Ja hier is het idd wel heel stil! Kijk wel vaker maar dan komt er geen reactie, zit soms uren tussen! zou wel leuk zijn als we hier wat meer gingen kletsen!! Maar praat je nu in 2 topic's mee? of hou je het bij 1? =)
Nou wil liever hier blijven kletsen hoor, die ander gaat me weer te snel. En welkom trudy! Gefeliciteerd...
Ik vind het hier ook wel makkelijker kletsen hoor! Al ben ik nu niet zoveel online. Ben extreem moe, durf al niet meer auto te rijden omdat ik al een paar keer bijna in slaap ben gevallen... Nieuwe dames, welkom! Wil iemand in het lijstje aanpassen dat ik in het zh wil bevallen en bv wil geven en 26 nov heb ik de 2e echo bij 8 wk. Thanks!!
Oh ja ik wil thuis bevallen en weer een poging doen voor BV... Helaas lukte het bij Mel niet.. maar ga het toch echt weer proberen.
♥Bevallingslijst Juli 2013♥ (naam - hoeveelste kindje - geslacht - thuis/ziekenhuis bevalling - flesvoeding/borstvoeding) 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m Starling - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m - zkh - bv (proberen) mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m - zk - bv Shendari - 1e kindje? - j/m blondje26:1ekindje - j/m -th-fv 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m - zh - bv 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. Kleintje1985 - 1e kindje - j/m 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. Afspraken: November: 12: Judithvdc 1e echo (6wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (7w5d) 22:blondje26 1e echo(7w4d) 26: Judithvdc 2e echo (8wkn) 26: Kleintje1985 1e echo (7wkn3d) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) 29: xCynx 1e echo (9wkn) 29: Starling 2e echo (9wkn) 29: Shendari Vk intake December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) 17: xCynx Controle Vk Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Idd Jeniyah, tis hier overzichtelijker en dus persoonlijker. Wel zo leuk. Balen Melief dat je zo moe bent. Rustig aan dus... Hier weer licht bruin bloedverlies, brede streep in inlegkruisje zonder stolsels. Baal zo!!! Wat een stress. Een voordeel, krijg nu wel vervroegd m'n echo: vrijdag de 16e... Duimen voor een kloppend hartje!!!
Jettos, wat een onzekerheid nog tot vrijdag. Kan heel goed een gesprongen adertje zijn. Al je slijmvliezen zijn tijdens zwangerschap beter doorbloed dus is daar meer kans op.
Heh Jettos!!! Nou hopelijk is t idd een vaatje hey!! En is beebje veilig! Wachten tot vrijdag klinkt dan erg lang
Dus we gaan gezellig hier verder? Heb nog niet bij de andere gekeken haha! Lag gisteren om 2100u al op bed! was helemaal kapot! Lekker geslapen tot vanmorgen 700u! Vandaag al meteen last van hoofdpijn en duizelingen! dus meteen maar weer paracetamol ingenomen, maar natuurlijk.. dat helpt totaal niet!!
Ik lag er gister ook op tijd in maar kon helemaal niet slapen. Heb 23.45 nog op de klok gezien. Vanochtend zijn m'n nageltjes weer gedaan. En dan vanmiddag weer werken na een week vakantie. Mijn man is deze week nog vrij en gaat zo even de winterbanden onder mijn auto zetten. Word er wel weer tijd voor. Jesse is op het kdv dus mijn man geeft lekker z'n handen vrij. Zo maar vast even het eten voor vanavond maken, dan kan ik t meenemen naar m'n werk en staat t al klaar voor mijn man en Jesse. Jesse eet tussen de middag warm op het kdv maar hij wil s avonds geen brood eten, maar hetzelfde als wat wij eten. Dus hij eet vandaag 2 keer warm. Fijne dag iedereen!
