Juli 2013 mama's! (15-31)

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door gelukkig85, 28 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja super spannend! Ik ben nu ook echt aan t aftellen tot aan de echo (24dec) en t nieuwe jaar... T liefst zou ik in winterslaap gaan...

2. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Ikke ook 24 december...zo spannend...
    Maar ik denk maar zo...k voel me zwanger...
    Geen bloed geeft hoop....dus ik probeer zo positief mogelijk te blijven..

Overigens net weer een lekkere kots bui gehad....de medicatie helpt niet echt meer...owww hie moet dat nou...moet 6 dagen achter elkaar werken vanaf morgen...nou als het nie gaat meld ik me mooi ziek....
    Zo beroerd dat braken...brrrr

3. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja idd proberen positief te blijven, het gaat nl ook vaak wel goed!

Wat voor werk doe je?

4. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Nataliiej wat vreselijk voor je, sterkte de komende tijd.

Kleinewonderr en valley, inderdaad positief blijven. Het is nog steeds zo dat de kans dat het misgaat vele malen kleiner is dan dat het goed gaat. Op een forum als dit kom je het veel meer tegen dan in de werkelijkheid. Als het niet goed gaat zoek je nou eenmaal eerder steun dan wanneer alles goed gaat. Ik zat mijn vorige zwangerschappen ook niet op een forum, nu wel omdat ik een stuk meer onzekerheid heb dan vorige keren. Maar laat je niet gek maken door de vele heftige berichten en onderschriften, de kans is het grootst dat alles goed gaat!! (85% tot de termijnecho met tien weken)

5. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    De meeste gaan goed idd, dus ik.vind bij deze dat ik genoeg pech heb gehad voor jullie allemaal! En wens jullie allemaal heerlijk gezonde beebjes toe!

Het was wel ongepland, maar o zo welkom..
    Het is vroeg, maar we hebben nu al beslist, dat wanneer we weer groen licht hebben, we er gewoon weer voor gaan..hij was altijd huiverig voor papa worden, volwassenheid e.d. maar als je zoiets meemaakt, zet het je wel even aan het denken..

Het ene moment kan ik er goed mee omgaan, en 2 tellen later jank ik, maar dat komt ook vast wel goed.. beetje bij beetje zet de miskraam door in ieder geval, mn rug doet me al gigantisch zeer, maar het hoort erbij, onze kans komt vast nog wel.

Misschien dat ik hier af en toe nog reageer/meelees, maar voorlopig zal het niet veel zijn.. moet het eerst even een plekje kunnen geven, net als de familie die het al wist trouwens, er zijn helaas heel wat tranen gevloeid..

Maargoed, genoeg slecht nieuws! Bij jullie komt het vast helemaal goed!;)

6. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    sterkte natalie! Ik zal aan je denken!
    Nu maar een beetje positieve nieuws he meiden! :)
    Gaat het met iedereen anders tot nu toe nog goed?
    HEeft iemand de gevoel dat ze een verandering in hun buikmaat al kunnen zien?

Wees voorzichtig in dit weer want er kunnen heel snel ongelukken gebeuren en dat hebben we nu dus helemaal niet nodig :)
    Fijne weekend allemaal.

7. Catootje86

Catootje86 Actief lid

19 nov 2012
    220
    0
    0
    NULL
    Oss
    Echt heel erg nathaliiej! Maar wel fijn dat je mensen om je heen hebt die er voor je zijn. Heel veel sterkte de komende tijd!

Hier gaat alles nog rustig, vandaag waar misselijker dan normaal, maar ik merk dat ik weinig last heb als ik op tijd eet.
    Vanmorgen in de auto zitten huilen omdat er een lesauto op de snelweg kwam rijden en ik medelijden had met het meisje dat examen moest doen in dit weer... Zijn jullie ook zo huilerig?

8. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het huilen word bij mij nu wat minder.. T lijkt wel alsof ik er allemaal wat meer gewend aan raak... Maar ach ik zit net m'n zwitsal-tasje uit te pakken die ik gister van de vk heb gehad en daar zitten ook allemaal tijdschriften in. Ik kreeg alweer tranen in m'n ogen bij een prachtig bevallingsverhaal, haha... Maar ben wel echt minder snel overstuur als ik me niet lekker voel. M'n man zei ook net dat ik wat gezelliger begin te worden ;)

Ik zit t liefste in wijde kleren, want ik heb zo'n last van m'n darmen, die zijn echt soms helemaal ontploft! Dan heb ik echt al een 'dikke' (darm) buik.. Ook m'n bh gaat strakker zitten....

