Bah, wat een naar nieuws Vlinder... Had je het aan voelen komen, of totaal onverwacht?? Hoe dan ook, heel veel stertke en hoop idd dat je snel wel een plakbeeb krijgt. Knuffel!
Hallo allemaal, ik kom me hier ook melden!!! Ik vind het wel heel spannend om nu te zeggen dat ik zwanger ben. Wil deze keer pas echt gaan genieten als ik het hartje heb zien kloppen. Heb nu 2 VMK achter de rug en dat hakt er zo enorm in elke keer. Ben wel heel super blij!!! Maar o zo bang!!! Nu willen mijn testen niet echt donkerder worden en dan vrees ik het aller ergste natuurlijk, moet ik ook eigenlijk niet doen!! Ik ben nu gewoon zwanger!!! En hopelijk nog 8 maanden!!! Ik ben uitgerekend op 19 Juli (verjaardag van mijn nichtje wat tevens ook mijn petekindje is) Spannende tijd allemaal zeg!!!!
Pff.. het is hier weer feest hoor.. Alleen maar huilen, huilen en huilen! waar komt dit toch ineens vandaan? vind het zo irritand dat gehuil, maar het lucht op 1 of andere manier zo op steeds.. alleen krijg ik er wel ontzettende hoofdpijn van en een paracetamol helpt ook 10x niks.
Gefeliciteerd Melief! Helemaal super! Jij ook gefeliciteerd MarjoleinART! Hopelijk blijft deze goed plakken! Ik heb ook een VMK gehad, dus ben ook nog steeds hardstikke nerveus! Hoop houden! Knuffel voor xCynx! Waar het vandaan komt kunnen we allemaal wel raden Tenzij er meer achter schuilt natuurlijk..
MarjoleinART, gefeliciteerd!! XCynX; lekker laten lopen maar al is de hoofdpijn wel irritant! Bedankt meiden!
Marjolein, gefeliciteerd!! Heb je naam al paar keer voorbij zien komen op forum, maar nu dus weer zwanger, geweldig! Zo, jij hebt veel testen gedaan! Maak je jezelf daar niet gek mee? Laatsten lijken op de foto idd wat lichter, maar heb je ze allemaal op zelfde tijdstip of in de ochtend gedaan en twee uur ervoor niet gedronken? Lichte HCG schommelingen schijnen heel normaal te zijn... Ik duim voor je voor een plakbeeb! (Ik zou denk ik minder gaan testen als ik jou was, scheelt een hoop onzekerheid, want als het misgaat, gaat het toch wel mis helaas... (Aldus mijn vk)
Vlinder, sterkte meid!! Melief, gefeliciteerd nu kan je echt genieten. marjolein, welkom, gezellig!! streepje is een streepje. lekker laten gaan en loslaten. Hier ben ik aan het aftellen tot de echo. nog 3 wkn en 3 dgn. Ben dan pas 9 wkn, maar lijkt me wel lekker om de bevestiging te hebben.
Marjolein gefeliciteerd meid Cyn, onwijs irri zeg hoofdpijn.. hopelijk ben je er gauw vanaf.. enne laat die tranen maar lopen hoor. Horen erbij
Ja laat de tranen lekker rijkelijk vloeien! er is soms geen stoppen meer aan! En de hoofdpijn is idd niet fijn, maar ja schijnt er ook nog bij te horen.. Leuk he al die kwaaltjes.. =) Hier nog 20 dagen tot de eerste echo!!
Hier ook zo emotioneel. Kan echt om de kleinste dingen huilen! Maandag heb ik de eerste echo. Ben niet zenuwachtig ofzo. Het is me al eerder gebeurd dat t niet goed was, dus we zien wel. Verheug me er maar niet te veel op.