Ik heb voor mijn dochter maat 4, omdat de binnenrandjes in haar dijbenen (binnenkant) gingen snijden. Ze heeft van die lekkere spekbeentjes. Om haar middel had ze maat 3 nog wel aangekund. Maar ik denk dat maat 4 wel kan hoor. Al neem je die alleen voor de nacht,
vervelend dat de luier de nacht niet doorkomt. sinterklaas doen we thuis niet. bij mijn ouders wel omdat mijn zus een kleine van 2 heeft. van mijn schoonouders zullen we ook wel spullenkrijgen (is tot nu toe nog ieder jaar). hebben nog geen plannen maar willen rond de kerst nog wel weg.
Mijn zoontje heeft ook lekkere spekbillen haha noem hem altijd kleine boeddha dan probeer ik dat gewoon hij zal het toch een keer nodig hebben
Wij willen ook nog wel even weg om even alles achter ons te laten We hebben best een rottijd achter de rug dus even lekker met zn vieren We hebben van prenatal een kortingsbon gehad 50% korting bij centerparcs dus kijken we even wat leuk is Iemand misschien een idee?
Ik wilde eigenlijk ook nog wel met een vriendin en onze meisjes, maar dat gaat niet meer lukken. Had best nog wel even weg gewild, het liefst naar de zon, maar merk dat ik best op zie tegen het reizen met een kleintje. Ik heb wel al een vakantie in de planning voor mei '14. Dan gaan we met een groep vrienden en kids naar een huis in Spanje. Vind dat best spannend hoor! Zo'n weekje Center Parcs is ook leuk ja! Voor kinderen schijnt de Katjeskelder leuk te zijn, maar weet niet of die van Center Parcs is.
Hier vieren we wel Sinterklaas. Alle jaren gedaan ook vanwege nichtjes. Ze is nu nog wel klein maar het idee is leuk. En inderdaad speelgoed voor vanaf 6 maanden. Luierdump zit in udenhout. Mar ik zal morgen ook is een maatje groter proberen want bij mijn dochter snijden die randen ook in haar benen.. Bij die van kruidvat was dat helemaal erg!
Ik vond die luier van Kruidvat zo stug. Die van Etos zijn vanaf maat 3 fijn en maat 4 was ook beste getest door Consumentenbond. Ik ga binnenkort de 4+ eens proberen voor de nacht. Etos maat 4 is volgens mij nu in de aanbieding voor 6,-! (Net even opgezocht. idd 6,- actie tm zondag 10 nov. Betreft alle maten).
Ja ik heb van Etos vorige week een probeerverpakking gekocht voor 2,50. Zijn inderdaad ook fijn. En ja die van kruidvat zijn inderdaad erg stug. Vond ze in ieder geval niet fijn.
Wij gebruiken pampers active fit maat 3. Heb verschillende soorten geprobeerd o.a. etos een kruidvat maar etos lekte door en kruidvat vond ik vreselijk stug! Wij gaan over anderhalve week een midweek naar centerparcs het Heijderbos. Met mijn ouders, zusjes en aanhang. En de honden gaan ook mee. In augustus zijn we met z'n drietjes geweest in cp de vossemeren. Was ook erg leuk! Katjeskelder is geen cp, maar roompot dacht ik.
Ik ga eens kijken in udenhout Dab kunnen we nog eens wat inslaan Meestal bestel ik via bol.com dat scheelt ook wel. Ik heb voor mn oudste wel kruidvat luiers maar meer voor het idee om dan ook zindelijk te worden alleen lukt het niet echt Gezellig Mar met zn allen naar Spanje Ik zou dat ook wel spannend vinden Ik ben nog nooit in het heijderbos of vossemeren geweest maar dat is ook leuk Ze zeggen dat die vlakbij eindhoven erg leuk is weet even niet hoe die heet Mijn kleine mannetje slaapt nog steeds dat is ook wel even gek normaal is het half 7
Goedemorgen Mamsie bij luierdump heb je geen pampers.. Wel andere merken bijv Huggies. Van het cb mogen we trouwens geleidelijk alle flessen gaan ophogen tot 200ml. Dus niet meer afgieten. Nou gister avond de laatste fles liet ze 40cc staan en toen was ze al 21 min bezig. Nou dat is anders nooit!! Toch last van de prikjes. Normaal in 15 min tot de laatste druppel leeg haha. Wij willen in het voorjaar naar Frankrijk gaan maar waar enzo weten we nog niet. Mamsie Spanje lijkt me ook spannend! Maarja ze zijn dan natuurlijk al wel een stukje ouder
Ja ze is 10 maanden als we naar Spanje gaan! Hier vannacht om 04.40 uur wakker, maar ze is goed verkouden! Behoorlijk hoesten en verstopte neus. Misschien had ze daarom dorst. Ik ga die 4 flessen niet proberen zolang ze verkouden is. Daarna kwam ze om 07.40 uur. Net haar hele luier volgepoept. Daarbij lekt ze trouwens regelmatig door! Ze heeft dan best dunne ontlasting en soms van 2 dagen. Daar kan geen luier tegenop, haha. Lelie ga je dan naar 5x180ml?
Oh maar het merk maak niet uit als ze maar goed zitten en voldoende absorberen Wij willen in de zomervakantie naar Italië maar we huren meestal een tent maar weet eigenlijk niet of we dat dan moeten doen We hebben nog even om het uit te zoeken Ach tis zonde zo verkouden daar kunnen ze veel last van hebben maar ik zou inderdaad nog niet met 4 flessen beginnen Mn mannetje is net wakker ben toch maar even gaan kijken
Nou lekker hoor Mamsie! Dat heeft je mannetje goed gedaan. Ik ga straks maar een opgesneden ui op haar kamer leggen. Heb al zoutoplossing gedaan en druppels tegen de hoest van VSM. Hopelijk helpt het wat. Gelukkig is ze wel vrolijk en lekker aan het kletsen.
Dat is wel weer fijn dat ze gewoon vrolijk is anders zitten ze zichzelf zo in de weg maar hopelijk helpt het allemaal Het is zeker goed van hem alleen jammer dat ik dan vroeg wakker ben maar ja dadelijk door de regen heen om boodschappen
Hee mar We zaten al op 5x180 maar we goten af naar 180. Nu mogen we dus langzaam opbouwen zodat ze tegen de 4 maanden op 5x 200 zit. Is dat niet veel??? En dan als we gaan bijvoeden mogen we rond 4,5/5 maanden de laatste fles laten vervallen. Zielig dat je kleintje verkouden is. Mijn dochter heeft er ook een beetje last van. Gister gaven ze ook al die tip met een ui op het cb. Mamsie lekker dat je zoontje lang heeft geslapen. Als ze hier lang slaapt ben ik zelf nog vroeg wakker. Dat zit er nu zo in dat ritme haha.
Je zit dan op de max, maar als hij daar behoefte aan heeft dan is dat toch prima? En idd als je gaat bijvoeden, dan vervalt er vanzelf een fles of gaat hij z'n flessen niet meer leegdrinken. Hier net de fles op en naar bed. Hopelijk nu een lange slaap...
Ja op zich lijkt ze hier wel genoeg aan te hebben maar de arts van het cb zei dat uit zichzelf.. Als ik jou was zou ik ook nog even niet terug gaan naar 4 flessen. Je voedt ook nog niet bij tot 6 maanden toch?? X
Nee ga met 5 maanden bijvoeden. Ik ga het gewoon proberen als ze van haar verkoudheid af is. Misschien heeft ze daar wel genoeg aan.