huiduitslag grrrrr!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by kwebbelengel, Dec 17, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

hebben jullie hier ook last van?? zit op mijn gezicht vooral kin en hals en slaap. tis rood en branderig.

wat smeren jullie er op en wanneer naar de ha gaan??

groetjes

2. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Is het echt uitslag of zijn het droge plekjes?
    Dat laatste heb ik namelijk, en bij mij werkt het het beste als ik er af blijf, niets op smeer en m'n gezicht (op mn oog make up na) met water schoon houd..als ik er iets op smeer word de plek alleen maar groter..

Voor uitslag heb ik geen oplossing, denk dat je daar even voor lamgs de HA moet.

Succes!

3. kwebbelengel

kwebbelengel Niet meer actief

nou het leek te beginnen als een droog trekkend gevoel, maar nu is het rood en voelt branderig aan.
    als ik morgen ochtend wakker wordt met een kin van paulus de bos kabouter dan ga ik de ha bellen.!!

4. Annabel274

Annabel274 Fanatiek lid

Jul 19, 2012
    2,370
    109
    63
    Succes iig! Bij mij is het vaak na een nachtje slapen weer weg:)
    ik hoop voor je dat het geen exceem is, weet nl niet of je daar wel wat op mag smeren als ze zwanger bent!

5. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb eczeem (altijd al gehad) maar nu ik zwanger ben, mag er geen hormoonzalf op en laat dat nou juist het enige zijn dat helpt, dus hopelijk voor jou is dat het niet. Wat je zou kunnen proberen: bepanthen, grahams, dermalex, lanette creme (evt. met vaseline). Of 's avonds pure vaseline er op smeren. Succes!

6. Sopann

Sopann Niet meer actief

Ik gebruik van Kneipp zo'n blauwe tube. Voor eczeem en psoriasis. Je kan het krijgen zonder doktersrecept. Probleemkuur heet het volgens mij.
    Vriendlief heeft nogal een probleemhuid op zijn rug. Daar smeren we het op. Ik heb plekken bij mijn mondhoeken en kin. Niet altijd, maar zodra ik er last van heb en ik smeer het er op, is het binnen een nacht weg.

7. Stephanie87

Stephanie87 Niet meer actief

Ik had het ook heel erg! Zag er niet uit:)
    Met bephanten is het helemaal weg gegaan....
    Mocht ik weer iets roods op zien komen begin ik meteen weerte smeren en dan is et met 24 uur weer rustig:)

8. jipje

jipje Fanatiek lid

Feb 9, 2011
    1,452
    96
    48
    @steph80.. hier precies hetzelfde, ook alleen de hormooncreme die helpt! :(

Ik heb echt eczeem en ik hou het een beetje bij met een dikke creme waar dode zee zouten in zitten.. het gaat er niet helemaal mee weg, maar het helpt wel iets gelukkig!

9. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Waar kan je dat kopen? Bij mij komen nu nl. de barsten in m'n vingers, erg pijnlijk :(

Share This Page