hey meiden, Van de week op 9 dpo een licht streepje. Vandaag 12 dpo en duidelijk aanwezig, als ik er vanuit ga dat alles goed gaat, ben ik 14 juli uitgerekend. Ik kom alleen nog even hallo zeggen, en als mijn NOD is geweest kom ik wel even verder kletsen! Het is nu nog zo pril en onwerkelijk. Iedereen heel veel succes met haar zwangerschap! Hopelijk tot later
Gefeliciteerd! Ik ga er toch maar even vanuit dat ik korter zwanger ben en alles gewoon goed zit. Verlies geen bloed, heb genoeg kwaaltjes en de kruidvat test werd donkerder!
@ Vlinder : Beterschap!! Geen pretje een blaasontsteking! want wat kan het anders zijn toch? @ Bernou : Gefeliciteerd en welkom hier! @ Oververmoeid : Oeps, Keano om half 11 op bed gedaan en ben er zelf ook even ingekropen, maar we waren pas half 2 (!) weer wakker! En nog steeds moe.. klopt het wel dat je zo extreem moe bent?
Ja ik ben ook extreem moe... kan sávonds geen kant meer op, lig liever in me bed! Ben extreem lui... s'morgens werk ik en dan komt er s'middags echt niks meer uit me.... Was bij Melody ook moe... dus dat klopt!
Xcynx nou uitslag binnen , heb een matige blaasonteking hij wil me er nog niks voor geven, moet veel vitamine c nemen en veel drinken moet volgende week opnieuw urine brengen om te kijken of het beter is. Zoniet krijg ik er wat voor.. heb ik weer pff
@ Jeniyah : Gelukkig is het een kwaaltje, maar niet een leuke, ben zo moe de hele dag en s'avonds lig ik ook maar wat op de bank, moet nodig het huishouden doen, maar dat valt me nu al zwaar!! @ Vlinder : Pff.. jeetje nou word je ook niet wijzer van, nou hopen dat het vanzef overgaat! Beterschap! @ De lijst : Heb die al tijden niet voorbij zien komen dus heb hem nu zelf maar aangepast, zal die zo even plaatsen! ( Vinden jullie niet erg toch? )
Bevallingslijst Juli 2013 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m Vlindertje126 - 1e kindje? - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m 10. 11. 12. 13. 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 06: xCynx Vk intake 09: Melief 1e echo (6wkn) 12: Judithvdc 1e echo (7wkn) 13: Vlindertje126 1e echo (7wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (8wkn) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Ik ben ook zoooo moe net van het werk even naar huis gegaan om te tukken, hield het echt niet meer! Vlindertje; sterkte met je blaasontsteking! Bedankt voor het aanpassen op de lijst!
@yeniyah ja dankje wel, ik denk maar zo hoort erbij , al is het wel beetje irritant, maarja helaas niets aan te doen. .. veel drinken dan maar @xcynx neej indd had ik zelf ook wel kunnen bedenken dat ik veel moet drinken enzo maarja we wachten nog wel een weekje af, en kijken wat daar uit komt @melief bedankt meid en jij je niet zulke zorgen maken he meid. Probeer lekker te genieten
vermoeidheid, hier ook wel last van. heb net ook geslapen, mede omdat ik tot half 2 vanacht aan het werk ben....
Ik heb het vandaag al op mijn werk moeten vertellen. Ik werk in de zorg en een bewoner is besmet met een ernstige bacterie. Het is niet verantwoord om die te verzorgen. Dus helaas moest ik wel. Had het liever pas later verteld. Waarom krijgt iedereen zo'n vroege echo? Normaal is dat pas rond 10-12 weken de termijnecho...
Ik mag me ook aanmelden hier Totaal onverwacht zwanger van ons 3e kindje. Gescheurd condoom, morning after pil en toch zwanger. Kleintje wil dus wel heel graag haha. Gefeliciteerd allemaal!
Bevallingslijst Juli 2013 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m Vlindertje126 - 1e kindje? - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. 13. 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 06: xCynx Vk intake 09: Melief 1e echo (6wkn) 12: Judithvdc 1e echo (7wkn) 13: Vlindertje126 1e echo (7wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (8wkn) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Welkom Flutterby & Gefeliciteerd! Kleintje wil idd wel heel erg graag komen! @ Echo: De doktersassistente zei tegen mij dat ze dat tegenwoordig al eerder doen dan 12 weken! Ik hoop dat ik met 7 á 8 weken ook een echo heb! Bij K. was dat toen al met 5weken + 4dagen, en vind toch wel leuk als er iets meer te zien is! =)
Vriendinnen dacht vaak dat ze bij de eerste afspraak bij de vk hadden ze meteen een echo zouden krijgen, maar dit is vrijwel nooit zo. Ik krijg een hele vroege echo doordat ik een keer een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad.