Ja denk die komt gelijk online t ons vertellen... k hoop maar dat ze goed nieuws heeft... maak me nou wel een beetje zorgen...
Hey dames dooiertje gezien met mini rondje, ben een week terug gezet, hij zit mooi boven in mijn bmoeder goed teken volgende week zie ik meer zei ze dus ben benieuw ,, waarschijnlijk late inesteling gehad dus vruchtje is 5weken ,, gelukkig is alles goed
Gelukkig dat alles goed is! En jeetje een week terug gezet, wat veel! Maar gelukkig niks om je zorgen over te maken!
Ooh heeey... das ook wel ff wennen dan... 5 weken ipv 6 Maar blij dat alles goed is... haha begonnen ons al zorgen te maken
Het liep behoorlijk uit, was 1van de laatste aan e beurt. Uur uit gelopen, ja 5weken maar kan ook zijn dat volgende week een vruchtje zit van 7weken, dus wie weet dat zien we volgende week.
Het liep behoorlijk uit, was 1van de laatste aan e beurt. Uur uit gelopen, ja 5weken maar kan ook zijn dat volgende week een vruchtje zit van 7weken, dus wie weet dat zien we volgende week.
Stiekem op mijn werk maar was zo benieuwd naar vlindertje! Gelukkig goed nieuws. VerTerug gezet, kan dat met wanneer je posi teste? Voor de rest: hallo en tot later!!
Had 8 okt eisprong 20okt posi test 2dagen voor nod, dus zou vandaag 6 zijn maar kan late inesteling geweest zijn want had bruinverlies op 4+4week en dan begint ie natuurlijk te groeien , dus is best mogelijk op de echo beeld zagen we een ringetje. Dooierzak is dat toch.? Dus er zit wel wat, volgende week dinsdag nog x heen hopelijk zien we iets meer.. heb wel goed gevoel bij,.
vlindertje, lekker dat alles goed is!! gelukkig! jeniyah, graag gedaan. Iemand die al een gokje wilt wagen wat het wordt? Ik vind het zo lastig. Dacht nl bij de eerste dat het echt een jongen zou zijn. Denk ik nu weer. Maar ja dat zegt niks...
Ik dacht bij Mel een jongetje.. lol en t is een meisje. En nu.. iedereen zegt al gelijk een jongen....
En weer in slaap gevallen op de bank! Pff.. de hele dag zo moe! En hier denken we dat het een meisje word! zou wel leuk zijn als ik het goed heb! Bij Keano had ik het fout! ik was er toen van overtuigd een meisje te krijgen, maar heb wel een poll gehouden met de datum!! En ik stond als enige op de 7e! En heb vanaf het begin dat we over een 2e spraken al gedacht dat het in oktober raak zou zijn! ben erg benieuwd wat ons 2e kleintje zal zijn!
T is bij mijn kant van de fam dat de oudsten allemaal dochters zijn... al meerdere generaties. En bij mijn man de eersten zonen... en gezien dit zijn eerste kindje is... denk ik gezellig met iedereen mee dat het een jongetje is... we gaan t zien met 20 weken hoop ik
Wie heeft er ook zo'n ongelooflijke hoofdpijn? Zag tussen een symptomen rijtje dat het erbij hoort.. hmmz niet blij mee! & Wat eten jullie vanavond? Wij eten Lasagne! Mmm... ( Favoriete prakkie van zoontje! )
Hier alleen hoofdpijn als ik weer een huilbui heb gehad van de spanning Wij aten gebakken aardappeltjes met spinazie en een tartaartje, maar heb maar het smaakte niet dus heb maar de helft op... Ik heb vanmiddag ook 1,5 uur geslapen, doe ik steeds op mijn vrije dagen. Op mijn werkdagen slaap ik meestal tussen 18 en 19 uur ff. Morgenavond naar James bond, zal een lange dag worden maar dan zijn we weer dichter bij de echo yay!