt geen motivatie om wat anders te gaan doen dan in mijn bed liggen of gewoon rond het huis te hangen. Hoop dat ik snel weer wat energie krijg want we gaan binnenkort op vakantie en dan is het niet leuk als ik alleen maar in mijn hotel kamer wilt blijven. Ook had ik een vraagje... heeft iemand anders een raar gevoel in hun borst? ik heb nu al 3 dagen last van een rare gevoel in mijn linke borst. Als ik iets van de grond afpak en weer op hoog staat dan krijg ik de gevoel sneller dan andere tijden maar ik krijg het ook gewoon ineens. Het is moeilijk om uit te legen eigenlijk het voelt een beetje zo als er iets in mijn borst beweegt, beetje zo als een trillende gevoel. Ik heb met mijn man er over gesproken en hij zei dat hij dacht misschien was het de melk al aan het opbouwen enzo in mijn borst maar ik vind het wel heel raar haha.Iemand anders last van of ben ik nou raar? haha
Je bent vast niet raar, maar ik herken t niet! Ik merk zoieso echt niets aan m'n borsten! Misselijkheid is bij mij bijna weg, ben zo blij! Wel verschrikkelijk last van m'n darmen, en avondeten is nog steeds een ramp. M'n buik begint echt te groeien! Heb vandaag wat broeken gepast, maar die gaan niet meer dicht! Wij hadden ook overwogen om een Angelsound te kopen, maar idd ik denk dat ik daar alleen maar van in paniek raak... Dus geduld tot de echo's en controles... Geduld is echt niet m'n sterkste kant. Het liefst zou ik willen dat m'n kindje er al was! Ik word zo zenuwachtig van t zwanger zijn. Het onbekende maakt me zo nerveus! En ik voel zoveel in m'n buik, lichaam en koppie. Vind het maar lastig om rustig te blijven... Zeker nu ik me wat beter ga voelen, ben ik alleen maar in m'n hoofd aan t plannen... Hoe bedoel je controlfreak?! Verder blijf ik erg moe en ben de sneeuw zat! Kom maar op met de zon en vitamine d!
@vicki ik herken het gevoel niet, maar zou het een spier kunnen zijn die trilt? Net zoals je weleens bij je ooglid of zo hebt? Dat zou goed kunnen aangezien je borsten wel al flink bezig zijn met de voorbereiding op de melkproductie. Die van mij zijn eens stuk groter (leuk) maar ook een stuk gevoeliger (minder leuk) als ik geen bh aan heb moet ik echt rustig aandoen, haha. En op je vrije dag de hele dag niksen, heerlijk toch! Geniet ervan zou ik zeggen. Ik doe wel rustig aan op mijn vrije dagen, maar dan wel samen met mijn dochtertje van twee. Ook heerlijk! @kleinewonder wanneer je de babym straks in je buik voelt bewegen word je vast wel wat rustiger en geduldiger, je hebt dan gewoon meerder malen per dag bevestiging dat de kleine er nog zit! Dat is zo geweldig! (En soms ook pijnlijk en lastig slapen, haha)
Hoi meiden. Tis hier echt rustig he. Vicki ik her ken het gevoel ook niet, maar weet wel dat ik de ene dag meer last heb van mijn borsten dan de andere. Ik dacht eerst te groeien maar nu lijken mijn broeken weer wat ruimer te zittem. Met uitzondering van de middag en avond dan, dan zit niks lekker meer. Ik heb ook gedacht aan een angelsound maar doe het toch maar niet denk ik. Zou er ook onzeker van worden als ik niks zou horen. Dit is echt een periode waar we doorheen moeten denk ik en maar zoveel mogelijk afleiding zoeken denk. Hier voel ik me een beetje grieperig, alsof je er tegenaan zit te hangen maar het net niet doorzet zeg maar. Nah ja, gaat vast wel weer over. Ik ga ff een tosti maken
Hallo Allemaal, Ik herken het gevoel van de borsten ook niet. Ook hier al een week hoofdpijn en de laatste dagen echt me hele hoofd. Gisteren ook niet wezen werken vandaag mama dag en het liefst zou ik me bed ingaan maar ja dat gaat niet met een zoon van 4 jaar. Ik heb nog wel geprobeerd of hij een middag slaapje wilde doen maar helaas voor mama. Ik net bij de vk geweest en de kleine was luidt en duidelijk aanwezig. Echt mooi zo`n klein treintje dat voorbij komt. dan klim ik snel op mijn roze wolk. Meiden met angelsound wacht maar tot het straks beweegt. Kan je nergens meer je gedachten bij houden omdat de kleine zich meldt.
