Klinkt allemaal niet echt fijn. Ik ben wat sneller moe, maar niet misselijk, niet extreem emotioneel... Gelukkig maar want wil voor de volle 100% van mijn laatste zwangerschap genieten!
Nee zo voel ik me indd ook.. niet fijn! Heb de HA gebeld en kan pas morgen ochtend terecht! Nou ja goed dat moet dan maar er was echt geen plek meer voor vandaag! Net even heerlijk 2,5 uur geslapen! Heb de rust nu echt heel hard nodig merk ik! Ik ben heel benieuwd wat er morgen uitkomt bij de HA! Moet zowiezo ijzer prikken..
Ooh lekker ff zo slapen... Naja blij dat je morgen in ieder geval terecht kan. Pff hier weer gestress... moeten al iets beginnen bij de exwerkgever van manlief, die hebben gewoon nooit onregelmatigheids toeslag uitbetaald terwijl ze daar wel verplicht toe zijn. Nu issie naar zijn nieuwe werkgever... meeting/rondleiding. En nu is t weer allemaal niet goed... bah! Wordt ie ingezet op iets waar hij geen ervaring heeft en niet op de plek waar hij eigenlijk voor was. Snap niet waarom hij zo moeilijk doet... bedoel.. je mag blij zijn dat je een baan hebt tegenwoordig. brengt toch de nodige stress met zich mee....
Wat vervelend, op die stress zit je nu helemaal niet tewachten... Cyn; hoe was het bij de dokter? Vervelend dat je je zo naar voelt Ik voel me echt **** haha, gelukkig kan ik wel echt genieten van het wonder in mijn buik hoor! Maar krijg echt niks meer binnen, het enige wat ik nog eet zijn droge crackers en een beetje fruit. Ben nu in een week al 2 kilo kwijt (wat opzich geen kwaad kan bij mij ) Maargoed, nog minder als 5 weekjes hoop ik!
Nah dit is ook wat, gisteren bleef m'n hoofd maar draaien.. en was blij dat ik naar de HA zou gaan.. vanmorgen werd ik wakker en wat denk je? ik voelde me gewoon goed! geen hoofdpijn, geen duizelingen meer! Ik heb een verkoudheid en daar gebruik ik nu neusspray voor en voor de rest een paracetamol.. Tsjaa dat het ineens zo kan gaan? Ben blij dat ik er vanaf ben! nu hopen dat de rest van de zwangerschap wel goed gaat! =D
Ja echt vreemd hoor! Je lijf is totaal anders als je zwanger bent.. ik voel me ook gewoon "anders" haha! Bij wie begint het buikje nu ook al te groeien? Krijg steeds meer een rond bolletje! =)
Hier ook al een klein buikje hoor... Haha mooi toch!!? Wel lekker dat je je beter voelt zeg! Scheelt een hoop! Hier lekker aan t werk... Nog wel ff uitgekletst met ml haha... T viel uit eindelijk wel mee allemaal
Hoi! Ik meld mij hier ook..! Ik ben nu 5 weken zwanger, ben 18-07-2013 uitgerekend! Tweede kindje, mijn eerste net 1 jaar, hij is van 01-11-11! Wordt een ziekenhuisbevalling en mijn eerste controle is op 11 December! Alle andere meiden: Gefeliciteerd!
Hermiek, gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier nog geen rond buikje te bekennen. Mijn man heeft vandaag een schoonmaak woede. Hij is echt niet te genieten. Schop hem het liefst meteen het huis uit. Mijn zoontje heeft ons de halve nacht wakker gehouden. Hij was gister ziek dus tja dat kan ik m dan ook niet kwalijk nemen. Gelukkig heeft hij vandaag geen koorts meer.
Hoi wil me ook graag aan melden ben 20 juli uitgerekend van de derde heb al een dochter van 7 en een zoon van 10 ... 10 dec eerste echo ben erg benieuwd !!
Hallo Dames, Allemaal GEFELICITEERD! ( heb nog niet terug gelezen) Ik ben weer zwanger nadat ik in augustus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad waarbij een van mijn eileiders is verwijderd. Vandaag positieve test, gelijk duidelijk! Ivm de vorige zwangerschap heb volgende week donderdag de 22e al een vroege echo. Ben wel een beetje angstig en hoop dat het nu wel goed zit. Ik heb al 2 kindjes van 4 en 5 jaar. Liefs en later lees ik wel ff terug
Welkom nieuwe zwangeren en gefeliciteerd!! Hier nog 14dagen tot de eerste echo, en de dagen gaan gewoon niet snel genoeg voorbij!! Wat eten jullie vanaaf ? =D
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! Babsie, ik heb ook een bbz gehad in 2009. Bij mij hebben ze gelukkig de eileiders kunnen sparen. Om die reden ook al een vroege echo gehad bij de zwangerschappen daarna. Ook deze keer en get. Kleintje zit op de goede plek!
Hier gisteravond wat bloedverlies bij afvegen.. Grote shock! Gelukkig is het 's avonds ook weer opgehouden en tot op heden nog geen bloeding meer kunnen ontdekken. Vanmorgen wel naar de HA geweest, kon niets raars constateren. Maandag de 19e een echo! Ben heel benieuwd of het allemaal goed gaat daar binnen. Ben zóó bang en zenuwachtig.
Gefeliciteerd en welkom nieuwe zwangeren! XCynx, fijn dat je je al wat beter voelt, houden zo! Misslegend, brrr niet fijn he, bloedverlies... Aftellen tot de 19e! @hier: wat een bijzondere dag!! Begon misselijk, kreeg toen half uur krampen om vervolgens een halve liter vers bloed te verliezen op de wc. Dus dát is een miskraam.... Huilen, huilen, huilen... Rood bloed in mn maandverband, dus niet goed helaas! Kon gelijk bij de vk komen voor echo om te kijken wat er ad hand was.. Nou ja, een miskraam natuurlijk!? Zij kijken, ziet baarmoederholte met iets erin, kan het niet goed zien, dus inwendige echo. Zegt ze: ik zie toch echt een kloppend hartje...! Een wonder van God!! Ik weet niet meer wat ik met mn emoties aanmoet, heftig bloedverlies én een kloppend hartje. Vk kan er ook niets over zeggen, ze zei als ik niets wist, zie ik een gezonde zwangerschap van 6wk precies. Moet over een week terugkomen, want het kan nog alle kanten opgaan. Ben wel opgelucht maar niet blij. Kan niet geloven dat het nog goed komt, heb ook nog steeds buikpijn. Hopen en bidden voor een wonder!! Man, man, wat maakt die kleine het spannend!
Hè gedver Jettos. Daar word je natuurlijk heel onzeker van. Misschien een 2-ling geweest waarvan je een miskraam van 1 vruchtje hebt gehad?! Heb ik al vaker gehoord. Hopelijk blijft dit kleintje wel zitten!!
@Jettos, spannend zeg! Die kleintjes zorgen voor veel spanning hè! Hopen dat het er over een week nog net zo goed uit ziet.
Tjeee Jettos!!! Wat een spanning zeg!! Maar wat gaaf dat er een kloppend hartje te zien was!! Lekker blijven plakken dus beebje!!
Jeetje Jettos wat heftig! & wauw wat super dat er een kloppend hartje is te zien! Misschien idd een 2ling geweest, zoals hier boven al gezegd is! Hoop dat je beebje lekker blijft zitten!!