Ook ik mag me hier aansluiten.. Gistermiddag getest maar er kwam Heeeeel licht een streepje die middag me bloed direct laten prikken en vanmorgen de uitslag! Zwanger! Kan het nog niet geloven heb eerder miskramen gehad dus durf ook nog niet echt blij te zijn. Morgen of donderdag nog eens laten prikken. Hoop zo dat ik nu eens blij mag zijn en dat ik echt een kindje krijg. Liefs Wendy
Bevallingslijst Juli 2013 Zwanger 01-07: MissGin - 2e kindje - j/m Summerbloom - 1e kindje - j/m 02-07: Groen29 - 2e kindje - j/m 03-07: Jeniyah - 2e kindje - j/m 04-07: 05-07: 06-07: 07-07: 08-07: 09-07: 10-07: 11-07: 12-07: 13-07: 14-07: 15-07: 16-07: 17-07: 18-07: 19-07: 20-07: 21-07: 22-07: 23-07: 24-07: 25-07: 26-07: 27-07: 28-07: 29-07: 30-07: 31-07: Afspraken November: 12: MissGin 1e echo (met 7 wkn) December: Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Welkom Wendy! Nog een MMM-zwangere...wat leuk! Oktober is blijkbaar een goeie maand Wanneer ben je uitgerekend?
oh haha ik dacht echt dat ik de 2e was uitgerekend maar weet ook eigenlijk niet precies vanaf wanneer ik moest rekenen iedereen trouwens gefeliciteerd! ben weer een beetje met beide voeten op de grond maar kan niet stoppen met glimlachen
Haha geeft toch niet! Op de dag van de punctie ben je (onofficieel) 2 weken zwanger. Dus precies 2 weken later (gisteren dus) is je NOD en ben je 4 weken zwanger. Maar ach...maakt ook niet uit...we zijn ZWANGER!!!!!!
Ik weet het eerlijk gezegt niet zo goed, 9 oktober was de iui. Hebben jullie ook zo'n menstruatie gevoel of heeft niemand hier last van??
Volgens mij kan je bij IUI ook uit gaan van 2 weken daarna testen. Dus dan is vandaag je NOD en ben je 2 juli uitgerekend. Denk ik zo.... haha Ja dat hoort erbij hoor, het gevoel of je ongesteld moet worden. Ik had er van 't weekend last van, het komt en het gaat.
Oke dat maakt me een beetje angstig nog. Moet morgen of donderdag nog een keer bloed laten prikken dus als de waardes dat omhoog gegaan zijn denk dat ik me dan meer gerustgesteld voel. Nog even afwachten dus. Heb ook al 2 miskramen mee gemaakt vandaar dat ik er niet meer zo zeker van ben. Vind het wel fijn om met jullie erover te kunnen kletsen. De laatste keer dat ik "zwanger" was zaten we in Spanje dat we een test deden. Ik was zo blij die dag, en s'avonds sloeg dit al snel om. Ik kon alleen nog maar denk en roepen ik wil dit helemaal niet ik wil helemaal niet zwanger zijn. Ik wist niet wat me overkwam want we zijn al zo'n lange tijd bezig om het te worden. Het gevoel bleef ik kon alleen maar huilen en denken aan alle dingen die zouden gaan veranderen. ( in mijn ogen slechte dingen ) We zouden nooit meer met zijn 2e op vakantie kunnen gaan, we zouden nooit meer zo uit het niets dingen kunnen gaan doen, geen lol meer hebben met ELKAAR dat soort negatieve dingen, bang dat vrienden ons lieten vallen. Ik voelde me echt vreselijk! Dat we terug kwamen van vakantie heb ik heel lang en hard bij me moeder gehuild en erover gepraat maar ik wilde niemand geloven die zei dat het wel goed kwam. Het zat nou eenmaal in mijn hoofd. Toen ik weer een beetje was bedaard en even met de boot weg ging met mijn vriend kreeg ik ongi gevoel. En ja hoor dat wij terug kwamen had ik bloed! Weer een miskraam. Of dat moment was ik opgelucht. Een paar dagen later verdrietig, en algauw kwam het gevoel dat ik het wel gewoon wil weer sterker terug. Ik ben dus nu ook erg bang me weer zo te gaan voelen. En vind het nogmaals fijn dat ik jullie positieve dingen dan hoor dat geeft mij dan ook weer een positief gevoel. Ik wil er gewoon van genieten en ik moet gewoon denken natuurlijk veranderd er veel maar we hebben ook nog ouders die dolgraag op willen passen, dus tijd voor ons 2e is er echt nog wel alleen wat minder denk ik. Hoe ervaren jullie het tot nu toe?
