@kleinewonder jeetje schrikken! Ik had, toen ik zwanger was van mijn dochtertje iets soortgelijks, maar die pijn bleef langer. Ik was toen hoogzwanger dus alle allarmbellen gingen af, ik moest meteen naar het ziekenhuis waar ik s nachts moest blijven. Ze konden niets vinden en ineens was het over! Nu dacht ik achteraf dat er een wervel of zoiets scheef had gezeten. Toen ik deze zomer zwanger was had ik het weer en toen ben ik naar mijn fysio gegaan, die kraakte mij en direct was de pijn weg. Kortom: spier zat knel tussen twee wervels. En dat doet behoorlijk zeer. Ik heb dat wel vaker omdat ik erg lenig ben en mijn gewrichten te soepel zijn. Als je zwanger bent is dat bij elke vrouw zo. Het kan dus goed zijn dat dit het bij jou ook geweest is. Niet ernstig, wel heel vervelend. Als je het nog een keer hebt, of het houdt langer aan zou ik wel even de VK of de HA bellen. Mijn dochter weet het al ja, af en toe praat ze erover en komt dan mijn buik aaien. Ze zegt heel stellig dat het een meisje is. Haha, we zullen zien.
Haha, ik zie net toevallig in een ouder bericht staan dat je zelf fysio bent, dan hoef ik natuurlijk niets uit te leggen over wervels. Oeps....
Haha maakt niet uit en daarbij voor anderen weet ik t altijd heel goed, maar als dit soort dingen bij mezelf gebeuren dan weet ik nooit wat t kan zijn... Haha had wel bedacht dat t waars een spier of zenuw is die klem zit, maar heb ook al aan galstenen gedacht... Haha t zeurt nu ook weer zo op die plek, heb er nu maar een warme pittenkussen opgelegd.. Ff afwachten en anders moet ik idd Ff aan de bel trekken, want mezelf kan ik niet kraken...
Hoi hoi. Schrikken he kleinewonderr.Hopen dat het niet weer gebeurd. Hier gister weer op controle geweest. Beebje doet het goed! De gyn dacht een piemeltje te spotten. Ben benieuwd of dat bij de volgende echo nog zo is
Oh wat leuk sprits!!! En spannend! Fijn dat het goed gaat.... Wanneer is de volgende echo? Ik denk dat ik m'n kindje net voelde, 2 hele gekke plopjes, heel anders dan m'n darmen die steeds zo rommelen.... Weer even in de 7de hemel hihi
Gaaf gevoel he! Over 2 weken weer controle, weet alleen niet of ik dan ook een echo krijg. 6 maart de 20 wk echo.
Spannend sprits! Pfff ik moet Ff van me afschrijven, ik ben zo gruwelijk shaggo en ben t soms helemaal zat! Ik ben nu eindelijk niet meer misselijk, maar ik blijf me maar klote voelen. Elke x gaat het 1 à 2 dagen redelijk goed (niet eens heel de dag, maar beter dan t geweest is) en ga ik weer lekker dingetjes doen en dan wordt ik weer terug gefloten. Ik heb nu gewoon weer diarree en loop helemaal leeg. Ik word er knettergek van!!!! Zit ik weeeer op de bank me ellendig te voelen en dat nu al 3 maanden lang.... Wat nou als t heel de zwangerschap zo blijft? Ik wil gewoon leuke dingen doen en me voorbereiden... waarom gaat t nou niet gewoon een beetje oké? Dat ik niet steeds alles hoef af te zeggen en dat mijn mannetje ook een beetje rust krijgt.. Zucht... Ik had zwanger zijn me zo anders voorgesteld, ik voel me echt 80 ipv 26... Sorry hoor meiden, ben gewoon een beetje sip... Ik ben echt dolblij met m'n beeb in m'n buik en ik weet dat de tijd ook wel weer snel gaat, maar ben gewoon soms zo teleurgesteld dat m'n lichaam me steeds zo in de steek laat (waardoor ik me druk ga maken of ons kindje wel gezond is en of ik t allemaal wel aankan). Ik wil zo graag genieten, maar vind t heel moeilijk... Mezelf weer bij elkaar rapen en sterk zijn voor m'n kleintje.... Hopelijk gaat het bij jullie beter!!!
oh klein wonder, het komt goed kop op. Verwen jezelf lekker. Ga lekker naar buiten. IK had er vorige week ook zo de balen in maar toen zijn we even gaan zwemmen en heb ik even wat baantjes getrokken en even lekker gebubbeld en daarna voelde ik me opeens beter. Sterkte....
