Dankjewel Curly! Dat gevoel herken ik wel een beetje. Zojuist boodschappen gedaan na m'n werk en voelde me een beetje draaierig en zwaar. Idd alsof je dronken bent (Nu weet ik niet hoe dat eigenlijk voelt, aangezien ik geen alcohol drink, maar kan het me wel enigzins voorstellen )
Ha Shendari, Welkom en gefeliciteerd. Wij lopen volgens mij op de dag gelijk, haha. Heb je het berekend n.a.v. laatste menstruartie of n.a.v. eisprong? Duizelig is volgens mij idd iets met je bloed, bloeddruk, bloedwaarde, suikers, etc. Daarom wordt er bij eerste controle vk ook bloed geprikt (tenminste bij mij wel om te checken of alle waardes klopppen... @hier, weinig nieuws, ben echt aant aftellen naar 22 november..!!
Bevallingslijst Juli 2013 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m Vlindertje126 - 1e kindje? - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. Kleintje1985 - 1e kindje - j/m 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 09: Melief 1e echo (6wkn) 12: Judithvdc 1e echo (7wkn) 13: Vlindertje126 1e echo (7wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (8wn) 26: Kleintje1985 1e echo (7wkn3d) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) 29: xCynx 1e echo (9wkn) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) 17: xCynx Controle Vk (12wkn) Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden
Hoi Jettos! Dankjewel! Ik zie het, leuk! Jij ook gefeliciteerd! Heb het berekend vanaf de eerste dag van m'n laatste menstruatie. Dat was 30 September Vind het erg spannend allemaal. Durf nog steeds niet echt blij te zijn. Probeer er nuchter onder te blijven, en eerst de intake maar afwachten. Ik durfde in eerste instantie geen afspraak te maken, bang dat ik het dan 'beheks' ofzo Maar goed, tot nu toe voel ik me prima! Alleen erg pijnlijke borsten, opgeblazen gevoel en een zeurderige hoofdpijn. Soms wat krampjes, maar zolang deze niet erger worden, maak ik me daar geen zorgen over.
Hallo Shendari, welkom en gefeliciteerd! Ik vind t maar knap als mensen er nuchter over kunnen blijven... lol hier weet zo goed als iedereen t al wel... kan echt me mond niet houden wederom.
Hier berekend vanaf de eisprong! zit 5 dagen tussen, ik heb mezelf op 5 juli gezet en de VK heeft me op 30 juni staan! We zullen het zien bij de echo!Nog 3 weken wachten!! Voor de rest vandaag een redelijke dag, begin nu echt weer moe te worden, misselijk etc. Vanmiddag had ik wat slijmerige afscheiding en het was donker van kleur, ik denk zelf vermengd met wat licht oud bloed !? Heb even op google gezocht en bij 6 weken is het heel normaal schijnbaar, dus maak me geen zorgen, heb ook geen krampen/steken of andere buikpijntjes! @ Emotioneel: Zijn jullie ook emotioneel? Ik barste gisteren zomaar in eens in tranen uit! Zo raar! Maar voelde zo erg als een opluchting! Moest het gewoon even kwijt.. =)
Haha. Dat is ook moeilijk maar het blijft wel in m'n achterhoofd dat het nog altijd fout kan gaan! Ik ga over 2 weken naar mijn ouders toe, en wil het dan gaan vertellen, maar ooooh, wat heb ik het er daar zwaar mee. Maar ja, ik wil het ook niet via de telefoon vertellen..
Cyn... ja ik ben daar bekend mee... ik heb al twee keer vreselijk lopen huilen om niks... achteraf voelt dat idd heerlijk maar voel me ook wel stom... verder hou ik t aardig uit zonder tranen hoor
Ooow ik ben ook zoooo emotioneel! ( bij mijn mk heb ik zelfs zitten huilen omdat iemand bij masterchef australie zijn steak te erg had doorbakken, vond dat zo zielig ) Morgen eerste echo, pfff wat spannend!
Oh spannend Melief!! Ja voelt indd stom om zomaar te gaan zitten huilen, maar het lucht zo op! Ik zat er gisteren even helemaal doorheen, had al dagen veel pijn aan m'n rug, veel misselijk, moe en alles wat erbij hoort! Was helemaal stuk! Dus voelde zo goed om het even te laten lopen!!
Ik wil me graag ook even melden hier... Volgens mijn eigen berekening ben ik uitgerekend op 2 juli van ons eerste kindje. Vanwege onduidelijkheid over de zwangerschapsduur heb ik de eerste echo al gehad.. Bleek rond de 5 weken zwanger.. Heb nu 29-11 de termijn echo..
Welkom! Hier ook even lang! Al moet ik de echo nog krijgen maar weet wanneer mijn eisprong was door ovutesten en tempen Kan iemand mij erbij zetten op de afsprakenlijst: 27 november vk intake+ echo. Ik zit bijna altijd op mijn telf. En daarop lukt het mij niet. Melief: spannend morgen, hoop ook veel plezier. Het is wonderlijk! Emo: nog niet gehuild maar wel schiet het er soms een beetje in om de stomste dingen en ik ben 's ochtends zo chagrijnig, oei oei niet leuk voor mijn vriend.
Starling welkom!!! Wordt steeds drukker hier gezellig. MvM, hier gister mvm thuis gehad. Bij mijn eerste heb ik meegedaan en wilde dat graag weer doen. Nu mocht het niet omdat ik twee bloedtransfusies heb gehad na de geboorte van me dochter. balen... Gister onverwacht gewerkt en moet vanavond weer, dus vandaag maar even rustig aan...
ik ga jullie verlaten , hellaas gister een miskraam gehad,,vruchtzak verloren , was wel 6 weken bij de echo, alleen hij was al gestopt met groeien daarom zeiden ze 5 weken, vandaag geweest naar verloskundige baarmoeder bekeken en alles is schoon. veel geluk en hoop dat julie snel jullie kleintje in je armen mag nemen.. xxliefs