Juli 2013 MAMA'S

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door MissGin, 21 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Goedemiddag dames,, verveel me dood whaha,, en dan is het net of de tijd stil staat,, verschrikkelijk, vandaag en hele weekend werken dus mooie bezigheidsterapie gaat dentijd ook iets sneller ,, en hoe gaat het hier met de zwangere dames? Xx

2. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Hier gewoon nog steeds geen kwaaltjes. Droom wel onrustig en schijn vannacht iets over zw.test en schutting te hebben geroepen volgens m'n man.... Haha, ik was paniekerig volgens hem. Weet van niks ;)
    Sterkte met de vermoeidheid en het overgeven!!! Nu al?? Had je dat bij de vorige zw ook xCynx?

@groen29: thnx, kan er nu idd niet meer omheen. Vandaag nog geen bloed gespot gelukkig.
    @melief: snap je helemaal, en dan heb ik niet eens zo'n voorgesch als jij... Durfde banner haast niet aan te passen, alsof je dan op de zaken vooruit loopt ofzo. Wanneer heb je je echo? Duim voor een plakbeeb bij je! Hopelijk vind je wat rust. Mijn vk zei: heeft geen zin om je druk te maken over mk, als ie komt, komt ie toch. Kun je helemaal niks aan doen... Snap dat je uit zelfbescherming toch een beetje voorzichtig bent!
    @jeniyah: lastig die vermoeidheid. Ook last van dromen?
    @xCynx: wat een schattig idee met dat eend(t)je..!
    @vlindetje: tijd gaat idd sneller als je werkt. Gelukkig heb je forum als afleiding, haha

Liefs

3. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    @jettos alles gaan opzoeken werkt ook niet echt bevordelijk haha,, dus dat hoeft van mij ook niet en lees wel met jullie mee maar ik weet ook niet altijd wat te vertellen hellaas , mijn hoofd is leeg op dit moment hahah

4. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb een afspraak gemaakt bij de gyn. 12 nov eerste echo.

Ik maakte me bij m'n vorige zw.schap heel druk of het allemaal wel goed zal gaan. Nu ben ik daar veel rustiger in. Als het een mk wordt dan heeft mijn lichaam daar vast een reden voor.
    Als alles goed gaat dan is dit mijn laatste zwangerschap en daar wil ik echt van gaan genieten. Ook van de kwaaltjes, hoe vervelend ze soms ook zijn.

5. wendy86

wendy86 Actief lid

29 apr 2011
    408
    0
    0
    Werk in de thuiszorg
    Heerhugowaard
    Ik ben hier af en toe nog wel aan het spieken hoor dames. Wat fijn dat alles goed gaat met jullie :)

Hier vandaag beginnen te bloeden dat is dus wel een goed teken, vond het namelijk maar raar dat ik een miskraam had gehad zonder dat ik een bloeding of wat dan ook had gehad. Morgen heb ik een gesprek in het zh dus ben erg benieuwd wat zij zeggen, wel zij de assistent aan de telefoon dat ze niet gaan zoeken na een oorzaak van de miskramen. Ze zegt dat doen we pas bij 3x een miskraam waarop ik zei dat dit de 3e keer was! Nou volgens haar heb ik de laatste 2x geen miskramen gehad, maar een chemische zwangerschap!! Heb even op google opgezocht en staat duidelijk bij dat dit ook een miskraam is. Maar goed ik eis nu gewoon utrogestan, al ben ik bang dat ze me dat niet gaat geven. Ik hou jullie op de hoogte.

Voel me gelukkig al wel weer iets beter, geen huilbuien meer. Wel af en toe nog een klote gevoel maar ja dat hoort er natuurlijk bij. Het is niet niks, vooral omdat we al zolang bezig zijn :(

Nou ik blijf jullie volgen en hoop toch nog hier een beetje mee te kletsen als ik weer zwanger ben ook al ben ik dan niet in juli uitgerekend ;)

6. Jettos

Jettos Bekend lid

18 jun 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    @Judithvdc: jij verloor ook wat oud bloed, toch?
    Nog steeds? Of is het inmiddels gestopt?

@wendy: meid, wat balen allemaal. Fijn dat je lichaam het er nu zelf uit gooit. Ik zou echt assertief zijn in zh en onderzoek eisen. Zo niet, second opinion vragen... Succes straks en hopelijk krijg je meer duidelijkheid over de oorzaak.

7. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @ Wendy : Heel veel sterkte!

@ Jettos : Met m'n vorige zwangerschap had ik het niet eens zo erg, maar nu?! het is niet alleen s'ochtends heb de hele dag door braak neigingen.. blegh!

& het shirtje : ja wij vonden het zo'n leuke tekst! dus dat wilden we ook doen, heb het t-shirtje zelf gemaakt met transferpapier! Dus lekker orgineel met eigen ontwerp! =D

8. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Wendy sterkte meis!!
    Gezellig dat je mee blijft lezen!

