hihi leuk toch!!!?? Maakt t al wel echter Hier gewoon een buikje van mijn eerste zwangerschap.. dat is helaas nooit weg gegaan! Maar goed zo dik ben ik gelukkig ook niet... dus mag niet klagen.
Nah ja goed, ik ben ook niet dik, maar ja buikje groeit dus iets sneller nu bij de 2e!! Ben niet de enige gelukkig! =) Zometeen maar weer op de bank liggen, ben zo moe de afgelopen dagen! Ontzettend misselijk & heb koude voeten =S
Meiden, ik mag mij bij jullie aansluiten!!!!! Na 8 rondes Z-W-A-N-G-E-R!!! Durf het nog niet te geloven, maar testen worden donkerder... Veerlies soms wel btje oud bloed, maar kan volgens vk geen kwaad zolang het niet zoveel wordt als menstruate en niet helderrood wordt. Das niet het geval, dus durf me nu voorizchtig zwanger te noemen. Vet spannend!!! Waarshcijnlijk rond 7 juli uitgerekend en 22 nov 1e echo!! Willen het rond S'klaas aan de fam vertellen en rond kerst aan vrienden waarschijnlijk. Das wel voordeel van in juli uitgerekdn zijn. Weten jullie al wanneer en hoe je het gaat vertellen. Maar nu eerst, duimen voor een plakbeeb voor ons allemaal!!!
Gefeliciteerd Jettos. Hier ook iets bruinverlies. Had ik ook bij de zw.schap van m'n zoontje. Waarschijnlijk oud bloed van innesteling.
Vk had het idd over oud menstruatiebloed of innestelingsbloed. Zoalng het bruin is, is het oud en hoef ik me geen zorgen te maken. Vandaag nog btje bloedverlies zag ik net, maar al veel minder (kleine veeg). Ik houd er 'gewoon' rekening mee dat het nog mis kan gaan, maar dat vind ik ook wel een gezonde gedachte en zelfbescherming. Het is nog pril en 1 op de 10 zwangerschappen wordt een miskraam geloof ik, dus 10% kans. Probeer er rationeel in te zijn en denk dat het echte genieten pas begint als ik hartje heb gehoord. 1e kindje, dus fijn dat er wat ervaren mama's onder ons zijn!!
Gefeliciteerd Jettos en welkom hier! Hier geen oud bloed gehad, maar hoeft niet per see toch? Vanaf vanmiddag 15:00 steeds steken gehad in m'n buik, maar het gaat nu wel weer! Er gebeurd zoveel ineens in je lijf!
Judith en jettos welkom en gefeliciteerd!! kwaaltjes, hier weinig tot geen last. Voel wel wat getrek onder in me buik, volgens mij me banden (dat herken ik nog wel) en verder niet. Vertellen, toen ik zwanger was van me dochter heb ik het gelijk verteld (mijn vader was die dag ook jarig, dus was mooi cadeau. een kaartje van z'n ongeboren kleinkind). Nu willen we iets langer wachten. Maar ik vind het moeilijk om me mond te houden. Als ik me mond kan houden tot sinterklaas, willen we het dan vertellen d.m.v. chocoladeletters die baby spellen of door een gedichtje in een lijstje of door me dochter een shirtje aan te doen met "ik word grote zus". Al met al zijn we er dus nog niet uit. Shirtje vind ik niet echt origineel nl.
Haha, die chocoladeletters vind ik wel een leuk idee zeg! Iedereen die het meeviert een letter geven wat samen 'kindje' of 'baby' of 'Ukkie' vormt, afhankelijk van grootte familie. Ik ga het onthouden! @xCynx: nee, oud bloed hoeft zeker niet! Zou het liever niet hebben. 20% van de zwangerschappen heeft er last van, 80% dus niet... @hier: ook nagenoeg geen klachten! Iets rommelende darmen en s avonds iets opgezet buikje. Verder niks... Wel relaxed, maar meer kwaaltjes geven wel meer zekerheid dat je echt zwanger bent. Ach ja, morgen voorlopig laatste keer testen met CB digital.
Thnx! Vanmorgen CB gedaan! Do I need to say more?? Voorlopig laatste testje. Verlies nog steeds heel kleine beetjes oud bloed, maar volgens vk ruimt mijn lichaam dus baarmoeder op en verwijdert oude bloedrestjes... Laten we het hopen!!
Ik wil zo graag meepraten maar durf nog niet zo goed, ben bang dat ik me straks weer moet afmelden... heel de zwangerschap ontken ik nog een klein beetje Twijfel, twijfel...
Welkom Melief, Ik Feliciteer je toch, Gefeliciteerd!! Wat een onzekerheid he? Hoop dat je een mooie plakbeeb hebt! @ Hoe vertellen : Ja dan zijn wij hier dus niet orgineel met ons t-shirtje voor Keano met de tekst : Binnenkort speel ik niet meer in mijn ... *eendje* (afbeelding van een eendje! ) Wij vinden dit zelf een geweldig idee! =) @ Kwaaltjes : Vandaag echt een rotdag.. hang 9 van de 10 keer boven het toilet! Jups het hoort er allemaal bij! =)
Is dat zo? Wist niet eens dat er percentage's waren haha.. Nou dan ben ik blij geen bloed te verliezen! Bij de eerste had ik wel bloed verlies met 6-7weken, maar bleek een wondje te zijn!
Gefeliciteerd!! Ik hoop oo dat je over 8 maandjes een mooie beeb in je armen hebt! En idd Jettos je kan er niet meer om heen idd!! @kwaaltjes ik heb geslapen vanaf 21:00 tot half 7 vanochtend. Was zo moe!!!
Je hebt ook een flink verleden als ik het zo zie, denk je dat je na de eerste echo meer vertrouwen krijgt? Helemaal zeker weten doe je het natuurlijk nooit.
Cync, ik vind een shirtje ook hartstikke leuk. Maar denk dat ik nu cupcakes ga bakken met half blauwe en half roze muisjes. Heb voor het kraambezoek ook cupcakes gebakken maar toen natuurlijk alleen blauwe muisjes Jeniyah, hier ook moe, lig er elke avond rond negen/half tien in. En slaap dan goed! Verder niet zo veel klachten. Vandaag afspraak gemaakt bij de vk, 27 november, dat is al bijna!