Ik heb hetzelfde als Melief, meer afscheiding nu ik zwanger ben! Hoort er vast bij! Begin nu ook al emotioneel te worden.. soms denk ik wel : Goh heb jij je verstand wel?! haha En wanneer begint die tik met dingen willen eten ? Ik heb het vermoeden dat ik een tik heb.. =) Meer die nu al 1 ding willen eten of drinken?
Ik heb veeeel meer dorst, en eigenlijk vooral trek in hartig terwijl ik normaal juist een zoetekauw ben!
Wat grappig! dat is hier ook zo! Had altijd broodje pasta/hagelslag etc. nu wil ik alleen broodje kaas eten haha, en heb steeds zo'n zin in toastjes met paturain of brie.. hi hi.. Gek he?!
Ben verslaafd aan koetjesrepen hmmm jammmmie chocola... kan de hele zak wel op hihi en moet vaak plasssuuuh haha verder geen kwaaltjes
Ik ben ineens salami gek.... Nooit geweest en nu wel!!! En ik kan zo vreselijk janken ineens... Lijkt wel een idioot! En ja gister weer om half tien al knocked out!
Hier ook veel dorst! En soms hongergevoel, maar geen eetlust. Nog niet emo, wel wat labiel, maar komt volgens mij meer door onzekerheid over bloedverlies (vandaag nog helemaal niks! ) Net gebeld door MvM, 22 nov komt ze potjes pies ophalen, haha. Fijn dat je hier andere vrouwen mee kunt helpen.
Ik ben ook ontzettend emo, meer door alle spanning denk ik. Mvm ga ik pas doen na een goede echo, ieder toilet bezoek is nu al eng genoeg namelijk...
22 november het ik 's morgens eerst echo, als die goed is. heb ik 's middags bezoek van MvM. Zou idd ook niet eerder urine af willen geven, nog te spannend. Herkenbaar die spanning voor de toilet, soms denk ik, zou ik gewoon niet gaan? Haha.
Ik heb ineens zo trek in brie! Moet straks toch maar even naar de winkel lopen, het is echt rotweer, maar moet het gewoon hebben! =P Bij Keano had ik trouwens ook een tik, Zure matten! zakjes waren niet aan te slepen door manlief gehehe!
mvm, komt hier volgende week. vanaf 6 wkn zwangerschap kun je urine opvangen en kan kan gelijk de dinsdag erna beginnen. vorige keer ging dat prima. en blij dat ik me steentje kan bijdragen. hier nog geen rare eetgewoontes. Had ik bij de eerste ook niet. Wel moet ik erg nadenken wat ik wel en niet mag eten. Zag bij iemand brie staan, word gek van etiketten lezen of alles gepasteuriseerd is (of niet), dus sla het nu even over. Als ik het straks echt mis, ga ik weer etiketjes uitpluizen. Jettos, wat lekker dat je al weet wanneer je je eerste echo hebt. Dat is lekker, kan je mooi naar uitkijken.
Bij mel had ik het met roomijs en mandarijnen..... En nu... nog geen idee.... Ja Salami trekt me en chocomelk heel erg
Zure matten tik had ik in m'n eerste zwangerschap ook. Nu nog geen rare tikken. MvM doe ik dit keer niet. Vorige keer wel gedaan maar werd t de laatste welen toen zo zat. Heb r geen zin in nu.
Hier net de verloskundige gesproken 3 dec afspraak. Heb ook echocentrum gebeld en heb daar ook 3 dec een afspraak. ben dan pas 9 weken, maar kon wel zei ze.
