Wauw judith, wat een mooi wagen! Ik wilde nog steeds graag weten wat jullie vinden : Straks als de 2e geboren word is Keano 2,5 Moeten we dan een duowagen aanschaffen? of hebben jullie andere ideeen? We zijn namelijk allebei fan van de Easywalker Duo!!
gaaf judith!! Ik moet even overleggen met vriendlief, maar hij is super. xcynx, Persoonlijk zou ik het niet doen. Mijn ervaring met me dochter is dat ze vanaf 2,5 niet veel meer in de wagen zat. Ik zou eerder zo'n meerrijdplankje nemen.
Ja ik zou t zonde vinden omdat hij misschien nog maar een jaar af en toe in de buggy zou zitten... Maar kan me voorstellen dat t ook wel even handig is.
Judith, waar woon je in gelderland? We willen binnenkort even in een babyzaak de wagen even in het echt kijken en als vriendlief dan ook enthousiast is, willen we hem misschien wel overnemen.
Ja die zagen we ook staan bij de babyzaak, zo'n meerijdplankje maar weet niet of dat nou echt een optie is, ik ben maar 1.56m dus ben bang dat ik er steeds tegen aan loop!
Ik woon in Wageningen. We komen ook vaak in Apeldoorn. Bij meerdere geïnteresseerden een vriendin van me heeft bijna dezelfde te koop.
Oh mooi. Ik wil gerust een stukje rijden. geen probleem. Ik hou je wel op de hoogte zodra wij de bugabboo in het echt hebben gezien.
Ja hier ook! Vooral misselijk, alsof ik veel te veel gegeten heb! Ik kan niet meer zoveel eten merk ik, moet steeds kleine beetjes nemen! De krampjes vallen hier wel wat mee, soms wel en soms ook niet.
Kamer, wie van jullie denkt ook al na over de kinderkamer? Wij hebben er nog 1 van me dochter, maar ergens zou ik een nieuwe kamer ook leuk vinden. (is voor mijn makkelijker, aangezien me schoonzus een zaak in babykamers heeft )
Ja wij denken ook al na over de babykamer en tevens ook peuterkamer van Keano, aangezien we nu moeten verhuizen ( huis met 2 slaapkamers ) Willen we voor beide kindjes een andere kamer!!
Ooh ja regelmatig denk ik aan de kamer!! Melody krijgt een kamer op zolder... En dan wordt haar kamer voor de baby!
Overigens hebben we wel al een commode (heb ik vroeger zelf op gelegen) die we helemaal gaan opknappen en een super leuke kleding kast ( gehad van schoonzusje)
Dan ben ik dus niet de enige altijd fijn om te weten.. Wij denken ook al aan een kamer vinden de babykamer Turijn erg mooi.. Maar eerst maar eens de echo afwachten..
Hier hebben we trouwens ook maar twee slaapkamers, maar ook van de zolder valt iets moois te maken. Melody kijkt daar echt naar uit!