Sterkte Jettos! Hier nog helemaal geen zwanger gevoel.. Vorige keer al vroeg misselijk, nu nergens last van. Behalve een schimmeltje, brrr..
Nou hier kwam ik net va de fiets af en had gelijk een flinke steek... Zou natuurlijk van me broek kunnen zijn.. Die zit best strak... Maar maak me dan toch zorgen hoor.... Kan niet wacht tot ik een klein bewegend kindje te zien in me buik
Rustig weer hier. Ik zit er nu even helemaal doorheen. We zouden een nieuwbouw huis kopen. Nu hebben we ook een koop woning. De bank wil dat we de restschuld al hebben (zijn nemen daarvoor 10% van de vraagprijs van ons huidige huis). Dat is veeeel geld. We dachten dit voor elkaar te hebben totdat bleek dat mijn schoonvader een lening nooit opgezegd heeft die hij samen met mijn schoonmoeder had voordat ze gingen scheiden. Mijn schoonmoeder heeft haar geld vast staan in een koopsompolis en als zij dit nu opneemt dat kost dit haar 52% belasting dus haar financiële mannetje had haar aangeraden om een krediet te nemen totdat dat geld vrijkomt. (Zij zou een groot gedeelte van de restschuld op zich nemen). Nu is vandaag duidelijk geworden dat ze door die oude lening die mijn schoonvader niet had afgelost en opgezegd niet voldoende kan lenen voor onze restschuld, dus hoogstwaarschijnlijk kan ons nieuwe huid niet doorgaan. We hoeven dat geld maar enkele dagen op onze rekening te hebben, daar een uitdraai van te maken en dan kan het weer terug gestort worden. Want tegen de tijd dat ons nieuwe huis opgeleverd word is het eigen geld van mijn schoonmoeder vrijgekomen. Een heel verhaal maar het zit me even zo hoog. Ben nu ook even helemaal niet blij met m'n zwangerschap. Had nu maar beter niet zwanger kunnen zijn.
Hoi meiden, Allemaal gefeliciteerd! Ik mag mij ook bij jullie aanmelden. Ik heb vanmorgen 2 mooie streepjes op mijn test gehad. Als het goed is ben ik vandaag 6 weken zwanger en 16 juli uitgerekend. Ik heb vorige maand een vmk gehad en wist niet precies wanneer ik weer ongi zou worden. Ik vond het nu wel heel lang duren en heb toch maar gestest vanmorgen. Die was dus positief! Heb mij net een half uur geleden via de site aangemeld bij de vk. Ik ben nu al terug gebeld Ik had eigenlijk morgenochtend verwacht. Maar dit is nog beter. Ik mag volgende week vrijdag al heen voor een vroege echo. Kijken of alles goed is. Ik ben benieuwd Fijne dag allemaal, ik ga zo lekker te werk. Even mijn gedachten heerlijk op nul zetten
♥Bevallingslijst Juli 2013♥ (naam - hoeveelste kindje - geslacht - thuis/ziekenhuis bevalling - flesvoeding/borstvoeding) 01. Summerbloom - 1e kindje - j/m 02. Groen29 - 2e kindje - j/m Melief - 1e kindje - j/m Starling - 1e kindje - j/m 03. Jeniyah - 2e kindje - j/m 04. 05. xCynx - 2e kindje - j/m - zkh - bv (proberen) mira13 - 6e kindje - j/m 06. 07. Jettos - 1e kindje - j/m - zk - bv Shendari - 1e kindje? - j/m blondje26:1ekindje - j/m -th-fv 08. Sasjuh83 - 2e kindje - j/m 09. Curly - 2e kindje - j/m Judithvdc - 2e kindje - j/m - zh - bv 10. 11. Flutterby - 3e kindje - j/m 12. Kleintje1985 - 1e kindje - j/m 13. Mira85 - 1e kindje - j/m Muppettje - 1e kindje - j/m 14. Bernou - 1e kindje - j/m 15. 16. Narcisje80 - 4e kindje - j/m - zkh - bv 19. corina83 - 2e kindje - j/m-zkh-f 21. Trudy76 -1e kindje-j/m-zkh-bv Afspraken: November: 12: Judithvdc 1e echo (6wkn) 14: Summerbloom 1e echo (7wkn) 16: Muppettje 1e echo (5wkn6d) 22: Jeniyah Vk intake 22: Jettos 1e echo (7w5d) 22:blondje26 1e echo(7w4d) 26: Judithvdc 2e echo (8wkn) 26: Kleintje1985 1e echo (7wkn3d) 29: Mira85 1e echo GYN (7wkn5d) 29: xCynx 1e echo (9wkn) 29: Starling 2e echo (9wkn) 29: Shendari Vk intake 30: Narcisje80 vroege echo vk (7w3d) December: 03: Curly Vk intake + 1e echo (10wkn) 05: Sasjuh83 Vk intake + echo (10wkn) 06. Trudy76 echo 8wkn 17: xCynx Controle Vk Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Ik ga verhuizen naar het latere topic. Gister een echo gehad, voor nu ziet alles er normaal uit. Het was nog te vroeg om een hartje te kunnen zien kloppen. Volgens de meting was ik gister 5 weken en 3 dagen zwanger. Ik kom nu dus op 19 Juli uit.
