Ha meiden! Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat en waar jullie mee bezig zijn. Pff, ik ben nog lang niet toe aan het nadenken over kinderwagens. Eerst nog maar ff wennen aan het idee dat ik moeder wordt en daarbij houd ik slag om de arm tot eerste echo voordat ik echt durf te geloven dat wij een kindje krijgen... @Vlindertje: Joh, wist helemaal niet dat je bloedingen had? Wanneer dan? En oud of vers bloed? Veel? Fijn dat je meteen een echo kreeg en alles goed lijkt te zijn. Pfff, wat een spanning. Fijn dat het nu goed voelt. @j/m: geen idee wat het wordt, ik zou een jongetje wel leuk vinden, maar tis de eerste dus maakt me niet zoveel uit. @kwaaltjes: hier ook geen klachten hoor.. Gister voor zekerheid nog maar ff testje gedaan en dat was een knaller, dus voorlopig weer ff gerustgesteld. Bloeden lijkt nu toch echt gestopt eindelijk!!! Zou ik dan ook een late innesteling hebben?? Had op 14 dpo namelijk echt een enorme tuurtest en op 15 dpo pas een licht streepje. Om vervolgens op 17 dpo een digi test van CB die aangaf 2-3 week zwanger..!??!? Ik had 1-2 week verwacht. Naja, we zullen het wel zien met de echo...
Lekker zuurkool!! Moeten we van de week ook maar eens eten!! Helaas moeten we nog even wachten op ons eten! Maar heb enorme trek!! Zoontje zat al lekker uit de pan te snoepen!! =)
@jettos Niet veel bloed hoor roze met bruin, omdat dit al 2de keer is toch even gebeld en ze zei dat ik mocht komen, om te kijken of het goed zat , en gelukkig was dat het geval,, nou hoopnik dat het ook goed blijft zitten...!!! We zullen zien volgende week,, kan nou al niet wachten
Hier geen voorgevoel of we een zoon of dochter krijgen. Maakt me ook echt totaal niets uit. Mijn man wil het perse wel weten en ik weet eigenlijk nog niet of ik het geslacht wel wil weten. Bij Jesse wisten we vanaf 16 weken dat we een jongetje zouden krijgen. Ik heb 2 paarden en 1 daarvan is echt een grote chagrijn in zijn stal en ik ben nu dan ook extra voorzichtig als hij weer eens lelijk tegen me doet. Ik ben daar vaak samen met m'n moeder en zij weet nog niets van mijn zwangerschap, hoop niet dat ik het om die reden aan haar moet vertellen.
hier tapas gegeten in de buurt. Britt slaapt i.v.m. mijn werk altijd op maandag bij opa en oma dus wij konden lekker met z'n tweetjes even gaan eten.
Afgelopen donderdag 2x postief getest!!! Vandaag na de huisarts geweest en 22 november na de vk voor een echo,om te kijken of alles goed is.. ben uitgerekend op 7 juli 2013. zo graag met jullie mee willen praten kwaaltjes: zwaar gevoelige borsten,kleine krampjes in buik!!!
judith, lastig. Hoop dat je het niet eerder hoeft te vertellen dan wanneer je het wilt. Curly, heerlijk tapas! Blondy, welkom en gefeliciteerd!!!! Hier moe, moe en moe. Ook een beetje misselijk s ochtends. Gelukkig voel ik me na negen uur veel beter! Nog maar anderhalf uur te gaan.
Meisje/jongen het maakt mij niet uit, twee jongetjes is super stoer een meisje weeer schattig. Over 14 weken weten we het! Kinderwagen, neig nu om onze kinderwagen te houden en een draagdoek voor de kleine. Vind die duowagens zo groot. Jettos, hoe gaat het met je? Geen bloed meer verloren?
Ooh hier ook geen voorkeur hoor.... Lol heb al een meid dus vind een jongen ook leuk! Blondje welkom en gefeliciteerd! Ook al zo'n vroege echo! Hier vandaag de hele dag bezig.... Eerst werk en dan cursus. Geen zin in eigenlijk maja....
