Lieve dames, Ik heb net een test gedaan en hij was positief!!! Zo bijzonder, want op 30 mei is mijn linker eileider verwijderd na een bbz. Op 30 juni werd ik al ongi en nu is het alweer raak! Echt een wonder!!! Zijn er meer april mama's hier??? Liefs...
Begin april 1-4-14 zoals het er nu voor staat hihi. Hopelijk is het een plakker al kwaaltjes? Hier niet echt. Alleen beetje gespannen en moe gevoel in mn buik. Verder nog niets
Hoi Meijtje!!! Leuk je te ontmoeten! Spannend he? Pffffff. Voor jou ook de tweede zie ik? Nee, ik heb nergens last van. Het is mijn vierde zwangerschap en ik ben nooit misselijk geweest gelukkig. Maar dat kan nog komen, hahaha! Ik ben alleen erg moe. Meestal begint het bij mij in week 6 pas met de kwalen. Dan krijg ik opeens enorme pijnlijke borsten bijvoorbeeld. Wanneer heb je je eerste echo staan? GR
@supersony hopelijk blijven kwaaltjes je een beetje weg. Nu inderdaad de 2e. Kleine meid bijna 10 maanden. Echo staat nog niet gepland. Ik ga aankomende week de vk bellen. Mijn cyclus is altijd 31 dagen en afgelopen week aangekeken of de test positief bleef en donkerder werd aangezien mijn laatste ronde ook 39 dagen was. Ik denk dat ik aankomende week weet wanneer de eerste echo heb. Heb jij al een datum staan? Ik vind het zeker spannend hopen dat we een plakker hebben!
Hoi! Wat leuk zo 2 dicht op elkaar! Ik heb een zoon van 8, die is helemaal in de wolken! Ik heb afgelopen woensdag al een echo gehad, dit ivm de BBZ die ik heb gehad. Was alleen nog niets te zien. Dus nu moet ik vrijdag weer. Dan ben ik 4+6. Nog steeds veel te vroeg natuurlijk maar het gaat erom dat we willen zien dat het vruchtzakje nu dus wel in de baarmoeder zit. Ik ben er absoluut nog niet gerust op en vind het moeilijk om blij te zijn... Ik had de afgelopen dagen ook weer wat lichtbruin en lichtroze sliijm (sorry!). Dan ben ik meteen weer knetter onzeker. Probeer maar te denken dat zolang ik geen bloed verlies het goed zin. Pfffff soms zou ik wel eens willen dat ze je 9 maand in coma brengen hahahahah!
Hier nog een April mama! Vanochtend met de CB digi positief getest met 2-3 weken!! Volgens de calculators zou ik op 04.04.2014 uitgerekend zijn Denk maandag bellen met de HA
Hier ook een nieuwe april mama! Vanmiddag getest 2 dagen voor nod (jaja, ik kon echt niet langer wachten). Binnen een halve minuut een knalstreep. Morgenochtend wil ik nog een CB test doen maar er is geen twijfel mogelijk. Ik weet nog niet wanneer ik de VK bel. Ik denk dat ik nog even wacht. Andere april mama's GEFELICITEERD!!!
Jullie ook gefeliciteerd! @SuperSony wat spannend zeg! Dan is het inderdaad op eieren zitten en ik weet niet of ik er dan ook al blij mee kan zijn. Als ze kunnen zeggen dat het goed zit, dan valt er al een grote last van jouw schouders. Hopelijk wil het goed settelen en mag het een wolk worden en afscheiding inderdaad, dan ga je gelijk twijfelen. Ik heb vorige zwangerschap met 13 weken een bloeding gehad niet te zuinig, gelukkig was het goed, maar die uren die voorbij gingen voor we uitsluitsel hadden, dat was echt huilen! De eerste 27 weken door vind ik heel spannend. We hopen op het beste. Leuk dat jouw jongen het zo bewust mee maakt. Dat is echt heel anders. Die van mij denkt straks 'kijk mamma pop' hahahaha. @Mariannetje wat een leuke datum. Ik ga ook ergens aankomende week bellen. Ik weet niet precies wanneer. Misschien maandag al, maar mij kennende wordt het ergens midden in de week. @marlous28 leuk gefeliciteerd!! Dan ben jij ook begin april uitgerekend
Als alles goed gaat en het wordt echt ook geboren op die datum is het erg leuk ja! haha Wat voor symptomen hebben jullie allemaal? Ik merk voornamelijk een soort spanning/spierpijn in mn buik.. Slaap erg slecht en zie donkere tepelhoven al een beetje....