♥Bevallingslijst Juli 2013♥ (naam - hoeveelste kindje - geslacht - thuis/ziekenhuis bevalling - flesvoeding/borstvoeding) 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m Starling - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m - zkh - bv (proberen) mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m - zk - bv Shendari - 1e kindje? - j/m blondje26:1ekindje - j/m -th-fv 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m - zh - bv 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. Kleintje1985 - 1e kindje - j/m 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. 21. Trudy76 -1e kindje-j/m-zkh-bv Afspraken: November: 12: Judithvdc 1e echo (6wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (7w5d) 22:blondje26 1e echo(7w4d) 26: Judithvdc 2e echo (8wkn) 26: Kleintje1985 1e echo (7wkn3d) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) 29: xCynx 1e echo (9wkn) 29: Starling 2e echo (9wkn) 29: Shendari Vk intake December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) 06. Trudy76 echo 8wkn 17: xCynx Controle Vk Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.[/QUOTE]
♥Bevallingslijst Juli 2013♥ (naam - hoeveelste kindje - geslacht - thuis/ziekenhuis bevalling - flesvoeding/borstvoeding) 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m Starling - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m - zkh - bv (proberen) mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m - zk - bv Shendari - 1e kindje? - j/m blondje26:1ekindje - j/m -th-fv 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m - zh - bv 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. Kleintje1985 - 1e kindje - j/m 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. 19. corina83 - 2e kindje - j/m-zkh-f 21. Trudy76 -1e kindje-j/m-zkh-bv Afspraken: November: 12: Judithvdc 1e echo (6wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (7w5d) 22:blondje26 1e echo(7w4d) 26: Judithvdc 2e echo (8wkn) 26: Kleintje1985 1e echo (7wkn3d) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) 29: xCynx 1e echo (9wkn) 29: Starling 2e echo (9wkn) 29: Shendari Vk intake December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) 06. Trudy76 echo 8wkn 17: xCynx Controle Vk Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Meiden, thnx voor jullie lieve reacties, doet me goed. Vrijdag duurt idd nog wel lang, maar al stuk sneller dan volgende week donderdag. Heb er wel vrede mee, omdat eerder toch nog niets te zien is, is nu ook nog maar de vraag... xCynx: Had je nou al bloed laten prikken? Weet het even niet meer namelijk... Lijkt me in ieder geval wel raadzaam om te doen mocht je dat nog niet gedaan hebben... Trudy: gefeliciteerd! Eerste kindje dus ook! Spannend!! Merk je al dat je zwanger bent? Judith, kanp hoor, én zwanger en zaakjes goed geregeld voor je man, kind en werk. Respect, ik heb al handen vol aan mn eigen zwangerschap, haha.
Hoi Jettos.. Jah is ons 1e kindje.heb in febr 2011,een curretage gehad,daarna voor iui,ben ook al 36, 37 als het kindje geboren wordt! 3e keer iui gehad en nu zwanger!!!! en ik merk het absoluut..hele gevoelige borsten,last van de darmen, toch buikpijn, maar was vanmiddag bij de Gynacoloog,en die zei dat het heel normaal is,je Baarmoeder is aan het werk,maar nog niet misselijk!Ben nu in de 5e week,over 3 weken pas de eerste echo...
@ Jettos: Ja moest vorige week al bloedprikken, de assistente zei dat ik maar rustig aan moest doen, maar helaas de duizeling en rugklachten etc. worden als maar erger! probeerde net de HA weer te bellen maar tussen 10-11 alleen voor spoed gevallen! Maar ik moet gewoon naar een HA het voelt allemaal gewoon niet goed meer, en ben alleen maar aant huilen! Ik vraag me alleen maar af, wat is er met me aan de hand?
Ach, meid toch... Jij voelt je behoorlijk beroerd en onzeker... Snap ik! Al die veranderingen in ons lijf en die kl*te hormonen!! Gewoon naar HA gaan en anders vk bellen, er moet even actie komen..! Sterkte meid, knuffel!! Hier ook steeds misselijker helaas. Veel kokhalzen nog niet overgeven. Maarre, hoezo noemen ze het ochtendmisselijkheid?? Heb het eigenlijk de hele dag wel een btje... Pffff, ik mag niet klagen vergeleken met andere meiden, maar zwanger zijn krijgt op dit moment ff 2 sterren...
Hey Cyn, wat vervelend zeg!!! Echt balen dat je je zo rottig voelt en zo onzeker! Hopelijk weet je gauw wat, bel anders idd je VK ff. Hier ook wel aardig last van misselijkheid hoor... kreeg me broodje vanochtend niet echt naar binnen. Hoe gaat het verder Jettos?? Hoe is het met je bloedverlies... nog steeds aanwezig of is het alweer weg?