Hier net een briljant topic gevonden!! Poepangst in de lounge... Uiteraard helemaal dubbel gelegen!! Helaas door mijn zwangerschapskwaaltje werd dat gevolgd door dikke tranen

9. Melief

Melief Niet meer actief

Ga toch maar meeschrijven ;) Ben dus 2 juli uitgerekend en dit is ons eerste kindje!

Durf ook nog geen banner te doen haha! Merk wel echt dat de voorgeschiedenis meespeelt, dit is zo'n wonder! Ik mag gelukkig volgende week vrijdag al voor de eerste echo komen dan ben ik 6.3.

Kwaaltjes zijn hier redelijk aanwezig; veel honger, heel diep slapen en raar dromen, en ik ben echt een heks :) en zeer waarschijnlijk carpaal tunnel syndroom, als het even tegen zit, zit ik al heel snel in de ziektewet want ik kan bijna niks meer met mijn linkerhand :(

10. Melief

Melief Niet meer actief

Wendy; heel veel sterkte & goed op je strepen gaan staan in het zh. Ik kreeg na lang zeuren pas dingen voor elkaar.

11. judithvdc

judithvdc Bekend lid

1 dec 2010
    836
    0
    0
    Gelderland
    @Jettos, sinds vandaag niet meer. Was ook maar heel weinig, alleen met afvegen. Toen ik zwanger was van mijn zoontje had ik het ook 2 dagen. Alleen oud bloed.

Ik heb opzich ook een best verleden.
    Voordat ik zwanger werd van Jesse heb ik nog een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Die is met chemo weggehaald. Daardoor ontstond een kleine kans dag ik onvruchtbaar zou raken.
    Een half jaartje later was ik weer zwanger maar kreeg ik een miskraam. Heel verdrietig maar ik was al lang blij dat ik niet onvruchtbaar was. 3 maanden later was ik zwanger van Jesse.

12. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

Pittige verhalen hier meiden...
    Weet soms echt niet wat ik zeggen moet.

Ben zwanger geworden en heb nu een mooi dochter naast me zitten...
    En dat verwacht ik eigenlijk nu ook weer.

Soms is t zo oneerlijk... Ik hoop echt dat jullie een hele fijne zwangerschap gaan hebben!!

13. Jeniyah

Jeniyah Niet meer actief

@kwaaltjes: slecht Humeur/snel geirriteerd!! Moe!!! en vreselijk Emotioneel....

14. curly

curly Fanatiek lid

23 jan 2009
    2.144
    0
    0
    shirtje, ik vond het shirtje zelf we leuk, maar ken meerdere in omgeving die het op die manier bekend hebben gemaakt en vandaar dat het voor ons niet origineel meer is. Wil niet beledigen :)

15. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen
    Hey dames gisteravond een snotje slijm gevonden in onderbroekje, geen bloed net vruchtbaar slijm? Heb je gewoon en eisprong als je zwanger bent? Weet niet echt wat zwanger zijnis dus kijk naar alles wat ik maar zie kent iemand dit?

16. groen29

groen29 Bekend lid

18 aug 2010
    607
    0
    0
    Vlindertje, weet niet wat het is. Je hebt iig geen eisprong als je zwanger bent dus dat kan het niet zijn

17. xCynx

xCynx Actief lid

18 mei 2010
    457
    0
    16
    Hawaii
    @ Vlinder : Ik heb ook slijmverlies, ik denk dat dat erbij hoort? ik zou het zo 1 2 3 ook niet weten, misschien heeft iemand anders hier raad..=)

@ Curly : Nee je beledigd ook niet, maar ja Orgineel is anders.. maar ons shirtje was dus wel orgineel omdat ik a zelf een ontwerp heb gemaakt en b heb ik het shirtje ook zelf bedrukt! dus toch nog wel orgineel toch? =D

@ Kwaaltjes : Gisteren voelde ik me zo raar, wist niet waar ik het zoeken moest, heb de hele avond op de bank gelegen! Blegh wat kun je je beroerd voelen!!

@ Vertellen : Gisteren hebben we het mijn moeder/stiefvader/opa/oma verteld, en ze waren super blij! ze hadden eerst niet eens in de gaten dat er wat op K's t-shirt stond!
    Morgen komen m'n schoonouders, en we laten m'n schoonmoeder K's pyjama aandoen met schoon rompertje.. 3x raden wat er op dat rompertje staat!

18. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen

Het is ook alweer weg was kloddertje slijm nu nergens meer last van ,, afscheiding heb ik niet zo veel last van af en toe een beetje ,, jij had ook 1 snotje.? Of meerdere?

19. Melief

Melief Niet meer actief

Volgens mij is dat gewoon normaal hoor, ik heb zelf als ik zwanger ben veel meer last van afscheiding. Heel irritant want heb constant het gevoel dat ik bloed verlies...

20. vlindertje126

vlindertje126 Bekend lid

22 aug 2012
    732
    11
    18
    Vrouw
    groningen

Maak me ook niet zo druk, alleen het is allemaal nieuw, dus beetje spannend nog ander halve week heb ik echo ,kan nu al niet wachten dat kleine hummeltje te kunnen zien.

Deel Deze Pagina