Ik snap je angst wel, ik heb zelf ook een MA gehad met m'n 3e ICSI. Tot 2x toe een echo met kloppend hartje en tijdens de 12-wekenecho bleek het hartje niet meer te kloppen... Mijn wereld stortte in en toen ik een half jaar later zwanger was van m'n zoontje, ben ik ook heel lang bang geweest. Maar ik heb toen wel tegen mezelf gezegd...ik wil van elk moment genieten! Als het fout gaat, kan ik daar niks aan doen, maar ik wil niet alleen maar bang zijn als ik zwanger ben! En nu ben ik een stuk relaxter, komt misschien omdat ik al een kindje heb en de "druk" er voor mij af is. Wat niet betekend dat ik niet blij ben hoor, want ik ben ontzettend gelukkig dat ik weer zwanger ben! Maar ik wil gewoon genieten, het gaat al zo snel allemaal!
wendy snap je gevoel van angst heb vorig jaar een ma gehad en ben nu ook wel heel bang dat het weer mis gaat, maar wat missgin zegt ben ik het wel mee eens, genieten van het moment en dat ga ik nu ook proberen!
Bevallingslijst Juli 2013 Zwanger 01-07: MissGin - 2e kindje - j/m Summerbloom - 1e kindje - j/m 02-07: Groen29 - 2e kindje - j/m Wendy86 - 1e kindje - j/m 03-07: Jeniyah - 2e kindje - j/m 04-07: 05-07: 06-07: 07-07: 08-07: 09-07: 10-07: 11-07: 12-07: 13-07: 14-07: 15-07: 16-07: 17-07: 18-07: 19-07: 20-07: 21-07: 22-07: 23-07: 24-07: 25-07: 26-07: 27-07: 28-07: 29-07: 30-07: 31-07: Afspraken November: 12: MissGin 1e echo (met 7 wkn) December: Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Ik heb zondag 2 testen tegelijk gedaan...de goedkope van Kruidvat (2 voor 5,-) en de digitale van Clearblue. In de eerste instantie dacht ik dat die van het Kruidvat negatief was. Vriendlief pakte de test uit m'n handen en toen pakte ik de test van CB, en daar stond in "Zwanger"!!! Dus ik had echt zoiets van "huh? Die andere is toch negatief?" Maar daar kwam dus ook een streepje tevoorschijn. Weliswaar een licht streepje, maar hij stond er wel! Verder heb ik geen testen meer gedaan. Misschien dat ik er morgen nog 1 doe...heb nog er nog 1 van Kruidvat liggen en nog 2 van CB
jeniyah voelt nog erg onwerkelijk ga morgen opnieuw testen dank je groen! heb nog niet naar het zh gebeld donderdag ochtend ben ik vrij dan ga ik bellen
Ik heb nog niks gebeld... Denk dat ik morgen de dokter bel, en dan de verloskundigen. T is nog vroeg dus heb geen haast
Ik heb zondag getest en maandagochtend gelijk gebeld. Over 3 weken heb ik m'n 1e echo, dan ben ik 7 weken zwanger. Als we een goede echo hebben gehad, ga ik pas de VK hier in de buurt bellen.
Ik wacht nog even tot volgende week met bellen. Krijg toch pas met tien weken intake en een echo. bij mijn zoontje ook al met zeven weken, dat was fijn. Volgende week ook moeders voor moeders bellen. vinden jullie het ook zo spannend? Ik sta helemaal te stuiteren!! Verder helemaal geen klachten, behalve een beetje last van mijn darmen en moe. Maar dat laatste kan ook zijn van een.hele korte zondagnacht en een klein manneke wat 's nachts nog iig 1 x wakker wordt Miskraam, daar kan ik gellukig niet over meeprsten, lijkt me verschrikkelijk