Hey medezwangeren. Ik zat even mee te lezen herken het gevoel van vicki wel. Het zijn hartkloppingen die je voelt. Niks ergs is heel normaal tijdens je zwangerschap. Iedereen voel het anders, maar dat trillende gevoel herken ik wel.
Hallo allemaal! Het is alweer even geleden maar ik lees wel mee hoor. De kwaaltjes blijven lees ik hier en daar.. Hoop dat jullie je allemaal snel goed gaan voelen!! Hier gaat het goed, af en toe een kwaal maar mag niet klagen Gister echo gehad en we konden al zien wat het is: een jongen!!! Helemaal compleet en super bewegelijk, We're in love!! Kinderwagen is besteld, gekregen van m'n schoonouders, super lief! Wie gaat er allemaal naar de Negen Maanden beurs? Ik wel! Beetje ideeën opdoen enzo..
@Emeli, wat fijn dat je je goed voelt en gefeliciteerd: een jongen! Leuk hoor, kan je helemaal los op de stoere kleertjes enzo, hihi. Wij zijn bij de zwangerschap van mijn eerste naar de 9maanden beurs geweest, pffff dat is best wel behoorlijk druk! Ik zou zo vroeg mogelijk gaat zodat het nog lekker rustig is. Er is een hele hoop te zien en toentertijd kon je er ook naar het hartje luisteren, altijd leuk! Wij gaan deze keer niet, maar we hebben een hoop spullen natuurlijk al... Ik heb nu al 6 dagen niet overgegeven, heerlijk! Ik dacht vanmiddag in de vergadering dat ik het beebje voelde bewegen. Ik weet alleen niet of het niet stiekem m'n darmen waren, we gaan het zien.... Of nou ja, voelen dan, haha. Voelt iemand anders al iets? Bij mijn zwangerschap van Lotte lag mijn placenta voor, dan voel je een stuk minder. Ik voelde het toen met 18 weken, ook wel op tijd geloof ik. Een tweede keer schijn je het wel sneller te voelen toch?
Wauw Emeli een jongen! Wat kunnen ze dat al snel zien. Zou leuk zijn als ze woensdag bij mij ook even gaan spieken. Ik ga er wel vanuit dat ze een echo gaan maken ivm hematoom.Nou ja we zullen zien. Verder merk ik dat ik niet meer standaard om 18 uur in slaap val. Lijk dus iets meer energie te hebben.Voor de rest toch wel buikpijn die uitstraald naar de liezen en heupen. Met name links. Iemand die dat herkent? Liefs
@ emeli: gefeliciteerd!!! Super leuk! @madura: ik heb ook alweer een week niet overgegeven, tis nu ook wel genoeg hè? Ik wil ook wel naar de 9 maandenbeurs, lijkt me erg leuk! Wie weet was t wel je kindje, spannend hoor. Ik lees idd veel dat je t bij de 2e sneller voelt! En de vorige bij 18 wkn was toch ook al vrij snel?! Gaaf hoor! @sprits: ik hoop t voor je, maar vooral belangrijk dat alles nu een beetje goed gaat daar binnen!! Hou ons op de hoogte! Die pijn heb ik ook, is echt bandenpijn denk ik. Ik heb t alleen meer rechts... Hier gaat het ook eindelijk beter, maar poehee wat heb ik een hoop ingeleverd! Ik weeg nu weer net zoveel als 5 jaar geleden, heb geen billen en benen meer. Ook m'n conditie is foetsie. Heb gister eindelijk ook Ff de kracht gehad om zelf wat te kopen, 2 schattige rompertjes, ik was helemaal blij! Nu maar hopen dat ik echt kan gaan genieten. Als de sneeuw verdwijnt, verdwijnen hoop ik de ergste kwaaltjes. M'n buik groeit, m'n 1e zwangerschapsbroek is een feit, hihi! Nog 2 weken dan weten wij wat daar groeit!
