Pff of je klapt met de fiets keihard onderuit tegen een paal met je buik.. Giga buikpijn.. maar gelukkig nog geen bloedverlies, hoop dat t goed blijft gaan Dikke knie, blauwe enkel, en dan zegt het werk; tsja we hebben geen vervanging
@ nathaliej: ojee wat eng! Belachelijk van je werk! Weten ze dat je zwanger bent? Was t glad buiten? Idd hopen dat het goed blijft gaan! En anders vk bellen om je gerust te stellen. M'n schoonmoeder zegt steeds dat als t kindje zit, het dan goed vast zit! Succes met je knie, Ff ijzen? @catootje: ja het is wat met die emoties! En iedereen om je heen ziet het en vindt het kennelijk nogal grappig... Terwijl wij doodsangsten uitslaan! Not funny! Maar hij is veilig aangekomen toch?
Nee, dat weten ze nog niet, omdat ik pas vrijdag mn verlengcontract getekend heb, en ze zullen er niet blij mee zijn dus wil het even zo houden eigenlijk, maar twijfel nu wel.. Maar of ik moet nu met pijn gaan werken, of mn cliënten krijgen gewoon geen hulp! Zit nog te twijfelen of ik de verloskundige moet bellen.. ik bloed niet dus t zou nog goed moeten zitten.. hoop ik..
Ik snap je dilemma, maar je moet nu goed voor jezelf zorgen hoor!! Denk je dat je kunt werken of niet? Bij twijfel niet doen, desnoods vertellen hoe de vork in de steel zit. Hte werk blijft er wel om heb ik inmiddels wel geleerd hoor. Rustig aan doen!
O erg he Catootje. Ik bind mijn vriend het liefst vast op de bank zodat ik hem de hele dag bij me heb. Echt sneu gewoon. Niks voor mij
Toch even de VK gebeld, vandaag moet ik heel rustig aan doen, en een warme kruik oid daar houden, dan moet het minder worden, waarschijnlijk omdat de baarmoeder met een val ook meeklapt iets van bandenpijn oid. Mocht het nog wel gaan bloeden moet ik gelijk het spoednummer bellen.. Ik ben tot nu hoe helemaal niet emotioneel of stressend geweest, maar nu gigantisch.. bah!
Welkom Emeli en kleinewonderr, gefeliciteerd met jullie zwanerschap! Ik heb gisteren bezoek gehad van MvM en er was gelukkig nog een mooi streepje te zien ik heb echter gisteravond een heel klein beetje bruine afscheiding gehad bij het afvegen en vanochtend weer! Nu ben ik dus mega ongerust niet leuk die spanning! Hoop dat het snel 28 december is en wij een mooi kloppend hartje op de echo zien..
Dank je wel gelukkig85!! jij ook gefeliciteerd! Ik had ook Ff 2 dagen heel licht bruin en zelfs beetje rood, maar das weer gestopt en ik had ook geen kramp. Vk zei dat het van innesteling kan zijn, omdat de baarmoeder nu super goed doorbloed is... Nataliej je moet echt voor jezelf kiezen hoor, werk is echt niet zo belangrijk ik vergelijking met jouw gezondheid en die van je kindje.. Ik zou t lekker nog erger maken dan t is, als je het nog niet wilt vertellen en lekker naar huis gaan en rust nemen... Ik denk aan je en hoop dat het allemaal meevalt met je buik.. Ik wilde als ik me goed voel vanmiddag gaan zwemmen, maar nu twijfel ik weer. Ik zou ook t liefst hier op de bank blijven zitten en niet bewegen en idd met m'n man gewoon 24/7 naast me, ik voel me gewoon veel beter als hij er is!
Goed dat je gebeld hebt meis! Lekker op de bank met een kruik en rusten. Schrikken he! *knuf*, komt goed!
He getver nee he, gelukkig85, hoop dat het niks erg is! Dat wil je gewoon niet zien he, bruin rood rose or whatever! Bah, hadden we maar een raampje in onze buik!
