Hoi Kleinewonder, hoe laat heb je morgen je intake? Ik weet niet hoe jouw praktijk werkt. Ik kreeg bij mijn 1e zwangerschap de 1e echo met 11 weken.....spannend!
De meeste pijn is over gelukkig! Ik ben gisteren ook gelijk na het berichtje dat ik hier plaatste mn bed in gedoken, ik was het even helemaal zat! Zometeen eventjes werken, eind van de middag weer een rijles, en mn huis weer op orde maken! @ Gelukkig85, gelukkig is het bloeden opgehouden bij je! Hoop dat alles goed blijft gaan!
@ nathalieej: gelijk heb je! En gelukkig maar, het zal zeker goed komen! @ sprits: om half 3, ik ben nu 7,5 week.. Ik hoop echt dat ik voor de feestdagen aan de beurt ben...
Kan ik me voorstellen, nou ja je kan altijd bij haar aangeven dat je het liefst voor de feestdagen nog een echo wil toch? Niet geschoten is altijd mis denk ik dan maar.
Dit topic vind ik eigenlijk wel lekker zo, tis hier redelijk rustig, dus je hoeft niet direct 15 pagina's te lezen en 40 dingen te onthouden om op te reageren Hier even het uitgerekende lijstje, van degenen die hier gereageerd hebben..Klopt het niet? Copypaste en verander het maar.. De intake's, echo's enz. heb ik er nog niet bij gezet, komt van de week wel, tenzij iemand zich verveelt natuurlijk! Kleinewonderr 22 Juli Najatt 23 Juli Vicki1991 23 juli Madura 24 Juli Emeli 26 Juli Catootje 28 Juli Gelukkig85 28 Juli Nathaliiej 28 Juli Sprits 29 Juli Miek1981 30 Juli
Goed om te lezen dat het met iedereen (vrij) goed gaat! Ik had zelf al paar dagen bijna geen klachten, en deelde dit met mijn tante (is vk). Ik had natuurlijk bedacht dat ik wel een MA zou hebben. Ze zei, de enige manier om jezelf duidelijkheid te geven is een test doen net het risico dat het een vaag streepje is en je dan een Kutweek hebt tot de 13e. Over nagedacht, en vanmorgen toch test gedaan (kruidvat). De "zwanger"streep stond er eerder dan de "goed uitgevoerd" streep! Moet toch wat meer vertrouwen in mn lichaam hebben...
@catootje Hoera voor de streep! Ik moet bekennen dat ik ook een keer per week een testje waag... Vaker mag ik niet van mezelf. Nog een week wachten en dan is er 'echte' zekerheid. Heel spannend. Hoe doet de rest dat trouwens met een vroege echo? Vertel je het dan al aan je omgeving? Ik krijg een echo met 8+1 weken, is er dan al 'genoeg' zekerheid om het van de daken te kunnen schreeuwen? Er kan natuurlijk altijd nog iets misgaan, maar die kans is dan toch al een heel stuk kleiner?!
Leuk die lijst! Toch fijn zo een klein overzichtje.. Blij dat iedereen het weer goed maakt Zelf afgelopen maandag ook stiekem een testje gedaan, dikke vette streep Ik heb m'n echo bij 8+5, wil het daarna ook van de daken schreeuwen..maar zie dan wel of ik het vertel of nog m'n mond hou Je zou denken dat de kans kleiner is Madura, maja..je weet het nooit zeker.
Ik heb t al aan alle belangrijke mensen verteld! Ik kon er niets aan doen, want ik kon het gewoon niet voor me houden. Tis ook zo nieuw voor me allemaal. Daarbij ben ik blij dat m'n ouders en zussen t weten, want ik voel me vaak slecht en dan kunnen ze er rekening mee houden. Nu ook weer Sinterklaas avond, m'n darmen gingen zoveel pijn doen dat we eerder naar huis zijn gegaan. Ook heb ik steeds steken net onder mn ribben aan de re kant (wat zit daar?). Ik ben ook echt weer uitgeput nu, vooral ook m'n kaken en mond van het elk uur kleine beetjes eten. Ik weet van gekheid ook niet meer wat ik moet eten!! Verder had ik een hele goeie dag. Heb van m'n oudste zus 2 dozen baby kleertjes gehad die van m'n nichtjes zijn geweest! Echt super leuk om uit te zoeken... Ik blijf ook onzeker, soms ook juist door al die miskraam verhalen hier op t forum... Waarom zou ik zoveel geluk hebben dat het blijft zitten en goed groeit? Vraagje: testen heeft dan toch ook helemaal geen zin? Ookal krijg je een miskraam dan blijft de hcg toch nog minimaal 2 weken n je lijf? (dat las ik ergens) en dit bedoel ik echt niet vervelend hoor!! Ik bedoel wat weet ik er nou van?! Blij te horen dat het wel allemaal goed gaat met jullie!! En de onzekerheid bindt ons... Sorry moest weer Ff van me afschrijven!