Hoi meiden, Hier alles goed. De misselijkheid heeft me eindelijk verlaten. Alleen me luie darmen zijn nog vervelend. Verder heb ik nog niet erg veel energie... Me buikkie groeit al redelijk...kan inmiddels geen gewone kleding meer aan. Baby volgens mij ook al een paar keer gevoeld...het is af en toe nog of het mijn darmen zijn...maar soms voel je echt wat bewegen. Over de namen zijn wij al helemaal klaar...hoe staat het bij jullie met namen?
Morning, Hier ook alles prima. Af en toe wat, ja wat zal t zijn..ik denk bandenpijn. Een soort trek-gevoel in m'n onderbuik, lijkt net of ik m'n buik voel groeien hihi. Ook het gevoel alsof ik die kleine 2 keertjes heb gevoel, het was een ander gevoel dan rommelde darmen. M'n darmen werken ook ergggg langzaam, maja hoort erbij! Namen hebben we sinds afgelopen weekend Het is nu genieten en wachten op dit klein mannetje
Hoi hoi, Kleinewonder, de hormonen doe ook een heleboel met je gemoedstoestand hoor. Volgens mij is de rose wolk niet zo vanzelfsprekend. Zijn jullie ook zo vergeetachtig? Ik ben sieraden kwijt, die heb ik ergens neergelegd maar weet niet meer waar. Ik kan niet meer internetbankieren want ben geblokkeerd, 3 x verkeerde wachtwoord.....die ik dus ook niet meer weet. Daarnaast zet ik thee zonder zakje, zet ik schoonmaakmiddel in de koelkast enz enz. Echt erg. Voelen jullie de kleine al iedere dag? Ik denk steeds meer te voelen, maar ik ben toch gezwicht voor een angelsound...die hoop ik van de week binnen te krijgen. Liefs
Hoi allemaal, Hier nog steeds erg wisselend ene dag heel goed, andere dag heel slecht. Wel op dit moment (ondanks dat ik weer heb overgegeven) heel erg blij en gelukkig. We hebben gister weer een echo gehad. Baby groeit goed en beweegt en liet na een half uurtje eindelijk zien wat er tussen de beentjes zat... We krijgen een jongetje!!! Echt zo gaaf... M'n ouders eerste kleinzoon na een huis vol dochters en 2 kleindochters. M'n man is ook helemaal happy haha (hoewel hij vol blijft houden dat t hm niks uit had gemaakt, haha) idg heel erg blij dat ons kindje voorlopig gezond lijkt te zijn... We zijn bijna op de helft! Succes weer allemaal
Gefeliciteerd kleinewonder! Leuk hoor! Wij hadden vanmiddag een pretecho, was helemaal geweldig! Eerst lag de kleine helemaal opgevouwen, maar later werd het een drukte van jewelste, en maar bewegen en bewegen! Heel erg leuk om te zien. We mochten, tussen het drukke bewegen, ook even tussen de beentjes kijken. We zagen niets 'bungelen' dus denken een meisje, maar helemaal zeker is het nog niet. Ik voel me verder heel goed, alleen moe en wat last van mijn darmen maar dat is wel te doen. Lekker de hele nacht doorslapen is er niet meer bij, maar dat wist ik nog wel van mijn eerste zwangerschap. Dat duurt ook nog wel even, tot de kleine de nachten door trekt.....