@nataliiej jeetje wat schrikken! Goed dat je gebeld hebt inderdaad, al is het alleen maar om bevestiging te krijgen van iemand die er echt verstand van heeft. Gelukkig zit de baby nu nog stevig onder je schaambeen en kan je er nog niet echt op vallen. Maar rust houden is inderdaad wel heel verstandig, al is het maar voor je gevoel. Gewoon ziekmelden denk ik zo, anders zeg je maar dat je een lichte hersenschudding hebt ofzo? @gelukkig85 schrikken zeg! Meestal is er niets aan de hand inderdaad, hopelijk bij jou ook. Ik ben s ochtends ook echt niet vooruit te branden, vanavond maar weer vroeg naar bed... Bleek vanmorgen ook nog dat mijn duo collega ziek is en ik extra moet werken deze week. Ik werk in het onderwijs en ik kan de klas toch echt niet alleen laten met de Sint.... Daar gaat mijn vrije dag morgen maar goed, wel altijd een leuk feestje met de Sint, krijg ik ook wel weer energie van.
Buikpijn was weer redelijk afgezakken, maar dankzij de hond is het weer terug! Lag even lekker rustig op de bank, springt dat lompe beest(34 kg)vanaf de grond, vol in mn onderbuik, pff ik gilde het uit! Nog steeds geen bloed gelukkig.. maar vind het nu wel doodeng, hoeveel stommme pech kun je hebben..
Dankje gelukkig85! Jij ook uiteraard! Erg vervelend Nathaliiej, hoop dat alles goed gaat. Je hebt idd pech vandaag, lekker vroeg naar bed! Heel herkenbaar al die kwaaltjes... Vooral hartkloppingen heb ik de afgelopen dagen. Ik voel gewoon m'n hart kloppen, had ik nooit! Enorme slaap op 't werk, kon echt niet meer..ging maar snacken om mezelf wakker te houden. Heb wel enorme trek, maar dik zal ik niet worden met m'n gewichtje van 50kg Donderdag komt MvM langs. Ga alweer richting de 7 weken
Gefeliciteerd allemaal! Hierbij meld ik mij ook maar even aan. Ik ben vandaag 7 weken en mijn uitreikingdatum is 23 juli Wat is het spannend zeg, heb al last van mijn borsten en lage rug ook vaak moeten plassen en af en toe heel klein beetje misselijk voelen. Hopen we maar dat alles goed gaat, mijn man en ik kunnen niet wachten tot ons eerste echo die op de 17de is
@allemaal het is gelukkig gebleven bij een klein beetje en vanaf half 4 vanmiddag helemaal niets meer bij het afwegen gelukkig! Heb de VK even gebeld en die zei idd dat zolang het geen helderrood bloed is, ik me eigenlijk niet zorgen moet maken. Ik hoop toch dat het morgen niet terug is, geeft nog een wat beter gevoel natuurlijk @nathaliejj ik lees nu pas wat je is overkomen, wat vervelend zeg!! Hoop dat het goed blijft gaan! @sprits dat raampje lijkt mij wel wat hihi
Hoi vicki, welkom en van harte gefeliciteerd! Wat spannend allemaal he 17 december, das gelukkig al lekker snel!
Hè meiden! Hoe gaat het vandaag met jullie na al de Baaldingen van gister? Ik hoop goed! Morgen heb ik m'n intakegesprek bij de vk, vind ik ook al spannend zo'n eerste keer. Ik hoop dat ik ook snel een echo kan krijgen!
Hoi Vicki, welkom Spannend he die eerste weken vooral. Nog even doorbikkelen tot de 17e Ondertussen kan je hier lekker alles van je af kletsen.
@ Geukkig, fijn dat hetweg is. Het moet nu ophouden hoor, lees overal bloedverlies. Getsie! @Nathalie, hoe gaat het met je? Beter dan gister hoop ik? Je kan betereen harnas aanschaffen en in je bed kruipen. Grapje, rustig aan doen!