Hallo allemaal, Allereerst gefeleliciteerd allemaal . Ik hoop dat ik me ook nog bij dit forum mag aansluiten. Ik ben nu 6 weken en 3 dagen zwanger en ben uitgerekend op 28 juli 2013. Het is voor mij de eerste en ik moet zeggen dat ik het allemaal heel erg spannend vind. Ik heb sinds deze week last van misselijkheid en eigelijk al een aantal weken erg moe en heb het continu koud. Verder valt het gelukkig mee. Hoop dat de misselijkheid snel minder wordt. Wat hebben jullie allemaal al op tijd een echo. Ik ben jaloers ik heb mijn eerste echo pas op 11 januari op 12 weken. Is dat aan de late kant? Ik moet dus voorlopig nog in spanning zitten. Vinden jullie het ook zo moeilijk om de zwangerschap geheim te houden? Vooral op het werk is het voor mij een uitdaging. Vooral omdat wij regelmatig borrels hebben. Ik heb het mijn ouders en schoonouders al wel verteld. Wanneer zijn jullie van plan je zwangerschap bekend te maken of hebben jullie dat al gedaan?
Hoi Marie: ook van harte gefeliciteerd! Tis ook mijn 1e en idd heel spannend.. Ik weet nog niet wanneer ik een echo heb, morgen eerst intake. Klopt het echt dat je 6.3 weken bent en 28juli uitgerekend, of is dat een typefout? Ik ben nl 7,5week en ik ben al 22 juli uitgerekend... Ik heb t op m'n werk ook al gezegd, ik kan het gewoon moeilijk verbergen met m'n kwaaltjes.. Gember helpt bij mij erg goed tegen de misselijkheid!
Hi Kleinewonderr, Ja het klopt dat ik 6 wkn en 3 dagen ben en 28 juli uitgerekend. Heb het online zelfs nog een keer nagerekend . Ik heb het op het werk alleen aan de supervisor verteld maar nog niet aan mijn collega's. Dat wil ik eigenlijk pas na de eerste echo doen. Maar dat wordt nog wat met de aankomende kerstborrel. Ik ga in december ook met een groep vrienden oud en nieuw vieren in het buitenland. Dit was al gepland. Denk dat ik het dan wel moet vertellen. Bedankt voor de tip tegen misselijkheid . Spannend hoor morgen eerste intake. Ben benieuwd hoe dat precies gaat! Laat je weten hoe het geweest is?
Kleinewonderr 22 Juli Najatt 23 Juli Vicki1991 23 juli Madura 24 Juli Emeli 26 Juli Catootje 28 Juli Gelukkig85 28 Juli Marie82 28 Juli Nathaliiej 28 Juli Sprits 29 Juli Miek1981 30 Juli Marie je staat erbij! Gefeliciteerd! Mijn echo heb ik op 2 januari, dit vond ik al laat, maarja de volgende echo is dan ook pas met 20 weken, dus je hoeft wel minder lang te wachten op de volgende.. Inmiddels al 4 op 28 juli! Haha.. Maargoed kan nog bijgesteld worden bij de echo natuurlijk.. Ik duik mn bedje in! Slaap lekker allemaal! @kleinewonderr succes morgen
Zucht Gisteravond rose/roodverlies. Vanmorgen bruin. Vervelend gevoel in de buik. Zit me niet lekker!
Iedereen van harte gefeliciteerd. Ook ik wil me graag aanmelden. Ik ben op 15 juli 2013 uitgeteld van ons derde kindje. Dan ben ik nu ongeveer 8 weken. Op 18 december hebben we de eerste echo, toch wel weer spannend. Ik heb mijn vorige twee zwangerschappen nauwelijks kwaaltjes gehad, maar nu, pppfff kotsmisselijk de hele dag door. Heb nog maar paar x echt overgegeven, maar eet s avonds geen warm eten, hooguit pakje toastjes ofzo. Maar verder gaat het prima. Sprits: Hoe is t nu? Ik hoop dat alles goed is en dat je gewoon lekker zwanger mag zijn en blijven! Liefs Anja
Hallo allemaal Hier inmiddels 7 weken en 4 dagen zwanger van 2e kindje.... Na 11 maanden proberen nu dus zwanger. Ik ben 21 juli uitgerekend. Ik ben echt ontzettend moe en vooral misselijk...oeff Heb al medicijnen ervoor om het braken te stoppen. Gember..hmmm hoe gebruik je dat dan? Verder 24 december eerste echo....dus hopelijk mooi kerst cadeautje...
Ik heb gember pillen bij de dio gehaald, maar er is ook gemberthee en het zit in gingerale. Verder is t een knol en kan je t bijvoorbeeld in je soepje doen (ook in poedervorm bij de kruiden) Gefeliciteerd!
Ben echt blij dat ik (nog) niet misselijk ben, als ik jullie verhalen zo lees. Soms hoop ik het wel te worden omdat het "erbij hoort". Ik heb mijn moeder meteen verteld van de zwangerschap, ze wist dat we aan het proberen waren en heeft de laatste tijd zoveel,narigheid meegemaakt dat ze wel een leuk nieuwtje kon gebruiken. Mijn schoonouders zouden we het met kerst vertellen, dus na een goede echo, maar manlief wilde het dolgraag vertellen, dus ook maar gedaan. Mijn contract verloopt in februari, dus wil eerst duidelijkheid over verlenging voor ik het op mijn werk vertel. Super leuk dat er zoveel meiden precies even ver zijn! Alle meiden met bloedverlies: ik duim voor jullie, komt vast goed!