Hier ook alles goed hoor! Wij mogen vandaag ook weer naar cb voor de prikjes. Arm kind! Mar laat je niet vd wijs brengen zoals stefanenlaura al zegt je geeft haar waar ze om vraagt. De ene baby groeit heel langzaam en de andere snel. Meestal normaliseert dat wel rond de 6 maanden Pittig hoor catootje, ik ben echt blij dat ik de mogelijkheid had om een dagje minder te werken.
Dank voor de lieve reacties. Ik weet eigenlijk ook dat ik niks verkeerd doe, maar soms bekruipt dat gevoel mij ineens. We gaan de komende maanden wel zien wat ze doet! Succes mama's en kleintjes die vandaag hun prikjes krijgen! Hopelijk hebben ze er niet te veel last van.
Nou mijn dochter doet het redelijk goed na de prikjes. Ze weegt 6725 en is 63,5 cm. Hoe gaat het mt jullie?? X
Hier de prikjes ook weer overleefd gelukkig. Hij lijkt er minder last van te hebben vergeleken met vorige keer. Hij weegt nu 7590 gram en 65 cm.
Gelukkig dat het meeviel! Hier weer veel slapen vandaag. Vanochtend 3,5 uur en nu ook al 2,5 uur. Vanmiddag wel 3 uur opgeweest (25 min geslapen in de auto). Nu pas 2 flessen gehad dus kom beetje in de knel... Ga haar zo wakker maken en fles geven, dan proberen iets later op bed te doen en kleinere fles (150). Om 23.00 weer gewone fles. Weet het anders ook niet...
Inderdaad Mar jantje lachts jantje huilt maar het slapen gaat nog steeds prima we hoeven er alleen uit voor een tut Qua geluid gaat het van zacht naar hard En als hij ons even niet ziet is het huilen Op zich gaat het verder goed alleen moeten we vrijdag naar een bijeenkomst om te horen hoe het gaat en ws moeten er mensen uit dus best spannend
Ben even benieuwd... Schrikken jullie kindjes ook meer? Hier van harde, onverwachte geluiden, zoals het laten vallen van iets op de grond of ineens harde muziek. Maar ook als iemand ineens voor haar staat of in de maxi-cosi kijkt, dan gilt ze het uit. Bijna ontroostbaar. Is echt iets van de laatste 3 weken.
Fijn dat de prikjes goed zijn gegaan. Mamsie wat vervelend. Hopelijk hoef je er niet uit. Mar dat herken ik niet. Het was hier vanmiddag bij mijn moeder wel krijsen geblazen. Ze lag een half uurtje te slapen en werd toen huilend wakker. Dit werd al snel krijsen en ons mam kreeg der niet stil, na 3 kwartier was ze pas stil. Geen idee wat er aan de hand was maar dit doet ze thuis nooit. Bij schoonmoeder als ze naar boven loopt dan begint ze op tree 2 met krijsen wordt inmiddels minder. verder gaat het wel goed.
Mar ja dat heeft mijn dochter ook wel. Dat schrikken. Bij vreemden kan ze ook ineens een pruillip trekken en dan gaan huilen haha. Mamsie dat huilen als hij jullie niet ziet hoort waarschijnlijk ook bij t sprongetje. Hier is ze nu wel wat hangerig en huilerig...
Ja op mijn werk We kregen afgelopen weekend allemaal een brief waarin stond dat we verplicht moeten komen maar ws willen ze mensen met niveau 2 eruit hebben maar ze gaan ws ook verzorgingshuizen sluiten maar op zich heb ik dan geluk want ik heb niveau 3 en werk in een verpleeghuis Het schrikken herken ik niet zo maar wel plotseling huilen Welke luiers hebben jullie? Mijn zoontje draagt pampers maar is iedere ochtend helemaal nat
Mamsie hopelijk is het zoals je denkt. Wij gebruiken ook Pampers maar kan niet zeggen dat ze 's morgens nat is maar als ze heel veel geplast heeft voelt het soms wel wat vochtig maar het is dan niet nat. Zitten jullie ook allemaal in maatje 3?
Ja soms is mijn zwager tegen haar aan het praten en dan lacht ze en kletst ze tegen hem en 10 sec gaat ze keihard huilen! En geen idee wat er dan aan de hand is hoor. Uiteindelijk werd mevrouwtje zelf om 18.00 wakker. Fles gegeven en op kunnen houden tot 19.45, toen een klein flesje. Beetje een gekke dag qua flessen, maar ja, het is even niet anders. Nu even hangen op de bank en GTST kijken.
Overdag Pampers en Etos. Etos vind ik eigenlijk fijner voor overdag. Pampers stinkt zo (ook zonder plas haha). 'S Nachts Pampers. 'S ochtends geen problemen. Gebruiken hier maatje 4 overdag en 'S nachts 4+.
We hadden eerst kruidvat maar dan konden we hem ieder uur onderhand verschonen nu wel pamper maat 3, een vriendin zei dat 3+ meer absorbeerde dus gaan we dat eens proberen Maar dan krijgt je dochter vandaag 4 flessen? Ik ben benieuwd hoe ze het doet
Ja de + betekent meer absorptie, dus ideaal voor de nacht. Nee ze komt uiteindelijk op 5 flessen: 07.50 12.20 18.00 19.45 23.00
Wij hebben zo'n beetje alle luiers geprobeerd. We hadden voor overdag luiers van de Lidl. En in de nacht pampers baby dry. Om 23.30 krijgt ze die aan en om 7.30 is ie toch echt tegen het doorlekken aan hoor! Dus ik vraag me af hoe dit zal zijn als ze geen laatste voeding meer krijgt en dus meer uren achter elkaar slaapt. Van de week hebben we luiers bij luierdump gehaald. 150 luiers voor 20 euro. Dus dat is wel gunstig. Haha. Ze zit ook een tijdje in maat 3.
Goh dat is niet duur zeg maar waar zit luierdump? Dat was dus bij ons en wij maar proberen te rekken met een tutje terwijl hij helemaal nat was tis zonde het ventje Dus voortaan geven we hem als wij naar bed gaan nog een schone luier Vieren jullie sinterklaas? Ze hebben gevraagd voor een lijstje maar zou toch eerlijk gezegd niet weten wat we kunnen vragen
Hier krijgt ze om 19.00 de nachtluier (4+) aan en dan pas de volgende morgen. Misschien is het een idee om voor de nacht een maatje groter te proberen? Wij vieren een beetje Sinterklaas, maar meer Kerst. Ik kijk voor cadeau ideeën ook een beetje vooruit, voor als ze 9 maanden is bijv. Anders krijgt ze allemaal dingen voor nu en dan is het lang tot haar verjaardag. Dus ik zet ideeën voor de leeftijd 6-12 maanden op haar verlanglijstje.
Sluit een maatje groter goed aan Zou dat niet meteen te groot zijn? Ik kijk ook voor cadeaus vanaf 6 maanden maar er is zoveel keus zou het echt niet weten erg he? We hebben wel een aantal dingen gezien zoals een puzzel die geluid maakt, stapelblokken en voor zn geboorte heeft hij van vrienden toet toet auto's gehad dus hebben we nu een baan gekocht maar daar heeft hij nu nog niks aan Gaan jullie nog op vakantie of nog geen plannen?