Juli 2013 mama's! (15-31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door gelukkig85, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Hai meiden, ik behoor ook tot juli. Ben 28 juli uitgerekend.
    Pffff... Was het maar al zomer 2013! Gelukkig niet moeilijk doen met dikke jassen en kleding door dikke buik.

Ik heh niet alles gelezen, maar wel dat het niet altijd even lekker gaat. Ik hoop dat alles goedkomt.

Wij mogen woensdag 12-12 naar de gyn voor de eerste controle. Hopelijk krijgen we het mooie kloppende hartje te zien.

2. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Jeetje sprits, wat een heftige dagen heb je gehad! Gelukkig was de echo goed en je hcg ook, dat ziet er dan goed uit. Konden ze je een beetje geruststellen? Sterkte de komende dagen, zorg maar goed voor jezelf.

Hoe is het met jou Nataliiej?

3. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Nog niet weer bloed gespot.. maar mn onderbuik voelt heel zwaar aan.. we zien wel..
    Denk dat er sowieso een buikgriepje aan komt.. mn maag en darmen maken gigantisch lawaai.. en alles voelt vreemd..
    Ik word morgen of volgende week nog gebeld voor de bloeduitslag, en dan wil ik toch mn echo naar voren zetten..

4. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh pfieuw! Wat een opluchting!! En hopen dat het nu allemaal goed blijft gaan, bij jou ook nathalieej...

We hebben Ff een flinke dosis positiviteit nodig!!!
    Mijn intake was leuk en we hebben nu 24 dec eerste echo, nog 2,5 week!! Verder idd veel bandenpijn en alle kwaaltjes horen erbij...

Ik heb ook buikgriep gehad, (bloedonderzoek had wat verkeerde waardes) dus dat heerst ook.... Maar dat komt weer goed...

Dus meiden vanaf nu proberen positief te denken en vertrouwen hebben in onze kleintjes en onze lichamen... Er zijn gewoon echt veel symptomen die er bij horen... Soms bloed, pijn in de buik, krampen, rommelende darmen.... Het blijft spannend en afwachten, maar ik denk dat onze ukkies het verdienen als wij er vertrouwen in hebben en proberen niet al te bang te zijn! (makkelijker gezegd dat gedaan)

Ik duim voor iedereen voor een goede afloop, zodat we dit samen in juli kunnen vieren en er heel hard om kunnen gaan lachen...

5. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Helemaal mee eens kleinewonderr!

6. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Bloedverlies is terug, en heftiger..+ krampen, dus het gaat niet goed hier..

7. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook vk bellen dan!!

8. gelukkig85

28 nov 2012
    37
    0
    0
    Ja nathaliiej ik zou idd de dienstdoende VK bellen! Welke kleur heeft het bloedverlies? Veel sterkte!

9. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    T wisselt af, soms krampen met rose bloed.. soms niks..
    Morgenvroeg bel ik de VK..

Anders moet ik naar een andere plaats, en dat gaat niet want ik ben nu zo gestresst dat alles eruit komt, zowel boven als beneden, ik moet mezelf weer bij elkaar rapen.. duik zo mn bedje in..

Ik reken er op dat t fout zit, we'll see what the night brings..

10. gelukkig85

28 nov 2012
    37
    0
    0
    Ik zal voor je duimen!! Ik hoop dat je wat kan slapen vanavond. Heel veel sterkte in ieder geval morgen bij de VK.

11. Miek1981

Miek1981 Actief lid

4 sep 2012
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Nataliiej, wat naar meid! Ik duim voor je dat het goed blijft gaan!!! Sterkte vannacht!

@ Sprits, wat fijn dat de echo goed was!!

Inderdaad proberen positief te blijven denken, Kleinewonderr...
    Hopen op een klein (groot) wondertje voor ons allemaal in juli!!!

Groetjes,
    Miek

12. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    oh wat erg veel negatieve nieuws zit hier tussen zeg, hopen maar dat de kleintjes maar gemene grapjes spelen en alles komt goed met jullie allemaal.
    Succes allemaal!

