Hoi Marie en Catootje! Allebei gefeliciteerd met jullie zwangerschap @ Sprits wat vervelend voor je zeg! Ik denk dat kleinewonderr gelijk heeft en dat je als je een echo vraagt je je wat beter voelt. Wij hebben het alleen verteld aan mijn ouders en schoonouders. Verder moest ik het vertellen aan mijn basketbalteam, omdat ik niet meer zo intensief kan trainen en wedstrijden kan spelen als dat ik deed (ben helemaal gestopt en nu hardlopen en zwemmen). Bij mij is er sinds vandaag een nieuwe kwaal bij; misselijkheid! Niet leuk hihi maar het hoort erbij
Ik heb het lijstje even wat verder aangevuld per persoon met intake en echo. Als er nog iets mist, of niet klopt gewoon verbeteren Kleinewonderr...22 Juli....Echo (Intake:6 december) Najatt..............23 Juli....Intake....Echo Vicki1991.........23 juli....Echo:17 december Madura............24 Juli....Echo: 13 december Emeli..............26 Juli....Echo: 19 december (Intake:12 december) Catootje...........28 Juli....Echo:13 december Gelukkig85.......28 Juli....Echo: 28 december (Intake: 18 december) Marie82...........28 Juli....Echo: 11 januari Nathaliiej.........28 Juli....Echo: 2 januari Sprits..............29 Juli....Echo: 7 december Miek1981.........30 Juli....Echo: 10 december Anja136...........15 juli....Echo: 18 december Valley82..........21 juli....Echo: 24 december
Ik krijg sowieso morgen een echo, die stond al gepland. Ik heb behoorlijk buikpijn erbij, steken bij het schaambot/blaas weet ik veel. Heb urine weg laten brengen daar krijg ik straks de uitslag van. Verder een zeurend menstruatieachtig gevoel in de onderbuik, heel vervelend. Bloedverlies is nu (even) weg.
Ik zag het inderdaad net toen ik het lijstje aanvulde dat je morgen een echo hebt (gelukkig al wel snel!) Zou het niet bandenpijn kunnen zijn? En dat het bloedverlies misschien een gesprongen adertje is? Ik hoop dat het bloedverlies vanaf nu uitblijft bij je!
Doet dat zoveel pijn? Bandenpijn? Het lijkt net of mijn blaas steeds heel vol zit en je waanzinnig nodig moet plassen maar je kan niet want er is geen toilet in de buurt, kan ook zo'n pijn doen. Kennen jullie dat gevoel? Pffff kan het niet eens uitleggen.
Ik heb vorige week ook steekjes gehad in mijn schaambot (bandenpijn), maar ik herken het gevoel van moeten plassen niet. Misschien een blaasontsteking? kan ook samengaan met bloedverlies en pijn bij plassen. Ik weet het niet
Irritant hè al die pijnen! We proberen allemaal mee te denken, maar weten het niet! Ik kan alleen maar duimen voor iedereen dat het goed gaat!! Hoe deden ze dit vroeger toch? Ik hoop echt dat het banden pijn is!! En blaasonsteking zou ook goed kunnen... Heel veel succes vandaag, morgen weet je meer! Zelf word ik ook gek van de stekende pijn in m'n re zijde! Ook bandenpijn?
Lekker stel he. Ik wacht nog steeds op het telefoontje van de huisarts...dus weet nog niet of het een blaasontsteking is.
Jeetje wat naar die kwaaltjes allemaal!!! hoop dat we binnenkort na alle echo's ons wat beter voelen en minder ongerust
Half uurtje geleden voor t laatst bloed gespot.. nog niet echt buikpijn bij de baarmoeder enz.. wel een zwaar gevoel.. Wel voelt de rest van mn buik vreemd, extreem borrelig enz.. Net even een uurtje liggen slapen.. ben niet zo stressbestendig.. dus tgaat nog eventjes niet goed.. En sprits, hoe ist met jou?
Ik zit in het ziekenhuis. Veel helder rood bloed. Net bloedgeprikt. Krijg zo uitslag en echo. Ben er bang voor...voelt niet goed.
Jeetje wat een nare berichten allemaal hier... Ik duim voor jullie dat het gewoon oke is... Kleintjes hou jullie vast!
Pfffff. Hcg was goed! Echo liet klein vruchtje met hartactie zien! Kan nu 2 kanten op dus afwachten. Volgende week vrijdag terug.
Wat een goed nieuws!! Heel veel succes en op naar volgende week vrijdag zonder bloedverlies en dan weer zo'n mooie echo