Vraag me af vanaf wanneer jullie bij een 2de zwangerschap positiekleding aan moest. Bij de eerste duurde het heel lang voor ik een buikje kreeg. Met 20 weken zag je nog bijna niks. En nu, ben bijna 5 weken en heb echt al een buik wel van me darmen natuurlijk. Maar heb wel eens gehoord dat je bij een 2de het veel sneller ziet.
Bij mijn eerste kon je het zeer laat zien pas met 6/7 maand. Nu leek het of ik al mijn kleren al niet meer aan kreeg vanaf dag 1. Ben uiteindelijk maar positiekleding gaan dragen vanaf 14 weken. Vooral broeken dan,want die zaten echt niet meer goed!
Ik ga het dragen wanneer mijn eigen kleding echt niet meer lekker zit of niet meer past. Bij mijn dochter kreeg ik pas bij 18 weken een buik geloof ik...
Ik hoop niet dat het bij een tweede nog sneller gaat. hier droeg ik met de eerste zwangerschap nu dus) met 8 weken al andere broeken, omdat mijn eigen broeken echt niet meer paste. Ik liep al even met een gulp open.... Maar wanneer positiekleding? dat is bij iedereen verschillend. gewoon wanneer je andere broeken en shirtjes niet meer lekker zitten!
Bij de 1e (en 2e) moest ik na 7 weken echt positiekleding aan, maar ja dat waren er dan ook 2....... Bij de 3e kon ik met 5 weken geen gewone kleding meer aan maar toen deed ik gewoon een jurkje met een grotere legging aan, was toen nog heerlijk zomer..........
Hier zitten m'n broeken alles behalve comfortabel.. Maar een positiebroek zal ook nog wel voor geen meter zitten.. En met je knoop etc. Openlopen vind ik ook helemaal niks haha.. Zeikerd hè..
Ik ben vanaf 16 weken een maatje groter gaan dragen. Ik had nog wat broeken liggen die te groot waren, dus dat kon makkelijk. Met 20 weken ging ik een elastiekje om de knoop van mijn broeken dragen en met 24 weken droeg ik alleen nog maar positiespijkerbroeken en gewone, ruime jogginsbroeken. Rond 28 weken waren ook mijn gewone t-shirts en hemdjes te kort, dus toen kon ik alleen nog positietops dragen. Nu, met 33 weken, loop ik op mijn werk netjes met positiebroek en -top rond, maar zodra ik thuis kom gaat alle stugge zooi uit en wil ik alleen nog maar jogginsbroeken en grote bandshirts van mijn man aan
Bij de 1e rond de 20 wkn. Bij de 2e rond de 9 wkn. Bij de 3e rond de 5 wkn ->). Dus dat je het eerder gaat zien, kan ik geheel beamen!
Met 18 weken ben ik positiekleding gaan dragen dit keer. Van de vorige 2 zwangerschappen weet ik het eigenlijk niet meer...
Wanneer je wil denk ik? Ik ben met name voor de wat stretchie jurkjes gegaan met een legging, het liefst zo een simpele van de Zeeman want die zitten van boven altijd te wijd Meeste van mijn jurkjes en leggings passen nu nog
Ik heb sinds deze week een positiebroek aan, zit nog niet geel mooi maar mijn eigen broeken zaten niet meer lekker
Eerste kindje bij ca. 15 weken, bij de tweede kon ik na 9 weken al geen gewone broeken meer aan. Gelukkig was het jurkjesweer...
Hier bij de eerste ook al met 8 weken maar nu denk ik dat het wel later kan. Ben nl 6 kg lichter dan bij mijn eerste en tot nu toe kan ik alle broeken die ik toen al noet meer aan kon nu nog dicht krijgen. Heb ook nog een paar te grote broeken die me dan langzaam eerst weer gaan passen
Bij de eerste rond 20 weken, bij de tweede rond 16 weken of zo, weet ik niet precies meer. En nu bij de derde rond 18/19 weken, toen we terug kwamen van zomervakantie. Maar ik draag nu nog steeds regelmatig gewone kleren, ik heb veel van die A-lijn jurkjes, die pas ik nog steeds prima met een legging of panty eronder. Of een gewone tuniek over een positiebroek. Mijn buik is lang klein gebleven, pas de laatste paar weken begin ik echt flink te groeien.
Bij de eerste geloof ik nooit.. had wel wat maar het bleef steeds te groot dus het lag maar in de kast. Droeg gewoon vaak leggings en rekbare broeken. En ik draag van mezelf al lange shirts dus daar hoefde ik ook niks voor aan te schaffen. Nu heb ik wel wat positiekleding al gedragen, maar nodig is het nog niet. Het zit wel lekker om je buik met die band. Maar als ik niks bijzonders doe loop ik gewoon rond in legging met een jurkje of lang shirtje, gewoon mijn eigen kleding
Bij de eerste vanaf 20 weken, bij de tweede vanaf 12 weken en ben nu 5 weken zwanger van de derde en pas geen een broek meer!!! Loop nu dus in leggings met lange truien erover... Ik ben wel van plan om snel iets aan te schaffen, want dit kan echt niet meer!! Maar idd je ziet het steeds sneller!!
ik ben nu 11 weken zwanger van de eerste! draag al van 7\8 weken positie broeken, eerst alleen als ik avondienst had, maar sinds een dikke week pas ik met geen mogelijkheid meer in mijn broeken, zelfs niet meer in de ochtend! voor iedereen verschillebd dus!
35 weken, net als bij mijn eerste.. Dat ding zakt nogsteeds van me reet af trouwens en het is de kleinste maat. Tjah..
veel vrouwen lossen het ook op met een legging en een tuniek! ik voel me daar niet prettig bij op het werk! ik werk in de psychiatrie!