Mag ik ook bij op de lijst? 18 Juli uitgerekend, 2e kindje, flesvoeding. Eerste controle is 11 december. Ben hier niet zo vaak omdat ik vooral mobiel op internet zit en dan is deze website niet echt ideaal. Heb met de andere mama's een afgesloten Facebook-groep gemaakt.. Misschien vinden anderen dat ook een idee? Is ook leuk kletsen met elkaar
Hermiek: Welkom! Het is hier wat rustiger dan in het andere topic van juli 2013 mama's. Een FBgroep voor juli 2013 mama's? Dat zou leuk zijn! Heb zelf ook al een andere groep van ZP op FB en werkt voor die groep heel goed!
Heey welkom.... Misschien wat later in de zwangerschap ofzo... meesten zitten toch een beetje anoniem op een forum. Maar t is wel een leuk idee... t is hier idd stilletjes geworden.
Ik hoor er ook bij!!!! zit nu in week 8 en krijg komendd maandag de eerste echo! Ik vind het zoooo spannend allemaal!! Maar we vertellen het iedereen pas met de kerst Ik ben uitgerekend op 6 juli 2013! en is ons 1e kindje flesvoeding en ziekenhuisbev.!
heeey gefeliciteerd!!! Leuk zeg Hier morgen me echo...!!!!! En volgende week eentje via me vk... lol hadden niet verwacht zo snel een echo te krijgen van de vk dus hadden zelf een afspraak gemaakt bij een echobureau... dus ach.. een dubbele kan geen kwaad! Intake ging in ieder geval weer lekker...bloeddruk was prima!
Sorry hoor dat ik reageer sommige zijn hier heel lang bezig om zwanger te raken en omdat je geen geld van je schoonmoeder of schoonvader krijgt had je dus liever niet zwanger geweest ... Lekker belangrijk !!! Een nieuw huis
Het kunnen de hormonen zijn Ik snap het wel, van jullie beide. Ik denk dat zij echt beren op de weg ziet en een heel ander beeld had van hoe het allemaal zou verlopen. Ik geloof niet dat ze echt niet blij is met haar zwangerschap.
Hier is t helaas fout... T was bij 6 weken al fout. Had een kindje verwacht.... Missed abortion.... Dus ik verlaat deze topic... Heel veel geluk meiden!!!
ooowww jeniyah wat erg heel veel sterkte!!!! ik heb 22 november me 1ste echo gehad en er was een kloppend hartje zijn zo blij,nu op na 12 december voor de intake en dan kunnen we met kerst iedereen gaan vertellen!!!! en iedereen gefeliciteerd die erbij zijn gekomen!!!!
Is vorige week Donderdag gemaakt..bij 8 weken... Ik zie dat ik op de lijst op 21-7-13 sta,kan iemand dat veranderen naar 18-7-13 ?
Hey meiden, Mag ik me ook aansluiten? Ik zal me even een klein beetje voorstellen... Ik ben dus Daantje, 25 jaar en na 16 maanden proberen is het gelukt! we zijn in verwachting!!! door middel van clomid pillen is het gelukt. (ik had geen eisprong en ben daardoor bij de gyn beland. Die schreef me clomid voor en zo ben ik zwanger geraakt!) we hebben al 3 echo's gehad. 1x met 7 weken, 1x met 10 weken en gister 1 met 12 weken... ow wat is dat toch een prachtig gezicht! hihi Ik ben 1 juli uitgerekend! en vandaag dus 12 weken 2 dagen zwanger. Wel erg misselijk geweest vanaf week 6.. het gaat nu gelukkig iets beter.. ik heb goede en slechte dagen... maar bekijk alles positief want onze grote wens wordt werkelijkheid dus ik neem het 'voor lief' Leuk dat jullie hier lekker dingen met elkaar delen! Ik zal graag mee kletsen