Nou vanmorgen bij het ziekenhuis geweest en het was eigenlijk een heel fijn en goed gesprek! Ze willen wel onderzoeken doen, ik kan bij mij een stolsel test laten doen maar zij zegt dat dit niet nodig is ze heeft een paar vragen gesteld en daar kwam uit dat de kans dat er is bij mij niet goed is maar 2,8% is. Ook is het mogelijk dat mijn partner en ik niet matchen en dat er dus een gen is ofzo waardoor ik steeds een miskraam krijg maar ook dit was maar 2% dat dat bij ons zo is! Mocht dat laatste wel het geval zijn moeten we na maastricht voor IVF en gaan ze de embryo's die dat gen hebben weggooien en alleen de goeie terug plaatsen. Maar je moet dan wel een BMI van 30 hebben helpen ze je daar! Maar ze zegt ook je krijgt nu erg veel info maar de kans is zoooo ongelofelijk klein dus wil je dat wel onderzoeken. Als we dit gingen onderzoeken kon ik voorlopig even niet verder met de behandelingen dus heb er voor gekozen om het nog niet te onderzoeken omdat die percentages zo laag waren wil ik eerst nog door gaan met iui. Ze denkt zelf dat het meer met mijn overgewicht te maken heeft. En dat klopt ik moet daar ook echt iets aan doen maar vind dat zo moeilijk omdat ik het er gewoon niet af krijg en het moeilijkste is gewoon dat ik nooit zo was ik woog altijd rond de 55 a 60 en nu 100! Ik heb een chronische longziekte waardoor ik veel ben aangekomen en het er eigelijk niet meer af krijg. En dan ga je ook nog eens samen wonen 5 jaar geleden ja dat werkt ook niet echt mee dan. Maar ga vanaf nu wel keihard ervoor en echt me best doen om echt af te vallen ga eerst maar eens voor de 5 kilo!
Heftig al die informatie, ik lees wel vaak dat er niet veel uit die testen weinig resultaten komen waar je wat mee kan. Heb je de utrogestan nog aangedragen?
@ Curly : Dat was ik die het over brie had, en dat mag je gewoon eten hoor, rauwe melk producten komen hier bijna niet voor en (bijna) nooit in een supermarkt! Dus de brie van president, mag je gewoon eten! ( even op etiket gekeken, en er staat : Franse kaas met gepasturiseerde koemelk ) Had dus vanmiddag even gehaald, maar niet een hap gehad! Trok de verpakking open en kon wel over m'n nek gaan, zo'n stank kwam er van af! Blijkt nu, Kaasje is 2 dagen overdatum! Shit heb ik weer!!! @ Zure matten : Staat een fabeltje(feitje) op google over zure matten! als je de hele zwangerschap zin heb in zure matten dan word het een jongen, bij mij klopte dat dus wel!
Het wordt een meisje als... ... je een muts draagt tijdens de gemeenschap. ... je zwangerschapstreep hebt die doorloopt tot de navel. ... je veel zoetigheid eet tijdens de zwangerschap. ... je een ochtendhumeur hebt. ... je aan het eind van je zwangerschap donkere pigmentvlekken in je hals hebt. ... je er niet zo mooi uitziet tijdens de zwangerschap. ... je naar muziek luistert en het kindje beweegt mee. ... je met je hoofd naar het zuiden slaapt. ... er een kronkel in je zwangerschapsstreep zit. ... je billen tijdens de zwangerschap veel dikker geworden zijn. ... je tijdens je zwangerschap vaak misselijk bent en veel moet overgeven. Het wordt een jongen als... ... de vader een muts opdoet tijdens de gemeenschap. ... je zwangerschapstreep hebt die boven de navel uitkomt. ... je veel zure dingen eet tijdens je zwangerschap. ... je geen ochtendhumeur hebt maar s ochtends al vrolijk bent. ... je er tijdens je zwangerschap fantastisch uitziet. ... je naar muziek luistert en het kindje blijft rustig. ... je het leuk vindt om uitgebreid te koken tijdens je zwangerschap. ... je met je hoofd naar het noorden slaapt. ... je veel boeren en winden laat tijdens je zwangerschap. ... je een rechte zwangerschapsstreep op je buik hebt. ... je tijdens je zwangerschap benen als boomstronken krijgt. Gehehe, vind dit altijd wel grappig! Soms klopt het wel, en soms dus.. uh niet!