Yihaaaa! Ik mag het topic voor augustus 2013 openen! Vandaag een positieve test in handen voor ons 2e wondertje! Hoop dat er nog vele dames volgen.
MamsieM, gefeliciteerd! ik heb vandaag al eerder gekeken en wilde er ook 1 openen, maar durfde nog niet goed, gezien het nog pril is. maar nu er nog wel 1 is, sluit ik me graag aan. ben jij goed in zo'n lijstje maken? ik niet echt eigenlijk. ik ben nu 3 weken, 5 dagen zwanger, een dagje korter dan jij. gisteren voor het eerst positief getest, en vandaag al weer een stuk duidelijker. ik zal 2 augustus uitgerekend zijn. nog wel ff mijn banner aanpassen. bij ons is het ook het 2e kindje.
Gefeliciteerd! Ik zal vanavond even een lijstje maken. Eerst werken vandaag. Ja, het is nog vroeg. Dat is waar maar ben gewoon hoopvol! In de zomer hebben we allebei een mooi kindje is onze armen!
inderdaad, we moet hoopvol blijven. ik had vandaag een positieve digi, dus echt het woord zwanger is ook weer een bevestiging. wel leek mijn kv test wat lichter dan gistern, maar nu ie goed opgedroogd is, valt het mee, is ie hetzelfde. heb toch maar mijn banner aangepast!
Hallo meiden kom graag met jullie mee kletsen. We hebben al een mooie dochter van net 3 jaar en zijn al 23 maanden bezig voor nummer 2, we zouden in januari met iui beginnen. We hebben 3 weken geleden een hsg gehad en ben daarna zwanger geworden. Moet zeggen dat ik het wel heel spannend allemaal vind en hoop zo dat het goed blijft gaan.
rose, gefeliciteerd! super, nog voor de iui! wij hebben ook ongeveer zolang gedaan over de 2e. (1e ook trouwens) en volgens mij zit er ongeveer net zoveel leeftijd tussen als bij ons. onze zoon is ook net 3 geworden. ik vind het wel fijn eigenlijk achteraf. als de kleine er straks is gaat hij al bijna naar school, hoe relaxed!! en al een echo gepland staan zie ik, leuk!!!
Wha!! Wat leuk!! Ik heb nu twee emmy's in mijn buikje maar nog even afwachten of ze blijven plakken Vinden jullie zoiets wat? (anders direct weer deleten hoor!!! ) WIE IS WIE MamieM, ? jaar, 2e kindje Rose1982, ? jaar, 2e kindje Wiesje31, ? jaar, 2e kindje UITGEREKEND 2 augustus: Wiesje31 AFSPRAKEN
mamainlove, hopelijk kom je er snel bij!!! leuk dat je een lijstje komt maken in ieder geval, ik vind hem prima! thanks! en succes he, waneer mag/ga je testen? zou echt super zijn als het bij jou ook raak is!
WIE IS WIE MamieM, ? jaar, 2e kindje Rose1982, ? jaar, 2e kindje Wies31, 34 jaar, 2e kindje UITGEREKEND 2 augustus: Wies31 AFSPRAKEN __________________
Ik moet nog even wachten Ik denk dat ik 27-11 ga testen. Maar ga verders nog niet meekletsen hoor want wil me ook weer niet te gek maken. Het kan natuurlijk alle kanten nog op Maar het waren wel twee toppers dus ik heb wel goede hoop
ook ik mag me hier eindelijk melden, vanmiddag positief getest! we zijn ook lang bezig geweest. het is ons tweede kindje.
Welkom nieuwe meiden én gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Al ergens last van? Zal wel tussen de oren zitten maar ben zowel vanochtend als vanavond na het eten misselijk geweest. Had dit bij m'n eerste ook.
WIE IS WIE MamsieM, 30 jaar, 2e kindje Rose1982, ? jaar, 2e kindje Wiesje31, 34 jaar, 2e kindje UITGEREKEND 1 augustus: MamsieM 2 augustus: Wiesje31
Breek even in... Woow een aug topic alweer! Gefeliciteerd meiden! Augustus babys zijn zo leuk! Allemaal een goede en gezonde zwangerschap gewenst! Breek weer uit
Hoi hoi ik kom hier ook gezellig aanschuiven .. Ik weet niet hoever zwanger ik nu precies ben, aangezien m'n cyclus erg vaag was, in elk geval maandag 1e vage streepje ontdekt in allerlei vreemde bochten wringen en met de dag duidelijker. Gisteren de cb gedaan en dientafeltje aan 1-2 weken dus het zal wel goed zijn dat ik mij hierbij aansluit kwa termijn. Het is onze 2e en ik wist paar dagen voor testen daniq zwanger was, voelde me net als in de eerste zwangerschap vreemd, misselijk met vlagen, koud en gevoelige borsten/tepels. M'n buik is opgeblazen! Hihi Hum nou genoeg over mij, gefeliciteerd allemaal!