oh wat leuke verhalen allemaal! Ik kan niet wachten tot ik de kleintje in mijn buik voel bewegen, hetlijkt mij nog zo erg leuk en ook vind ik het nog steeds best moeilijk om echt te geloven dat er wat in mij zit want ik heb niet echt veel last van ofzo haha. ik kan echt hele dagen en nachten doorslapen haha, alleen word ik wel vaak wakker voor de wc momentjes haha, ik denk echt dat die kindje van ons al op mijn blaas zit want ik moest vroeger NOOIT uit mijn bed 's nachts haha. Ook was ik nooit uit mijn bed te krijgen 's ochtends vroeg als mijn wekker gaat hihi en dat is dus niet veranderd, ik ben nog steeds zo lui 's ochtends. Wij moeten tot de 20 weken echo wachten om onze kleine wondertje weer te zien, ik heb er echt zin in! Mijn buik was heel druk vandaag, heb zelf altijd last van prikkelbare darmen gehad maar sinds ik zwanger werd werd het minder hoor, echt grappig want ik hoor heel vaak dat vrouwen juist meer last van krijgen en ik dus niet echt veel hihi. Mijn buik rommeld vaak van de honger of van bewegingen binnen, ook voelde ik iets heels apart in mijn onderbuik afgelopen zondag ...hopelijk was het de eerste schopje haha. Mijn man denkt nog steeds dat we een meisje krijgen maar ik weet het echt niet. Wij zijn klaar met een meisjes naam kiezen maar voor jongens komen we nog steeds niet uit :s Iemand ideeen voor ons? FIjne avond allemaal hopelijk kunnen jullie lekker een nachtje doorslapen en lekker fris voelen morgen ochtend.
Ik hoop ook dat ik hem/haar snel voel, want voor mij is ook nog onwerkelijk. Ik ben heel erg fit en nagenoeg geen last van moehied, misselijkheid, pijntjes of wat dan ook. Over 2 weken hebben we de 20 weken echo, zo spannend Ik heb vanaf het begin het gevoel dat het een jongetje is, dus we zullen zien. Met namen wachten we nog even, hoeven we ook niet dubbel te zoeken Ik vind ZeeVanNamen.nl: De mooiste meisjesnamen en jongensnamen voor jouw baby wel een goede site.
Ja gaat steeds beter hier (ondanks m'n darmen en blijvende moeheid). De dagen gaan ineens een stuk sneller, en ik voel ons mannetje regelmatig bewegen! We zijn bezig met de kinderkamer en over 2 weken de 20 wkn echo.. Bijna op de helft! Als t dan ook nog Ff lekker warm gaat worden, ga ik t zwanger zijn misschien nog es leuk vinden Hoe gaat het bij de rest?
Hier gaat alles heel goed, voel mij op het moment eigenlijk wel prima genieten geblazen! Vanmorgen bij de VK geweest, wat een mooi geluid toch dat hartje! Baarmoeder zit nu twee vingers onder de navel, hoe is dat bij jullie? Wij moeten ook echt eens gaan denken aan namen, ik weet het nog niet zo goed.....
Hier vandaag controle bij de vk gehad. Met beebje alles goed. Mijn baarmoeder komt ook al 2 vingers onder mijn navel..best hoog al...voel de kleine regelmatig... Zijn echt schopjes al.. Helaas is mijn bloeddruk niet goed...te hoog en op het randje om doorgestuurd te worden naar de gyn... Ik moet vrijdag regelen dat ik minder dagen en minder uren ga werken. De verloskundige maakt zich wel zorgen. Mocht het zo doorgaan draagt ze me over aan de gyn en moet ik me 100% ziekmelden... Dat zou wel kut zijn maar ja....gezondheid gaat nu voor... Heb nu een week rust gehouden en bloeddruk was 141/91 met een hartslag van 112. Das echt te hoog en zorgwekkend...
Hallo allemaal! De laatste keer dat ik iets heb geschreven was geloof ik rond de 7 weken zwangerschap... Daarna druk met werk, wennen aan t zwanger zijn, klussen in het huis enz enz. Vandaag 16 weken en 2 dagen zwanger... Ik voel me goed! Heel soms het idee dat ik de kleine voel... Afgelopen zaterdag pretecho gehad super leuk maar het ukkie had de beentjes digt tegen elkaar aan dus het is nog een verrassing! As vrijdag gaan we voor een herkansing! Ben benieuwd of we nu wel kogen spieken! Daarna gaan we de baby kamer bestellen... Zijn jullie daar ook al mee bezig? Nou ik wens iedereen een fijne avond en geniet van deze tijd ik ga het hier vanaf nu weer wat meer volgen en zal vaker van me laten horen! Gr. Eef en t ukkie