9. Valley82

Valley82 Actief lid

18 aug 2012
    151
    0
    0
    Verpleegkundige in hart en nieren
    Zaandam
    Ik ben verpleegkundigeen werk op een interne geneeskunde afdeling...ook wel de poep afdeling genoemd hihihi....

Tuurlijk gaan de meeste goed...
    Het is iedere zwangere vrouws nachtmerrie dat het niet goed zit..
    En inderdaad op een forum lees je die dingen sneller...

Ik heb vooral savonds onwijs opgezette buik...heb ook last van obstipatie...
    Maar vanmorgen lag ik op m rug en legde mijn vriend zijn hand op me onderbuik n hij zei dat me onderbuik al wat boller was....
    Merk het ook aan ondergoed...zit strakker..
    Bh's...oefff moet echt nieuwe halen....

10. Madura

Madura Actief lid

14 nov 2012
    136
    0
    0
    Gelukkig, ik ben niet de enige met een dikker buikje. Zijn nog wel je darmen helaas....

Ik moest ook huilen in de auto vanmorgen, wat een toeval, hihi. Bij mij kwam het door een verhaal op de radio van een vrouw van het rode kruis over een vrouw die tijdens de weeën een heel eind moest lopen en daarna op een betonnen vloer moest bevallen omdat er geen bedden meer waren in het ziekenhuis. Kwam even binnen😥

11. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Ja ik heb ook nieuwe bh's nodig echt niet normaal hoe snel ik van maat veranderd ben. Mijn man vond het grappig ene nacht normaal dan ineens heel groot hihi.
    Ook heb ik een nieuwe broek of leggings nodig, mijn buik is ook net zo dik geworden, ik heb al 2 jaar last van prikkelbare darmen en nu heb ik er echt geen last van. Ontstipatie is tot nu toe met de zwangerschap weg :) hoera! Maar mijn buik voelt wel bol aan van onder.

mooi om te horen dat we allemaal ongeveer hetzelfde meemaken. ik moest donderdag ook even huilen toen ik hello goodbye aan het kijken was, zijn altijd zulke leuke verhalen op die programma maar die van donderdag had me echt hihi.

12. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie t ook zo koud?!

13. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    @kleinwonder: ja het is echt erg oud, ben vanochtend buiten geweest maar zit nu lekker op de bank met een dikke deken om me heen, echt niet normaal hoe koud het is he!
    Wij gaan zo een leuke kerstfilm kijken met z'n 2tjes! Geen weer om buiten te zijn :)
    Hebben mensen hier wat leuks gepland voor het weekend?
    Oh ook nog een vraag, hoelaat denken jullie om baby spulletjes te gaan kopen? mijn man heeft al een kleine romper sokjes en muts setje gekocht hij kon niet wachten hihi, ik vind het zelf veels te vroeg om dingen te gaan kopen want ik besef het zelfs soms niet dat ik echt een klein babytje in mijn buik heb. Hebben jullie ook dezelfde gedachten?

14. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ben ook net buiten geweest, maar weer snel naar binnen en nu met 2 dekentjes en thee op de bank... Zit er klein beetje even doorheen. Man is al de hele dag aan t werk (eigen zaak) en ik voel me beetje sip. Had vannacht een enge droom waarin ik onwijs aan mezelf ging twijfelen. Kan ik dat wel moeder zijn? Ik kan nu al amper voor mezelf zorgen nu ik me zo beroerd voel.... Ik ben zo moe en ik wil zo graag m'n eetlust terug...
    Ik was net in de prenetal en dan voel ik ook alleen nog maar een soort angst. Ik heb net een voeding kussen gekocht, hopelijk lig ik daar lekkerder mee in bed. En ik heb een speen 'papa is the best' gekocht voor m'n man. Dat is t enige.. Hebben wel al wat cadeaus gehad en die heb ik allemaal in een hoekje in de woonkamer uitgestalt. T gevoel is zo dubbel als ik er naar kijk. Intens gelukkig maar ook nog zo onzeker.