Goede morgen! We hebben net m'n zoontje baar het kdv gebracht en gaan zo voor mijn man naar het zh. Hij heeft hartproblemen en moet vanaf vandaag 6 weken met een controle kastje lopen. Daarna hebben we afspraak bij een keukenzaak voor offerte voor nieuwe keuken in ons nieuwe huis. En dan eind van de middag paardrijles. Drukke dag vandaag dus. Iedereen een fijne dag!
Hey maare vraagje heh... Ik heb ooit iets gelezen over zwanger zijn en paardrijden... Kan dat samen??? Lekker zo'n drukke dag...
Hallo meiden! Ik wil me graag bij jullie voegen Gisteren bloedtest laten doen in het ZKH nav onze behandeling in de MMM en daaruit kwam dat we toch echt zwanger zijn Nu durf ik eindelijk me hier aan te sluiten, want wilde die bevestiging toch eerst graag hebben! In de banner is ons verhaal, in het kort, te lezen, maar vraag gerust raak als je meer wil weten Ik ga zo even kijken of ik de lijst kan vinden zodat ik mezelf erbij kan zetten. Op 13 juli zou ik uitgerekend moeten zijn, maar dat zien we natuurlijk iets duidelijker op de echo...
Bevallingslijst Juli 2013 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m Vlindertje126 - 1e kindje? - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. 13. Mira85 - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 06: xCynx Vk intake 09: Melief 1e echo (6wkn) 12: Judithvdc 1e echo (7wkn) 13: Vlindertje126 1e echo (7wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (8wkn) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Als je eisprong op dag 18 is , is je lutale fase dan ook 18? En heb je dus een cyclus vn 36 ? Of hoe werkt dat heb inestelings bloed gehad op 4+4 dus als die dag nou mijn nod was dan zou ik vandaag 11 dagen over tijd zijn, en dus 5 week en 4dagen zijn, dus klopt dan eigenlijkswel met wat ik op de echo zie toch? Of denk ik nu verkeerd , sorry dat ik al mee bezig ben maar ik denk hoe kan ik nou een week terug gezet zijn sta in de computer. Bij vk 6-4 dus het klopt ongeveer met mijn berekening Laat maar even weten wat je er van vind
Jeniyah, ik heb bij mijn zwangerschap van Jesse paard gereden tot 37 weken. Rij dan alleen nog dressuur, ga niet meer springen en niet op onbekende paarden. Had erg veel last van m'n bekken, alleen tijdens het paardrijden niet.
Judithvdc.. Ik dacht ook dat het paard rijden niet bevordelijk zou zn maar dat maakt dus niks uit.. Wel apart dat je met het paard rijden nooit last van je bekken had.. Vlindertje126.. Ik heb geen idee hoe je zoiets moet berekenen.. Misschien dat de andere meiden het weten.. Mira85.. Gefeliciteerd!! Wij lopen tegelijk. Ben ook 13 juli uitgerekend als alles goed blijft gaan.. Verder heb ik volgens mij niet heel veel kwaaltjes wel dat ik na inspanning snel moe ben en echt op adem moet komen als ik de trap heb opgelopen.. En snel zin in eten.. Hebben jullie daar ook last van.?
Bevallingslijst Juli 2013 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m Vlindertje126 - 1e kindje? - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 06: xCynx Vk intake 09: Melief 1e echo (6wkn) 12: Judithvdc 1e echo (7wkn) 13: Vlindertje126 1e echo (7wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (8wkn) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden
Bevallingslijst Juli 2013 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m Vlindertje126 - 1e kindje? - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. Kleintje1985 - 1e kindje - j/m 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 06: xCynx Vk intake 09: Melief 1e echo (6wkn) 12: Judithvdc 1e echo (7wkn) 13: Vlindertje126 1e echo (7wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (8wkn) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden
heb me er ff bijgezet moet volgende week vk terug bellen voor een intake, bloed prikken en echo, en dat zal ongeveer gebeuren in de wk van 10 december, dus over 5 wkn. heb er zin in, maar is toch ook wel heel spannend.