Ik denk ook af en toe al wat te voelen. Soms gekriebel, dan weer een druk die verplaatst wordt. Lastig om te omschrijven Denk dat het de beeb is. Zoniet dan denk ik het graag
wat leuk dat sommige mensen denken hun baby te kunnen voelen Ik heb precies hetzelfde gehad de andere dag best gaaf haha. Ik denk helaas dat het maarmijn spieren waren want dit zou echt heel vroeg zijn maar ik voelde echt een beweging ( moeilijk om uit te leggen hoe het precies voelde) net naast waar de vk had gezegd dat ons hummeltje ligt haha. word spannend! Sneeuw ligt nog op de straten hier, ik ben er zo erg klaar mee haha, ik wil lekker lente en zomer hebben, rond lopen in t-shirts of jurkjes Iedereeen anders klaar voor de warme weer? Ik moest dit week 3 keer op trainingen voor mijn werk in een stad die ongeveer 45 minuten weg is met de auto( nouja ik moest met een collega meerijden want ik rij zelf nog niet aha) en heb me gisteravond maar moeten ziekmelden voor vandaag. Ik voelde me echt niet lekker meer, overal spierpijn en zo moe. Ik voelde me echt niet lekker in me vel daar, leek dat iedereen mij in de gaten hield en ik kon niet ontspannen zoals bij mijn eigen werk plaats. Ik wou het niet nog een keer aan want ik weet zeker dat al die stres niet goed voor mij of voor ons hummeltje is. Ik werd zo misselijk weer gister want mijn pauzes waren zo erg laat ingepland en niet eens overlegt met mij Dinsdag weer in mijn eigen werkplek... heerlijk! Fijn weekend iedereen en hou je warm met dit vies weer!
Hè meiden, hoe gaat het? Hier steeds beter! Heb alleen al een paar dagen best wel hoofdpijn... En krijg steeds meer moeite met naar de wc gaan... Ook voel ik m'n baarmoeder steeds (zo'n ongesteldheidskramp)... Nieuwe fase nieuwe kwaaltjes hahaha
Hey hey, Hoofdpijn hier ook. Heel vervelend! Ik probeer maar wat extra te drinken. Stoelgang is hier ook knap waardeloos. Zo ga ik twee keer en zo een dag niet of met heel veel moeite. Niks voor mij, maar voor het goede doel he. Verder voel ik mijn buik goed na wat inspanning, maar ben sowieso al erg gevoelig. Blij dat de sneeuw weer weg is. Heb zin in de lente! Alles mooi groen, fluitende vogeltjes, zonnetje....heerlijk. Zucht.
Zucht.... Die lente.... Dat klinkt goed! Hier ook hoofdpijn en wisselde stoelgang, maar alles beter dan die misselijkheid!! Ik heb verder niets meer gevoeld, dus dat zullen mijn darmen wel geweest zijn vorige week. Nog maar even geduld. Wij zijn druk bezig met het nadenken over de nieuwe kamer voor onze dochter, leukleukleuk. De baby zal straks in haar kamer komen, die zullen we wel wat aanpassen, maar niet heel uitgebreid. Is wel handig zo! Onze dochter slaapt nu nog fijn in haar ledikant, maar die mag straks in een groot bed! Dat is straks ook wel een stuk makkelijker in bed leggen voor mij met een dikke buik. Verder moeten we vooral veel nieuwe spulletjes wanneer het een jongetje is
Leuk madura! Spannend ook allemaal bij de 2e! Hebben jullie t je dochter al verteld? Ja lente... Zucht.... Wat ik nou toch weer had vannacht. Ik lig lekker te slapen op m'n linker zij wordt ik wakker met gigantische stekende pijnen in m'n re zij vlak onder m'n rib. Ik dacht ik ga wel Ff naar de wc, zat ik erop wordt het gewoon helemaal zwart voor m'n ogen. Ik had zoveel pijn niet normaal! Ik dus maar naar de vloer gezakt, hoofd tussen m'n benen, maar de pijn werd niet minder. Kermend m'n man geroepen, die werd gelukkig ook wakker, maar ja kon niet zoveel doen. Pijn werd steeds erger en trok helemaal naar m'n schouder door. Ik denk dat t in totaal 20 min geduurd heeft en toen zakte het af en ben ik uiteindelijk weer gaan slapen. Maar wat t nou geweest is??