@mariannetje inderdaad beetje weeïg gevoel in mijn buik en wat moe en gespannen gevoel in mn buik. Verder weinig. O ja ik voel me de hele dag door vol en het maak nou niet uit of ik gegeten heb of niet. En moe maar ja dat heeft zoveel oorzaken, ik weet niet of ik dat kan koppelen aan zwanger zijn.
Ik heb met vlagen zere borsten, een soort van bandenpijn. Verder ben ik 's avonds wel een beetje misselijk en de hele dag een weeig gevoel. En ontzettend moe. Bij de eerste had ik dat helemaal niet zo snel maar nu zou ik de hele dag op bed kunnen liggen.
Gefeliciteerd allemaal meiden! Spannend he, nu het allemaal nog zo pril is. Ik ben uitgerekend op 1 april, had vorig weekend al een positieve test na onze laatste cryo terugplaatsing! Mocht eigenlijk vandaag officieel pas testen Krijg 8 aug een vroege echo, dus hopelijk is er dan al iets moois te zien! Gister ook wat bloedverlies gehad, maar nu niks meer van te merken gelukkig. Toch wel extra spannend dan ineens... Verder ook een soort spierpijn in mn onderbuik en vandaag heftige steken aan de zijkanten.
Hallo april mama's Ook ik ben er sinds gister achter gekomen dat ik zwanger ben! Zo blij maar ook zo onzeker, zou volgende week ongesteld moeten worden dus tot die tijd zo Spannend toch bang dat ik ongesteld word en alle vreugde voor NIKS is geweest! Cb digital gaf aan 1-2 dus ik ben begin april uitgerekend als het goed gaat! NOG MEER ONZEKERE DAMES HIER?
Hoi Marianne en Marlous! Gefeliciteerd!!!! Blij dat er meer April Mama's zijn nu!!!! Ik heb eigenlijk nog geen klachten. Ja ik ben wel vaker moe en heeeel erg slaperig overdag. Maar verder nog niets. Begint bij mij pas meestal met een week of 6. Nu aftellen, vrijdag echo...!
@supersony hopelijk zien ze wat! @doornroosje1984 ja hoor hier ook onzeker, zeker omdat ik heel de maand september op vakantie ben. Hopelijk doen ze ervoor een echo. @babylliiz, hopelijk is het inderdaad de innesteling. Wel heel spannend hoor!! @mariannetje hahaha nee hoor dat valt wel mee
Hoi allemaal, Ook hier een positieve test na IUI behandeling met hormonen en pregnyl! Ik heb inmiddels al vier keer getest. Officieel is mijn NOD aanstaande woensdag 31 juli. Gisteren voor het laatst getest en dat was echt een knaller. Ik heb met vlagen last van gevoelige borsten en heeeel erg last van mn rechterlies/been. Zo een zeurende pijn. Het liefst lig ik ook op mijn linkerzij, dan ontspant de rechterzij een beetje. En ik heb volgende week al een echo ivm mijn vakantie. Ik heb aardig moeten smeken voor een echo. Want ben dan net 5 weken, maar voor mij heel belangrijk anders ga ik niet van mijn vakantie kunnen genieten. Hopen dat het allemaal goed gaat en de bibi's goed blijven plakken
Hallo mooi buikje, Jij ook gefeliciteerd!! Volgens hebben we allemaal last van dezelfde symptomen. Leuk om te lezen. Ik heb nog geen verloskundige gebeld. Ik denk dat ik nog even wacht tot volgende week. Aangezien ik een regelmatige cyclus heb en ik weet wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geworden, zal ik niet eerder een echo krijgen dan 11-12 weken. Dat was bij de vorige zwangerschap namelijk ook zo.
intake pas de 18e bij de vk en daarna wordt er pas een echo en gepland dus de echo waarschijnlijk na mijn vakantie dan ben ik 15 weken. Daarvoor denk ik dat ik particulier wel een kijkje van binnen wil nemen vlak voor ik weg ga. Dus voor mij nog wel een tijdje wachten voor ik aan de beurt ben.
dank jullie wel meiden. Jullie ook van harte allemaal. Dat het maar een mooie tijd mag worden. De misselijkheid is hier ook al met vlagen. En werkelijk waar ik word gek van het vele plassen. Vannacht ben ik gewoon vier keer op gestaan. was even vergeten hoe vervelend dat is. Was bij mijn vorige zwschap precies zo. En vanochtend ook al weer drie keer geweest. Ik drink niet eens zoveel. Precies over een week heb ik een inwendige echo. Ben zo benieuwd. Heeft iemand ervaringen met echo bij 5 weken? Volgens mij is er dan nog niet veel te zien.