Ik heb alleen mijn tante ( die kan ik meer vertrouwen dan mijn moeder) en een goede betrouwbare collega verteld over mijn zwangerschap. Ook heeft mijn man een collega verteld omdat ze er na vroeg toen hij helemaal weg leek te zijn op zijn werk de dag na dat we wisten dat ik zwanger was hihi. MIjn collega zag het zelf dat ik zwanger ben, ze zei dat ik een heel klein rond buikje had en dat had ze niet verwacht, ze had mij alleen in mijn grote werkkleding gezien en dan in mijn eigenkleding zag ze mijn buikje. Mijn man en ik zien het zelf nog niet maar goed haha. Mijn tante was zo blij met ons nieuws en we hopen mijn ouders en zijn ouders te vertellen naar de echo. Wij hebben een etentje met zijn ouders afgesproken weekend na de echo dan kunnen we ze verassen en mijn vader krijgt het te horen als we bij hem zijn in engeland met kerst :) moeder hoort het later pas.

EN hebben jullie al veel mensen verteld?
    Ik hebook een beetje misselijkheid gehad maar nog niet overgegeven. Ook ben ik super moe en vind het zeker heel moeilijk om 's ochtends uit mijn bed te komen, ook plas ik echt heel veel meer dan ik gewend ben haha. HEb ook alle andere kwaaltjes zoals borsten en lage rug pijn maar goed het gaat hier het goede kant op denk ik! :)

13. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    @nataliiej goede nacht gehad hoop ik?

Wij hebben het aan onze ouders en beste vrienden verteld, meteen toen we wisten dat we zwanger waren.
    Uit ervaring weten we inmiddels hoe het is als het misgaat en we vonden het heel fijn dat deze mensen toen wisten wat we hadden meegemaakt de weken ervoor. We hopen dat we met de acht weken echo genoeg zekerheid krijgen om het aan de 'grote' klok te hangen, het zou wel fijn zijn als ik gewoon kan vertellen waarom ik de hele tijd zit te snaaien, hihi.

14. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Nathalie hoe gaat ie meis?
    Hier nog bruinverlies. Maar das logisch denk.
    Duim voor je.

Liefs

15. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Slecht geslapen..
    Vannacht weer bloed verloren.. krampjes komen en gaan..
    Nu gigantische rugpijn, net als wanneer ik ongesteld ga worden.. dus ik weet het niet..
    Zo eerst het werk bellen, dit trek ik niet in ieder geval.. en dan zo toch weer de VK, of ik toch zo snel mogelijk een echo krijgen kan, ik maak mezelf helemaal gek, en kan er niets tegen doen..

Sprits fijn dat het nu maar bij bruinverlies blijft, ik hoop dat alles snel weer goed gaat bij je..

Lief dat jullie aan me denken..!

16. gelukkig85

28 nov 2012
    37
    0
    0
    Wat naar dat het vanavond ook nog door is gegaan :( Kan je niet gewoon vandaag een echo vragen!? Het is toch zo dat je nu wel graag wilt weten of het goed is of niet toch? Anders zit je misschien nog dagen of weken in spanning en dat is ook niet goed voor de beeb :(
    Heel veel sterkte iig vandaag en ik blijf voor je duimen!

17. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja je hebt gewoon recht om t te weten hoor! Desnoods betaal je t zelf, maar zo kan je t weekend niet in! Ik blijf ook duimen...

Oh man wat is t koud!! Stomme sneeuw....

18. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Echo om 12 uur..
    Normaal doen ze nog geen echo, maar ik heb eerlijk verteld hoe ik mezelf op zit te vreten, dus nu heeft ze me achter het spreekuur aangeplakt.. bloedverlies laatst gespot rond half 8.. nog geen stukken ofzo.. dus dat was wel beter..
    Gelukkig heeft ventlief vandaag vrij, en is het spreekuur in mn eigen woonplaats..

19. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké nog even paar spannende uurtjes.... Heel veel sterkte!!!

20. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Oh Nathalie fijn dat je terecht kan!!
    Ik ben vergeten te vragen wat dat bloedverlies nou kon zijn...als jij dat nou ff vraagt:)

Nieuwe dames, welkom en gefeliciteerd allemaal.
    Sorry hoor, was zo druk met de egoberichten dat ik jullie niet eens verwelkomd hebt.
    Zijn er nog meer dames hier die via de mmm zwanger zijn geworden?

Sneeuw...vanachter het raam prachtig om te zien, zolang ik niet met de auto weg moet vind ik het prima.
    Anders vind ik het niks;)

Gaan vanmiddag als afleiding de kerstboom kopen.
    Een echte, altijd leuk...

Deel Deze Pagina