Juli 2013 mama's! (15-31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door gelukkig85, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nala010

Nala010 Fanatiek lid

14 jan 2009
    2.641
    1
    36
    Fijn dat je 20 weken echo goed is!!:D
    Hier nog 1 die bijna uit haar winterjas ploft haha.. Maar om nu nog een ander te gaan kopen..nee..

2. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Een nieuwe kopen hoeft niet meer toch? Laten we uitgaan van mooi lenteweer over een week of zo. Dan kunnen de winterjassen weer naar zolder😜

3. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Hier ook alles goed..
    Inmiddels druk met het kamertje en het geboortekaartje...
    Namen zijn er inmiddels al....
    Nu genieten...

Winterjas past hier al een tijd niet meer...kan niet dicht...dus ik hoop met heel mijn hart dat vandaag de laatste sneeuw is gevallen...zoooo klaar mee inmiddels....

4. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Wij zijn ook al een beetje aan het kijken naar kaartjes en weten ook al een naam bijna zeker...
    De nieuwe kamer van mijn dochter krijgt steeds meer vorm, dat doen we in etappes. De meeste spullen hebben we gewoon nog van mijn dochtertje. We hadden destijds een aantal dingen geleend, ik moet weer eens kijken welke dingen dat waren en van wie.... Ik weet het echt niet meer, hihi.

5. kar lijn

kar lijn Actief lid

5 nov 2012
    231
    0
    16
    NULL
    NULL
    22 weken zwanger (17 juli uitgerekend)
    1e zwangerschap, jongen

IMAG0597.jpg

Babykamer afgelopen weekend klaar gemaakt voor de kleine.

6. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Wat een keurig buikje, mooi hoor!

7. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi! En fijn dat alles goed is met alle kleintjes...

Hier een klein dipje.. Blaasontsteking.. Maar goed, ook dat overleven we wel weer. Het gaat verder eigenlijk best goed. M'n eetlust keert eindelijk een beetje terug en m'n darmen gaan weer redelijk. Blijf alleen wel erg vermoeid, dat zonnetje moet echt gaan schijnen hoor! Ik had al een zwangerschapsjas van iemand te leen, want uit m'n eigen plofte ik. Iedereen zegt dat ik ook al echt een grote buik heb... Het zal wel haha.
    Het is echt heel erg, maar bij ons staat de box gewoon al, m'n man kon het niet laten. De rest van de spullen is ook al binnen en over 2 weken kan t kamertje ook al klaar zijn. Naam hebben we ook al en geboortekaartjes zijn we naar aan t kijken. Ik heb straks niets meer te doen! Haha

8. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi ladies

Mag ik nog aanschuiven? Vind het toch wel leuk om wat actiever te worden op deze site. Ik ben 24 juli uitgerekend en alles is goed met onze jonge.

9. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja hoor welkom en gefeliciteerd!!

10. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Welkom noppie!

Hoe is het met iedereen?
    Met mij gaat alles goed. Andere mensen gaan mijn buikje ook eindelijk zien, leuk vind ik dat. Vreemde twijfelen nog denk ik, maar dat komt ook nog wel.
    Verder alleen moe, pfff. Vind een dag werken dan soms wel veel, lekker vroeg naar bed!!

11. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè meiden! Stil hier!! Geen bericht is goed bericht denk ik? Gaat het allemaal nog goed?! Hier een slapeloze nacht.. Lig vaak rond deze tijd wakker en krijg dan enorme trek! Verder is m'n ventje elke x zo hard aan t schoppen (soms echt niet prettig!). Het gaat verder allemaal wel goed, ups en downs, maar wel mega super happy. Ik hoop alleen zo dat het nou es een beetje mooi gaat worden, ben t helemaal zat! Daardoor vaak shaggo terwijl ik dat helemaal niet wil zijn, want ben zo'n bofkont! Hopelijk laten jullie ook weer ff wat van je horen! Fijne Pasen! X

12. Clau1982

Clau1982 Nieuw lid

31 mrt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zou me hier ook graag nog willen aanmelden.
    24 juli ben ik uitgerekend van ons eerste kindje een meisje.
    Tot nu toe een zeer voorspoedige zwangerschap waarbij we pas na 16 weken wisten dat we een lief klein wondertje gingen verwachten.

Fijne paasdagen!

13. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Welkom clau!

Hier gaat het ook goed. Buikje begint lekker te groeien, al valt het nog erg mee.
    Verder wel erg moe aan het einde van een werkdag, stond van de week letterlijk te tollen op mijn benen om half zes. Ik denk dat ik mijn grenzen nog wat beter in de gaten moet houden.... Hoe is dat bij jullie op jullie werk? Bij mijn eerste zwangerschap was ik een later stadium pas zo moe, dat gaat bij een tweede wel sneller bij mij merk ik.
    Af en toe heeft de kleine de hik, zo grappig! Ik geniet van al die bewegingen, echt leuk!

14. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Hoi meiden,
    Hoe is het met iedereen? Ik hoop dat het hier zo stil is omdat niemand iets te klagen heeft...;)
    Hier alles goed, al merk ik wel dat mijn buik aan het groeien is. Weer even opletten met opstaan en tillen etc. Leuk hoor dat je nu echt goed kan zien dat we zwanger zijn!

15. noppi

noppi Actief lid

18 mrt 2013
    149
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi

Hoe gaat het hier met iedereen? Leuke koninginnedag gehad of lekker thuis gebleven? Merk dat ik na de hele dag staan nu wel op ben...
    Maandag een pretecho willen maken, bleek de kleine man dwars te liggen met hoofd naar rug toe. Nu snap ik waarom ik zoveel auw heb ik mijn zijn met dat hoofd de hele tijd daar hihi
    x

16. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe gaat het hier?

17. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Hello ladys,

Inderdaad erg rustig hier..
    Inmiddels al 31 weken zwanger van ons mannetje..
    Die eerste weken kropen voorbij maar nu gaat het ineens rap...
    Het komt nu zo snel dichterbij....nog maar een paar weekjes en dan ligt hier een boefje in mijn armen.
    Ik probeer er maar zoveel mogelijk van te genieten..
    Hekaas al 3 weken thuis. Werken was veel te zwaar..
    Op een gegeven moment gingen patienten mij ontzien...ja dat is de omgekeerde wereld..nu dus thuis...moet eerlijk zeggen..ik verveel me mateloos....al druk op zoek naar een nieuwe hobby....heb het borduurwerk voor zoonlief af...
    Verder is alles klaar...kamertje is af, box staat, wagen klaar.
    Alleen alles nog wassen en dan mag hij komen..
    Vrijdag nieuwe echo...ben benieuwd of hij nog steeds in stuit ligt...ik denk van wel..en dan keizersnee inplannen...ik wil niet dat ze gaan proberen te draaien ofzo...ldus heel benieuwd...
    Hoest bij jullie??? Idereen alles af??

Deel Deze Pagina