Ik wijd t allemaal maar weer aan de hormonen, maar poeh wat ben ik blij als het voorjaar is!

15. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Fijn he dames, die hormonen. Ik heb nog niks gekocht en was het ook nog niet van plan. Tijd genoeg.
    Ik lig ook op de bank, dekentje en een kruik en laptop.
    Kerstboom opgezet vandaag. Was wel weer genoeg. Voel me net een oud wijf.
    Ik heb de hele dag een lichte vlaag van misselijkheid en heb ook nergens trek in. Mag haast wel tussen de middag warm gaan eten want koken in de avond moet ik echt niet aan denken. Want het nergens trek in hebben wordt aan het eind van de middag nog erger.
    Vanaf 6 uur ben ik helemaal mezelf niet meer. Ben dan ontzettend mopperig en moe.
    Maar heb het er wel voor over hoor, maar toch he;)

16. Vicki1991

Vicki1991 Actief lid

4 dec 2012
    207
    0
    0
    Nederland
    Ja ik zit in hetzelfde bootje als je, echt een drama soms.
    Vandaag wakker geworden met erg hoofdpijn en zo erg misselijk gevoel, hoofdpijn bleef tot een uur ofzo geleden en maakt me echt chagerijnig en niet echt gezellig. Normaal als ik hoofdpijn heb neem ik gauw een paracetomol en gaat het snel voorbij maar ja dat moet ik niet doen tijdens zwangerschap he dus manlief zei dat ik met hem naar buiten kon beter gaan even frisse lucht halen en eventueel even een dutje doen vanmiddag als het niet weg was. Ik voelde een stuk beter naar de frisse lucht gelukkig maar, ik heb nog wel wat hoofdpijn maar niet zo erg als vanochtend. Maar vroeg bedje induiken vanavond denk ik dan.

Ik slaap ook niet echt prettig laatste paar weken vanwege eng dromen en ook dromen die lijken dat ze echt gaan gebeuren. Helpt niet met het stres gevoel dat ik heb.
    Ik wil dat alles goed gaat en dat mijn manlief een lieve kindje krijgt om van te houden. Ik kan alleen maar positief blijven he, heb echt zin in onze eerste echo, misschien geeft dat mij wat rust gevoelens

Die hormonen sturen me echt op het dak haha, ik kan ze niet aan momenteel haha.
    Ook net een nieuwe zwangerschap bh gekocht bij de hema want mijn gewone bh's passen echt niet meer :S Moet wel zeggen mijn etenlust is niet echt veranderd, ook als ik misselijk voel wil ik eten. Ik moet wel zeggen dat ik begin echt altijd zin in warme broodjes te krijgen, weet niet als het aan mijn zwangerschap zit of aan het koud weer .. moeten we maar kijken of het nou blijft of niet

17. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet dat ik jullie leed leuk vind, maar vind het wel fijn om te weten dat ik me niet als enige zo voel! Voel me nl ook constant schuldig over m'n humeur!
    Ik denk elke keer, morgen weer een nieuwe dag.... Haha

18. sprits

sprits Fanatiek lid

21 feb 2011
    3.917
    376
    83
    Vickie je mag wel paracetamol tijdens de zwangerschap hoor.

19. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Paracetamol mag inderdaad wel, maar liever niet in de 1e 3 maanden, tenzij het echt nodig is..

Fijn dat allees goed gaat bij jullie! Ach die kwaaltjes zijn nu vervelend, maar het is het waard..

20. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is het zeker... Sorry nathaliej voor m'n gezeur... Ik heb zelf gewoon nog een heel moeilijk beeld van m'n kindje en hoe ik word als moeder... Ben een onzeker typje en nu dat er zoveel veranderd in m'n lichaam raak ik uit m'n doen... M'n hormonen nemen echt een loopje met me.... Vind t ook echt stom van mezelf dat ik t me zo laat raken, want dit kindje is zo gewenst en ben zo bang t kwijt te raken.....

Hoe voel jij je na een nachtje slapen?

Deel Deze Pagina