Ooh jeetje MissGin, hopelijk is het niks joh!! @Groen Wij komen pas vandaag echt tot het besef... het is wel snel gegaan ook. Hier heel erg veel last van mijn borsten... en een beetje gerommel in mijn buik. Ook mijn eetlust is anders... maar goed tot nu toe niet zwaar misselijk ofzo Ooh en t viel mij ook op dat ik vrij snel aankom kwa gewicht... na die positieve test dacht.. aah logisch!
MissGin, wat naar, zit je nu helemaal in de stess? Of ben je er toch rustig onder? Jeniyah, eetlust is ook wel wat anders, heb eigenlijk geen trek, maar merk wel aan mijn lijf dat ik wat moet eten. Helemaal geen zin om te snoepen, terwijl ik dat normaal echt wel heb Borsten zijn iets gevoeliger aan het worden, maar bij de vorige zwangerschap ook pas om 3 dagen na NOD. Dud dat is pas overmorgen. Daar merkte ik toen trouwens aan dat ik zwanger was.
Tja ik kan er zo weinig tegen doen...kan alleen maar afwachten en hopen dat niet doorzet. Een MK is voor elke vrouw heel erg, alleen het nadeel bij ons, is dat we weer helemaal opnieuw het ICSI-traject door moeten...hormonen spuiten, punctie, hopen dat er embryo's ontstaan en dan nog 2 weken wachten en hopen dat je zwanger bent. Pfff bloedverlies is stom!!!!
Oh missgin hoop dat je een plakker hebt! Want opnieuw het icsi traject is niet leuk Eetlust heb ik niet heel erg maar eet wel heel veel, borsten voel ik vooral savonds vorige zwangerschap werd dat met 5 wkn erger
Nee kan er nog niet echt een touw aan vastknopen... De ene keer roze/rood, dan niks, dan weer bruin...ik weet het niet! Dus zoals gewoonlijk in de MMM...wachten wachten wachten....
Wauw alweer een Juli topic! Ik ben een Juli 2012 mama en het is een prachtige maand om in te bevallen Gefeliciteerd Dames en heel veel geluk met jullie beebs! Geniet ervan voordat je het weet heb je je kleintje in je armen!
Heh das irri Missgin... Ik hoop zo dat je een echte plakkerd hebt! Enne bedankt Ukkie!! Ben zelf erg benieuwd hoe mijn dochter straks reageerd!! Die vraagt al maanden om een broertje of zusje
Hallo meiden VAnmorgen positief getest,, gister was nod! Dus mag mij bij jullie toevoegen.. Hoe blij kan een mens wezen.. Spannend zeg! Jullie ook allemaal gefeliciteerd !! Te leuk Als gister mijn nod was wanneer ben je dan ongeveer uitgerekend? Juli toch wel! Haha helemaal Harry in de warry. Zo moeilijk te geloven..
Lijkt en voelt als een menstruatie, dus ik ga er vanuit dat het mis is... Heb het ZH gemaild en ik moet volgende week woensdag nogmaals testen. Maar ik denk zelf dat het over en uit is...
Ah nee Missgin... Helemaal voor vrouwen die in de mmm zitten vind ik het verschrikkelijk! Welkom Diet, gefeliciteerd!
Vandaag was mijn NOD en ik ben uitgerekend op 3 juli met een cyclus van 29 dagen... Dus dan zal jij op 1 of 2 juli zijn?? Leuk heh??! Gefeliciteerd en gezellig zo!
Zo wat balen... En t is je zo gegund. Wat zal jij soms een pesthekel hebben dat t bij sommigen zo snel gaat... Kan ik me wel voorstellen hoor
@Missgin; Dat het bij mij 2 maanden mis ging was dit op zaterdag dat ik begon de bloeden en heb ik zondags een test gedaan en die was toen al negatief. Dus je kunt hem ook eerder doen dan woensdag hoor voor je eigen gevoel. Maar normaal is het zo als je erg bloed je HCG verdwijnt. Ik hooooop zo dat het er nog zit Ik ga keihard voor je duimen. @Diet; Welkom en gefeliciteerd.
oh missgin blijf voor je duimen hoor! en maar weer wachten alsof je dat nog niet genoeg hebt gedaan:x vindt het echt vreselijk voor je die onzekerheid Diet welkom en gefeliciteerd denk dat je de 2e uitgerekend bent als gister je nod was
Bevallingslijst Juli 2013 Zwanger 01-07: MissGin - 2e kindje - j/m Summerbloom - 1e kindje - j/m 02-07: Groen29 - 2e kindje - j/m Wendy86 - 1e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m 03-07: Jeniyah - 2e kindje - j/m 04-07: 05-07: 06-07: 07-07: 08-07: 09-07: 10-07: 11-07: 12-07: 13-07: 14-07: 15-07: 16-07: 17-07: 18-07: 19-07: 20-07: 21-07: 22-07: 23-07: 24-07: 25-07: 26-07: 27-07: 28-07: 29-07: 30-07: 31-07: Afspraken November: 12: MissGin 1e echo (met 7 wkn) December: Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden.
Bevallingslijst Juli 2013 Zwanger 01-07: Summerbloom - 1e kindje - j/m 02-07: Groen29 - 2e kindje - j/m Wendy86 - 1e kindje - j/m Diet - 1e kindje - j/m 03-07: Jeniyah - 2e kindje - j/m 04-07: 05-07: 06-07: 07-07: 08-07: 09-07: 10-07: 11-07: 12-07: 13-07: 14-07: 15-07: 16-07: 17-07: 18-07: 19-07: 20-07: 21-07: 22-07: 23-07: 24-07: 25-07: 26-07: 27-07: 28-07: 29-07: 30-07: 31-07: Afspraken November: December: Als je de lijst aan wil passen, kan je het beste de laatste lijst quoten. Verwijder dan [ QUOTE] aan het begin en [ /QUOTE] aan het eind. Zo blijft de opmaak behouden. Meiden, ik heb mezelf van de lijst gehaald! Ik heb er geen vertrouwen meer in dat het goed komt/blijft gaan... Wens jullie allemaal een voorspoedige zwangerschap en een prachtbaby! xxx